مردان کار در یک ایستگاه توزیع در 855,000 فوت مربع مرکز پاسخگویی آمازون در Staten Island, New York.

یوهانس Eisele | خبرگزاری فرانسه | گتی ایماژ

این بیماری همه گیر کوروناویروس آزمایش صبر و شکیبایی از آمازون خریداران به عنوان بسیاری از قدرت پردازش آنها آمده ام تا به انتظار از وب سایت مانند رایگان, دو-روز حمل و نقل و بی پایان کتابخانه از محصولات مقرون به صرفه دیگر تضمین شده است.

آن را آسان برای مصرف کنندگان به نقطه انگشت در آمازون برای خارج از بورس اعلامیه دور تاریخ تحویل و قیمت های بالاتر.

اما آمازون و فروشندگان است که عرضه محصولات را در سایت خود به طور کامل به سرزنش.

آمازون شده است مبارزه با کروناویروس مسائل مربوط در چند جبهه در چند ماه گذشته. آن را با افزایش سفارشات آنلاین در مارس به عنوان خریداران بودند وحشت خرید اقلام ضروری را در سایت خود. در همان زمان آمازون پلیس گسترده ای از قیمت سنگ آهن در بازار مشکل و مواد غذایی خدمات تحویل شد کمانش تحت وزن سفارشات آنلاین.

توسط اواسط ماه مارس آمازون تصمیم به اولویت بندی حمل و نقل از آیتم های خانگی و تجهیزات پزشکی در آن انبارها در حالی که بسیار محدود است که می تواند فروش کالا مانند ماسک و ضد عفونی کننده که به سمت چپ بسیاری از فروشندگان در تلو تلو خوردن.

ماه گذشته آمازون آغاز شده اجازه می دهد تجار به کشتی در برخی از موارد غیر ضروری اما هنوز هم محدود کردن مقدار از آیتم های جدید در حمل و نقل. مقدار محدودیت سیگنال که تدارکات کابوس ممکن است هنوز برای آمازون و یا شخص ثالث فروشندگان که می گویند محدودیت های جلوگیری از کسب و کار خود را از دوره نقاهت.

آمازون و فروشندگان شخص ثالث را تشکیل می دهند که بیش از نیمی از فروش آن موافق: وجود دارد چند راه هر کسی می تواند آماده برای بحران و کمبود عرضه و تاخیر آمد که همراه با آن است.

“آنها تا به حال هیچ وقت برای برنامه ریزی و این که واقعا ترسناک بخشی گفت:” جیمز تامسون یک فروشنده و مشاور سابق رئیس خدمات آمازون این تیم که استخدام فروشندگان شخص ثالث به لیست آمازون بازار.

“آمازون بزرگ در پیش بینی زمانی که داده ها قابل پیش بینی است. این غیر قابل پیش بینی بود.”

‘هیچ گونه آماده سازی’

آمازون انجام و تحویل عملیات استفاده می شود برای مصرف در میلیون بسته در هر روز, اما coronavirus ارائه مجموعه ای منحصر به فرد از چالش است.

این شرکت همچنان به مقابله با تاخیر تحویل ناشی از تنگناها در تدارکات آن شبکه. روش های حمل و نقل این امر معمولا در تکیه را تیره و تار ظرفیت ساخت آن را سخت تر برای آمازون به سرعت انتقال موجودی از یک مرکز پاسخگویی به دیگری. در بالای این, آمازون, آخرین مایل تحویل همکاران تلاش برای رسیدگی به تقاضا از افزایش سفارشات آنلاین.

برای هر چین و چروک در روند حمل و نقل است یش بر روی تاریخ تحویل و خسته کننده و خریداران و تجار که استفاده می شود برای آمازون به طور سنتی سریع یک یا دو وعده در روز تحویل.

آمازون اذعان کرد در آن تازه ترین درآمد تماس است که آن را به سرعت تبدیل به ضعف تقاضا برای اقلام ضروری در اوج بحران است.

“در حالی که ما به طور کلی تجربه در آماده شدن برای جهش در تقاضا برای رویدادهای شناخته شده است مانند فصل تعطیلات و از روز نخست ما نیز به طور کلی صرف ماه ramping تا برای این دوره” آمازون CFO برایان Olsavsky گفت: سرمایه گذاران در تماس است. “این COVID بحران مجاز به هیچ گونه آماده سازی است.”

علاوه بر این, در مارس یادداشتی به فروشندگان و یکی از مدیران که نظارت آمازون وسیع بازار Dharmesh مهتا اذعان کرد وضعیت “است که قطعا کسب و کار به عنوان معمول است.”

آن را به عنوان مسابقه به نگه دارید تا با افزایش سفارشات آنلاین آن را نیز در مواجهه با افزایش ناآرامی در میان انبار کارگران در سراسر کشور است. کارگران که می ترسید برای ایمنی خود را در این کار وجود ندارد برای چند هفته و یا بیشتر از یک ماه به عنوان آنها در زمان استفاده از فضای مجاز: نامحدود پرداخت نشده زمان (یک سیاست است که پس از حذف شده است).

در داخل انبارها اجتماعی فاصله قوانین به معنای کارگران دورتر از حد معمول است که آهسته روند گرفتن بسته کردن درب. این شرکت با استخدام بیش از 175,000 انبار کارگران و رانندگان تحویل به بهتر نگه داشتن با تقاضا.

با توجه به این مقیاس از مسائل در دست و تنوع آمازون دارای تردید برای ارائه هر نوع پیش بینی در هنگام تحویل بار به حالت عادی بازگشت.

همه گیر ساخته شده است آن را سخت تر برای آمازون به منبع بیشتر محصولات در انبارها هنگامی که آن را به آنها نیاز دارد. اگر یک خریدار اماکن سفارش خارج از سهام مورد آمازون معمولا می توانید اقدام به دریافت این محصول به سرعت از دیگری تحقق مرکز.

کسانی که اهرم را تا حد زیادی غیر قابل دسترس شده است در طول همه گیر و آن باقی مانده گزینه های دیگر را برای تحویل و یا بسیار پر هزینه تامسون گفت. برای مثال آمازون ممکن است بیشتر با تکیه بر حمل و نقل میان بالاتر حمل و نقل هوایی هزینه و ظرفیت محدود. حمل و نقل ذاتا کندتر از پرواز بسته در سراسر کشور است.

این یک مشکل است که به ویژه مشکل را حل کند چرا که آمازون “می توانید استخدام یک میلیون از مردم, اما مهم نیست اگر هیچ حمل و نقل هوایی” تامسون گفت.

“یکی از دلایل انجام شده توسط آمازون است خیلی خوب است که آنها بسیاری از حالت های حمل و نقل” تامسون گفت. “آنها نمیفهمد چگونه برای بهینه سازی تمام کسانی که تکه اما ناگهان این قطعه وجود ندارد. آمازون است که نیاز به بهینه سازی شبکه خود را با استفاده از بالاتر هزینه و یا زمان طولانی در حالت حمل و نقل.”

این نوع از بازده بسیار مهم در جهت کاهش تحویل تاخیر Olsavsky گفت: در تماس است.

“ساختار هزینه توانایی برای دریافت محصولات و ظرفیت خود را برای حمل و نقل و ارائه آن معمولا چیزهایی که شما می توانید برای اعطا” Olsavsky گفت. “و در این سه ماهه شما نمی توانید. سلام واقعا که این عدم قطعیت رانده است.”

فروشندگان تحمل فشار

شخص ثالث و بازرگانان گفت: CNBC آنها احساس می شود این شرکت تصمیم درست با اولویت موارد ضروری اما که آن را نیز ایجاد سردرد برای کسب و کار خود را.

تجار گفت: مقدار محدودیت معنی آنها قادر نخواهد بود به کشتی در تمام موجودی آنها امیدوار بودند به فروش برساند. به عنوان یک نتیجه, آنها قادر نخواهد بود به restock برخی از محصولات حتی برخی که بهترین فروش اقلام در سایت.

همه در حالی که تقاضا برای کالا همچنان در سطوح شبیه به جمعه سیاه.

“شکی نیست که ما در پاسخ به این بحران شده است برای خرید بیشتر آنلاین گفت:” کریس پالمر آمازون فروشنده و مدیر عامل شرکت SupplyKick که توصیه فروشندگان و علامت های تجاری. “آمازون مشخصه است که همه چیز را ذخیره و همه ناگهانی شما باید صدها میلیون نفر از مردم که می خواهید بسیار باریک انتخاب محصولات مانند ماسک و کاغذ توالت.

“من فکر نمی کنم آمازون بسیار خوبی برای آن” پالمر اضافه شده است.

یکی دیرین آمازون فروشنده گفت: تحویل روز شده است بزرگترین چالش برای حرکت برای کسب و کار خود را به فروش می رساند ، این فروشنده نخواست نامش فاش شود چرا که آنها می ترسید آمازون خواهد مقابله به مثل است.

در ماه مارس برخی از محصولات خود را نشان داد تحویل بار به عنوان دور به عنوان ماه مه یا ژوئن. این وضعیت بهبود یافته است اما همچنان غیر قابل پیش بینی تغییر نه تنها هر هفته اما گاهی اوقات چند بار در یک روز. در بسیاری از موارد, موارد اختصاص داده شده به کشتی در چند هفته اما ناگهان تحویل تاریخ حرکت می کند تا چند روز از زمانی که آن را دستور داد. این فروشنده معتقد است که آمازون ممکن است underpromising و سپس overdelivering.

“من هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه به این” فروشنده گفت.

تام Sesti مدیر تجارت الکترونیک برای کالاهای مصرفی شرکت HoMedics گفت: این شرکت تلاش کرده است به پیش بینی فروش سالانه برای کسب و کار به دلیل آن را نمی توانید ارسال در برخی از دسته بندی محصولات به آمازون. علاوه بر این مصرف کننده عادات خرید در ادامه به تغییر شدید پس HoMedics متوقف شد با تمرکز بر کم حجم محصولات مانند هدفون و بلندگو و شروع به ساخت در-مورد تقاضا مانند تجهیزات حفاظت شخصی.

“آنچه در جهان است رفتن به خرید برای بقیه سال در مقایسه با آنچه که ما فکر می کردند که می توان خرید ؟ ما نمی دانیم” فروشنده گفت. “بنابراین شما انتخاب کنید آنهایی که شما فکر می کنم موفق خواهد شد و آنهایی که در حال رفتن به بسیار ضعیف پیش بینی شما دلیل این که شما نمی خواهید به موجودی اضافی در اطراف نشسته و باید پول قفل شده است.”

آمازون سخنگو گفت CNBC در بیانیه ای که آن را قدردانی خود را “فروش همکاران “صبر” در حالی که این اولویت بندی اقلام ضروری در آن انبارها. این سخنگو افزود که آمازون محدود کردن محصولات توسط مقدار به طوری که آن را می توانید در ادامه به کالاهای ضروری به مشتریان و محافظت از انبار کارکنان.

تا زمانی که آمازون اجازه می دهد تا فروشندگان به کشتی در محصولات جدید در سطح نرمال بسیاری از آنها را به ادامه مبارزه با کسب و کار خود گفت: فهیم نعیم سابق آمازون اجرایی و مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک مشاوره eShopportunity.

مارک های او نظارت ارسال در هزاران واحد در حمل و نقل, که باعث می شود کلاه از 50 واحد در هر سفارش “اساسا بی فایده” اگر آنها در حال تلاش برای نگه دارید تا با زمان تقاضا و تحویل اقلام در زمان.

“این کمی مانند پنجره پانسمان” نعیم گفت. “در 10000 پا سطح آنها directionally بهتر است کمی از یک غلتک coaster از سطح محصول.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net