زنان در حال تماشای فوتبال در تعداد رکورد و Super Bowl Ads در نهایت شروع به منعکس کننده که

مایکروسافت “یک” نقطه با کتی Sowers.

منبع: یوتیوب

در یکشنبه شب میلیون ها نفر از مردم خواهد شد اتصال به سوپر باول — و تقریبا نیمی از آنها خواهد بود. آگهی های بازرگانی پخش شده در پربیننده ترین برنامه های تلویزیون از سال و در نهایت شروع به منعکس کننده این واقعیت است که.

NFL کمیسر راجر Goodell گفت: لیگ رسیده بود تمام زمان بالا از 187.3 میلیون طرفدار با 47% ساخته شده توسط زنان است. تبلیغات اند و تمسخر برای اینکه در بهترین مرد-متمرکز و در بدترین حالت پرهیاهو و جنسیتی. تبلیغات در این سال از مایکروسافت Olay و NFL خود تاکید یک رویکرد جدید.

“ما در حال حاضر بالاترین پایه فن همیشه” Tim Ellis NFL ارشد بازاریابی افسر گفت CNBC در مصاحبه. “که رانده شده افزایش Gen Z و رشد طرفداران زن. در واقع ما تعادل جنسیتی رسیده به بالاترین سطح خود تا کنون است.”

الیس گفت: زن بینندگان بود تا 5 درصد برای سال 2019 فصل پس از رشد 6 درصد در سال قبل. در سال 2019 38 درصد “مشتاق” NFL طرفداران مونث و تمام زمان بالا, او گفت:.

لیگ را نشان می دهد دو دقیقه قبل از بازی در آگهی است که با توجه به الیس را نشان می دهد “عبور مشعل را به نسل بعدی از طرفداران.” آن را شامل 32, بچه, حدود یک سوم زنان به نمایندگی از تیم ها در فوتبال و ویژگی, Toni هریس برای اولین بار برای دریافت کامل بورس تحصیلی کالج را به عنوان یک موقعیت بازیکن. در آگهی Harris پردازد سابق NFL linebacker Ray Lewis. ستاره فوتبال کارلی لوید نیز خواهد بود در این تبلیغ به عنوان یک زمینه هدف ضربه زن.

کارلی لوید جشن نمره هدف باز در مقابل ژاپن در 2015 جام جهانی فوتبال زنان

Kevin M. Cox | گتی ایماژ ورزش | گتی ایماژ

دیگر سوپر باول تبلیغات منتشر شده در پیشبرد شامل یکی از مایکروسافت شامل San Francisco 49ers توهین آمیز دستیار مربی کتی Sowers که در روز یکشنبه را تبدیل به اولین زن مربی در این بازی بزرگ است. Olay طنز “ایجاد فضا برای زنان” نقطه باعث سرگرم کننده از استعارههای در اطراف “فضا برای زنان” و نیز جمع آوری کمک برای دختران که می کد. SodaStream را نقطه مهمان-ستاره ها الهام کارسون 18 ساله astrobiology آموزش دانشجویی به عنوان بخشی از اولین crewed ماموریت به مریخ است.

این بسیار روشن است: Super Bowl ads دیگر در مورد ogling زنان در bikinis.

“در حال حاضر مردم می دانند بهتر” کاتلین هال, مایکروسافت, شرکت, معاون رئیس جمهور, نام تجاری, تبلیغات و تحقیقات گفت: CNBC در یک مصاحبه در مورد نام تجاری در-نقطه بازی. “وجود دارد یک جنبش به, ‘حداقل بیایید نه توهین به مردم است.'”

هال گفت مایکروسافت با هدف بالاتر است.

“این بار نه فقط به لحاظ سیاسی درست اما به طور فعالانه حمایت از زنان و نقش آنها در انجام این کار واقعا کسی” حتی فراتر از جنسيت او گفت:.

که این مورد در همه جا. تحقیقات جدید از گوگل و Geena Davis موسسه جنسیتی در رسانه ها یافت می شود شخصیت مرد دریافت حدود 2.5 برابر بیشتر از زمان صحبت از شخصیت زن در Super Bowl ads و دو بار به عنوان به احتمال زیاد به تصویر کشیده شده به عنوان رهبران بر اساس یک مطالعه پوشش تبلیغات از سال 2015 تا 2019. شخصیت مرد نیز دریافت 1.5 برابر زمان روی صفحه نمایش.

‘کودک نو پا قدم’

“من حدس می زنم من می خواهم آن را به کودک نو پا قدم” گفت: چارلز تیلور بازاریابی استاد در کالج دانشگاه کسب و کار. تیلور تا به انجام تحقیقات بر روی تصویر از زنان در Super Bowl ads.

از سال 2008 تا سال 2017 مردان برجسته شد به عنوان “شخصیت های اصلی” در 86% از تبلیغات در مقابل 14 درصد توسط زنان با توجه به یافته های خود را.

“آن را کمی بهتر از قدم های کوچک اما تغییر نکرده اند و نمایشی” تیلور گفت. “و در وجود یک مقدار عادلانه از توجه اینکه با توجه به این ما دیده نمی شود یک چرخش سریع.”

تیلور گفت که زمانی که نام تجاری ویژگی های زنان, شخصیت, تبلیغات تمایل به خوبی انجام دهد و وقتی که می آید به پرهیاهو جنسی تبلیغات “عموم مردم است نه دوست game, این نوع تبلیغ در سال های اخیر فوق العاده کاسه.”

لیز تیلور, جهانی, رئیس, خلاق, افسر Publicis Groupe را Leo Burnett و آمریکای شمالی خلاق منجر به Publicis ارتباطات گفت که چه چیزی مهم تر از شمارش تعداد نر و ماده ظاهر در تلاش است به درخواست تجدید نظر به مصرف کنندگان و نمایندگی آنچه در جهان واقع به نظر می رسد مانند. Leo Burnett و Publicis’ MRY کار با Pop-Tarts در یک نقطه در این سال که ستاره جاناتان ون نس, شناخته شده برای نقش خود به عنوان یک نظافت متخصص در Netflix بکشد “عجیب و غریب چشم.”

“ما در حال گرفتن بهتر از هر سال,” او گفت:.

دیده بان: مارک شیر به سوپر باول شیدایی با بازاریابی تجربی

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>