چرا مک دونالد قرار دادن یک گاو-شمع معطر

مک دونالد شمع از نام تجاری جدید “ربع رطل Fan Club.”

قوس طلایی نامحدود

مک دونالد معرفی منوی جدید چهارم رطل مضمون کالا در اوایل این هفته از جمله locket پر از برگر عکس و یک بسته شمع با بوی از جمله “100% تازه و گوشت گاو” “پیاز” “سس گوجه فرنگی” و “ترشی.”

این نوع از محصول فیزیکی استراتژی می تواند یک راه اجازه سوپر-فن مصرف کنندگان تبدیل شدن به پیاده روی تبلیغات برای برندهای که آنها را دوست دارم.

آیتم های جدید بودند موضوع توییتر ترس و انزجار در این هفته اما مک دونالد کالا فروشگاه “قوس طلایی نامحدود” شده است در اطراف برای چند ماه. رستوران های زنجیره ای معرفی فروشگاه در اوایل ماه دسامبر با شلاق طراحی شده (و قطعا نه دلار-منو-قیمت مناسب) سالن مجموعه پیراهن چتر و بیشتر.

جدید “ربع رطل Fan Club” مجموعه “بسیار محدود” مقادیر آیتم های تازه که از جمعه شامل “زوج سه ماهه کوبنده دستکش” برای $25, “من می خواهم به جای خوردن یک چهارم رطل” دشنه برای $8 “ربع رطل Fan Club” پین برای $10, فن کلاب T-پیراهن برای $25 و یک تقویم برای $25. لاک فروخته شد و شمع بسته ذکر شده بود که “به زودی.”

مک دونالد گفت که مقادیر هر یک از آیتم ها “بسیار محدود است.” شمع در دسترس خواهد بود زمانی در هفته آینده مک دونالد گفت: CNBC. آن ارسال خواهد شد اطلاعات بیشتر در مورد آن Instagram صفحه و وب سایت زمانی که آنها راه اندازی.

اما چرا ؟

مک دونالد آغاز شده و فروش محصولات پس از آن به فروش می رسد مارک کالا در یک شرکت کنوانسیون یک زن و شوهر از سال پیش و پس از این رستوران های زنجیره ای پرده برداری شارپ هویت بصری جدید با آژانس Turner Duckworth, Ad, Age قبلا گزارش شده است.

زمانی که مک دونالد برای اولین بار افتتاح شد فروشگاه مک دونالد ارشد معاونت بازاریابی جهانی کالین میچل گفت: Ad Age است که مصرف کنندگان در “Instagram نسل” می خواستم برای قرار دادن خود را fandom بر روی صفحه نمایش و این که کالا به مردم می دهد توانایی به نام تجاری سفیران.

مک دونالد گفت: آن را در حال کار با شرکای خود از جمله Wieden + Kennedy, Bamko بازاریابی فروشگاه Golin و OMD برای راه اندازی “ربع رطل Fan Club.”

جاشوا سفید SVP همکاری های استراتژیک در Bamko که باعث می شود محصولات تبلیغاتی و مارک کالا گفت: “لامسه” تجربه ای که متصل مصرف کنندگان با مارک می تواند قدرتمند باشد.

“کلید این است که انجام آن را به خوبی. این به اندازه کافی برای فقط با کف دست زدن لوگو بر روی یک محصول و یک روز آن را,” او گفت: CNBC. “شما نیاز به درک آنچه ارزش است که با نام تجاری هستند و چطور به یک نامحسوس مفهوم مانند یک نام تجاری و تبدیل آن به یک جسم فیزیکی است که قطاری از جوهر از این نام تجاری. وجود دارد یک کیمیاگری به بیان ماهیت یک نام تجاری در یک جسم فیزیکی است که قطاری از قلب و ذهن است که با نام تجاری را هدف جمعیتی. وقتی که درست انجام شود شما یک نقص ابزار قدرتمند تبلیغات است که تبدیل مشتریان به نام تجاری انجیل.”

او گفت: نوع تاثیر یک “زندگی بیلبورد” با یک شرکت می شود که مردم به خرید کالا می تواند قدرتمند تر از آنچه که این شرکت ممکن است از خرید تبلیغات دیجیتال.

“کیفیت برداشت که [یک] مدافع نام تجاری می تواند ایجاد بی نهایت موثر تر از یک دیجیتال تبلیغات است که از دست داده در سیگنال, سر و صدا,” او گفت:.

سفید همچنین گفت که شرکت او تلاش می کند برای درک ارتباط عاطفی بین یک نام تجاری و مشتریان وفادار.

“این CMO را ما با کار فوق العاده متفکر در مورد چگونه آنها می خواهند مصرف کنندگان به احساس می کنید در مورد مارک های خود را,” او گفت:. “در قلب آنچه ما انجام دهید این است که ایجاد یک دلبستگی عاطفی بین برندها و مخاطبان خود را. که در آن ما همیشه شروع – چه احساسی نتیجه است که ما در حال رانندگی به سمت و چگونه ایجاد می کنیم که ارتباط بین برندها و مصرف کنندگان است.”

آزمون واقعی خواهد بود اگر مردم به عنوان مایل به خرید شمع به عنوان آنها را به صدای جیر جیر در مورد آنها.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>