آنچه آن را مانند به درخواست و شروع به کار در coronavirus همه گیر

در طول coronavirus همه گیر آنلاین در مصاحبه های استخدامی باید تبدیل شدن به امری عادی است.

مارتین-DM | E+ | گتی ایماژ

هنگامی که آن را پشتیبانی تحلیلگر نیک لنکستر ساخته شده بود کار برکنار شده در مارس با توجه به تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس او احساس صدمه دیده و شوکه کرد. “من مدیر … گفت: فقط در چند کلمه که با توجه به Covid-19 من بود که اجازه رفتن و من بود که آخرین روز است. من به بازگشت تمام تجهیزات به دفتر” او گفت: CNBC از طریق ایمیل.

“من احساس من تا به حال به دست آورده بیشتر از سرویس من از فقط یک بالينی اخراج تلفن تماس بگیرید. آن همه اتفاق افتاده است بنابراین به سرعت,” او گفت:. لنکستر شده بود با کارفرمای خود برای 17 سال است. اما بعد از آن روز او به کار پیدا کردن یک شغل جدید است.

بازگشت در سال 2003 آخرین بار او بود به دنبال کار می روند ساده بود. “من تو را دیدم یک آگهی در روزنامه نوشت: به شرکت رفتم برای مصاحبه و معمولا این کار را کردم که در اولین جلسه” اعلام کرد.

ساخت برنامه های کاربردی در طول همه گیر تبدیل به یک کار دشوار به ویژه با نامزدها بیشتر رقابت برای کمتر نقش.

“من هر روز می توانید در ساعت 5 صبح و خواندن از طریق خودکار لیست کار من فرستاده شده است. به طور متوسط من چهار یا پنج لیست. هر لیست شامل شاید 15 مواضع و معمولا وجود دارد فقط یک یا دو که من می تواند به. برای چند ساعت بعد من درخواست برای کسانی که شغل” لنکستر توضیح داد.

او را به ارسال رزومه کاری خود را پر کنید و پیدا کردن فرم های درخواست او حتی ایجاد یک صفحه گسترده برای ردیابی هر نقش او برای اعمال کرده بود.

نام تجاری شخصی

برای افزایش شانس خود را Lancaster خواست نظرات خود را در رزومه کاری خود را از همسالان و اصلاحی وب سایت شخصی خود را برای نشان دادن توانایی های خود. “من یاد گرفتم در مورد ‘نام تجاری شخصی و تا به حال یک آرم تجاری طراحی شده است که من استفاده می تواند در همه مکاتبات و برنامه های کاربردی. من حتی تا به حال مستقل مجری بی بی سی ضبط یک ویدیو تبلیغاتی برای من است که من را در وب سایت من و LinkedIn” او گفت: CNBC.

چهار ماه و 200 برنامه های کاربردی کار بعد لنکستر فرود آمد ارشد-سطح آن نقش در سنگین-تولید کننده تجهیزات در غرب میانه آمریکا. و در حالی که خیلی از نرم افزار فرایند شبیه به چگونه آن را قبل از همه گیر لنکستر این نکته برای مصاحبه های ویدئویی: “همیشه در نگاه و صحبت کردن به دوربین. همین حالا در صفحه نمایش نگاه کنید. شما می خواهید به تماس با چشم با مصاحبه خود را فقط به عنوان در یک مصاحبه فیزیکی.” او افزود که پانسمان مناسب و چک کردن آنچه که در پشت شما را به مطمئن شوید که آن را منحرف نمی کند hirer نیز مهم هستند.

مصاحبه از راه دور به معنی آن نیز می تواند سخت تر برای به دست آوردن یک حس از آنچه که یک شرکت فرهنگ مانند است. اما مایک Hudy ارشد علوم افسر در استخدام پلت فرم مدرن استخدام گوید پرسیدن سوال از طریق تماس تصویری می تواند کمک کند.

“با توجه به نحوه استخدام مدیران جواب سوالات خود را می تواند به شما مقدار زیادی از بینش به شرکت فرهنگ آنها چگونه کار می کند, چگونه موفقیت تعریف شده است و آن صفات مهم ترین,” او گفت: CNBC از طریق ایمیل. او همچنین خواستار پاسخ تمرین قبل از مصاحبه و ورود به تماس های ویدئویی اولیه برای جلوگیری از هر گونه مشکلات فنی.

از راه دور نقش

شروع یک نقش جدید را از راه دور نیز می تواند یک تجربه عجیب و غریب. هنگامی که لیزا Roscoe فرود آمد ارشد-سطح شغل در لندن آژانس تبلیغاتی Isobel در مه, او تا به حال هیچ ایده او خواهد بود پیوستن به شرکت در یک بیماری همه گیر — و خواهد بود کار از خانه برای آینده قابل پیش بینی.

هفته مستند تبدیل به ماه — کارفرمایان قادر به درخواست کارکنان برای بازگشت به محل کار از اوت 1 در انگلستان, اما بسیاری از شرکت ها هنوز هم کارکنان مشغول به کار از خانه.

با وجود این, Roscoe گفت که او احساس می کند بخشی از شرکت. “در حال حاضر آن را احساس به عنوان اگر من کار کرده اند با این افراد برای همیشه” او اعلام کرد.

تماس های تصویری با مشتریان نیست یک مشکل برای Roscoe که استفاده می شود به قبل از وقوع; بخش سخت تر شد, آشنایی با همکاران. او غلبه این صحبت را به همکاران پرسیدن که آیا آنها ترجیح داده به برقراری ارتباط از طریق ایمیل و یا تلفن ، “وجود دارد هیچ rulebook یا القای سند یا onboarding است که می تواند به شما اطلاعات است.”

مجازی نوشیدنی ها و بازی ها کمدی شب از طریق ویدئو و به روز رسانی منظم از آژانس بنیانگذاران کمک کرده اند Roscoe حل و فصل در. توصیه برای کسانی که با شروع یک مشتری رو کار از راه دور? “من می گویند نه به نوع نگرانی بیش از حد در مورد کسب و کار طرف از آن در هفته اول خود را. سعی کنید و راه اندازی تماس و صحبت کردن با هر کس بیشتر در سطح شخصی.”

روابط عمومی اجرایی مایکل فیلیپس پذیرفته شده در لندن آژانس مخملی در فوریه, اما زمانی که این بیماری همه گیر آمار انگلستان در ماه مارس او نگران بود که این پیشنهاد ممکن است لغو. این بود که چنین نیست و او شروع به نقش جدید خود در ماه آوریل کار به طور کامل از صفحه اصلی با توجه به مستند محدودیت.

“قطعا آن را برای ساخته شده است بسیار حقیقی آغاز به کار” او گفت: CNBC از طریق تلفن و اضافه کرد که آژانس تا به حال کامل روند onboarding به او احساس خوش آمدید.

اما گذشته از این مدیران که او در مصاحبه چند ماه بعد او هنوز نشده ملاقات خود همکاران و یا مشتریان است که در یک کسب و کار مردم مانند روابط عمومی یک چالش است. “شما از دست دادن سمت عاطفی خود را در روابط بین فردی که در روابط عمومی بسیار متکی” اعلام کرد.

هر دو فیلیپس و Roscoe صحبت در مورد از دست رفته bumping به همکاران برای کسانی که “watercooler لحظات” آنها را در یک وضعیت است. “از خوش اقبالی از دفتر بسیار مهم است. وجود یک سوراخ بزرگ از کار از راه دور … بسیاری از کسب و کار خواهد شد که برای پیدا کردن راه هایی برای پرورش آن چیزهایی که از دست داده از این تجربه” فیلیپس اعلام کرد.

و با نامزد شدن سیل در بازار, جویای کار می توانید انتظار کارفرمایان به تکیه بیشتر بر روی تکنولوژی سیستم عامل در طول روند درخواست, اظهار داشت, مدرن, استخدام را Hudy. “شرکت ها با تکیه به شدت در علم مانند قبل از استخدام و ارزیابی برای تعیین نامزدهای بهترین جا برای کارهایی که آنها باید … دیده ایم تصویب ما (آنلاین) ارزیابی افزایش بیش از 4 برابر بیش از مدت مشابه از سال گذشته حتی اگر برخی از مشتریان ما را متوقف کرده اند استخدام در دسترس نباشد.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>