ویرجین آتلانتیک است به تبر تا یک سوم از نیروی کار خود را به عنوان آن جنگ به تامین بودجه جدید است که آن را قادر به زنده ماندن coronavirus بیماری همه گیر.

اخبار آسمان آموخته است که شرکت هواپیمایی اکثریت متعلق به سر ریچارد برانسون باکره گروهی است که به کاهش بیش از 3000 شغل در یک حرکت است که طلسم پایان طولانی خود را-در حال اجرا عملیات در لندن گاتویک فرودگاه.

اتحادیه های کارگری و کارکنان بودند که در جریان این زوائد آن در روز سه شنبه ناهار.

This picture shows British Airways planes grounded at Heathrow's airport terminal 5, in west London, on March 16, 2020. - IAG, the owner of British Airways and Spanish carrier Iberia, said Monday it would slash the group's flight capacity by 75 percent during April and May owing to the coronavirus outbreak. "For April and May, the Group plans to reduce capacity by at least 75 percent compared to the same period in 2019," it said in a statement. (Photo by Adrian DENNIS / AFP) (Photo by ADRIAN DEN
GMB ملی افسر نادین Houghton واکنش به اعلام این خبر که با برنامه ریزی به عنوان بسیاری به عنوان 12,000 کاهش شغل.

باکره هفت بوئینگ 747s به بازنشسته به عنوان هواپیمایی ناوگان کاهش از 43 هواپیما به 36.

در مجموع 3,150 مشاغل در معرض خطر هستند.

بازسازی ویرجین آتلانتیک نیروی کار را به دنبال خواهد داشت یک هفته از دست دادن شغل در سراسر بریتانیا در صنعت حمل و نقل هوایی.

بریتیش ایرویز آغاز شده مشاوره در 12,000 موانعی در حالی که رایان گفت: این طرح به تبر از 3000 شغل.

بیشتر از کسب و کار

فایننشال تایمز روز جمعه گزارش داد که Rolls Royce Holdings, موتور تولید را کاهش میدهد بریتانیا نیروی کار حدود 8000 نفر در میان انتظارات طولانی رکود در تقاضا به دلیل COVID-19 بحران است.

محمدجواد بازسازی است به احتمال زیاد تن به تن توسط شرکت هواپیمایی مدیریت به عنوان یک گام مهم در جهت تامین امنیت صدها میلیون پوند از بودجه جدید از سرمایه گذاران خصوصی و یا دولت با توجه به یک اتحادیه منبع.

Ryanair chief Michael O'Leary laid into Virgin Atlantic boss Sir Richard Branson over his plans to take state aid for his business
‘برانسون می تواند با قرار وثیقه خود را’

این شرکت گفته است که آن را فراهم می کند ضروری رقابت به کارشناسی است و به احتمال زیاد به نگه کردن یک شاخه زیتون به کارکنان که نهایی بهبود در صنعت هواپیمایی و اقبال می تواند راه را برای توسعه آینده است.

یک منبع گفت که ویرجین آتلانتیک اعلام خواهد شامل افشا شد که در آن تمرکز عملیات خود را در فرودگاه هیترو و منچستر فرودگاه.

که نشان دهنده یک ضربه عمده به گاتویک که مطلع شد در هفته گذشته که با ممکن است هرگز از سرگیری پرواز از لندن دوم-شلوغ ترین فرودگاه.

ویرجین آتلانتیک است که پیش بینی تقاضای مشتری خواهد شد حداقل 40 درصد کمتر در طول سال 2020 تنها با بهبود تدریجی در سال آینده.

خزانه داری, به روز شده ولرم در مورد این ایده از ارتکاب پول مالیات دهندگان را به ویرجین آتلانتیک تا حدودی به دلیل مالکیت آن توسط میلیاردر سر ریچارد و Delta Air Lines یک حامل ایالات متحده که خود را فقط شده bailed توسط واشنگتن است.

Sir Richard Branson says he believes Virgin Australia can continue
“این پایان نیست برای ویرجین استرالیا’

سر ریچارد ساخته شده پرشوری دفاع از خود را در گروه “امور مالی” در ماه گذشته هشدار داد که اطلس هواپیمایی تاسیس کرد و در سال 1980 بود که به احتمال زیاد به سقوط بدون حمایت دولت.

او در حال حاضر دیده می شود ویرجین استرالیا سقوط به یک فرآیند به نام داوطلبانه دولت قرار دادن هزاران شغل در معرض خطر است.

سر ریچارد دنبال شده صدها میلیون پوند را در قالب یک وام تجاری و همچنین به عنوان یک تضمین دولت در بیشتر مبالغ بدهکار به آن توسط شرکت های کارت اعتباری.

مذاکرات با سرمایه گذاران خصوصی نیز شامل دیگر اشکال تامین مالی است که می تواند رقیق سرمایه دار خیلی مهم است 51 درصد از سهام.

در مه, آسمان, اخبار نشان داد که فرودگاه هیترو و برخی از صنعت حمل و نقل هوایی بزرگترین تولید کنندگان شد و نصب کوره در رفته لابی های انتخاباتی به امن مالیات دهندگان حمایت ویرجین آتلانتیک.

در یکی از نامه جان هریسون کلی مشاور و رئیس ایرباس هشدار داد که محمدجواد “سقوط می تواند تاثیر بسیار منفی بر روی A330 [تولید هواپیما] برنامه”.

“همانطور که شما آگاه خواهد شد همه بال برای این هواپیما طراحی و ساخته شده در انگلستان و سفارشات از شرکت های هواپیمایی مانند باکره حیاتی برای ادامه کسب و کار ما” آقای هریسون نوشت.

درخواست از ذینفعان صنعت تاکید کرد که تا چه حد ویرجین آتلانتیک در مورد بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان یک تهدید وجودی.

این شرکت که به تازگی تزریق سرمایه به مقدار بیش از $100m از گروه ویرجین است furloughed هزاران نفر از کارکنان دیده می شود و بالای آن مدیران موافق قابل توجهی کاهش پرداخت به دلیل COVID-19 شیوع.

کمتر از یک تعداد انگشت شماری از ویرجین آتلانتیک هواپیما شده اند پرواز های از انگلستان مستند آغاز شد و در ماه مارس زمانی که پیتر نوریس, باکره, گروه, رئیس, خواست بوریس جانسون برای ایجاد یک صنعت گسترده بسته حمایتی است که می تواند هزینه در منطقه £7.5 میلیارد دلار رسیده است.

امید در صنعت هواپیمایی است که چنین طرح نجات ممکن است در آینده به نظر می رسد نقش برآب زمانی که Rishi Sunak به صدراعظم آلمان نشان داد که کمک های دولت در دسترس خواهد بود “تنها به عنوان آخرین چاره” و پس از حمایت از دولت های موجود در طرح های و شرکت های موجود سهامداران شده است به دنبال.

او افزود که کمک خواهد تنها فراهم شود به شرکت های که تا به حال نشان داده ارزش خود را برای گسترده تر اقتصاد بریتانیا و به رقابت در بخش حمل و نقل هوایی.

با وجود طولانی-اعلام نفرت و بیزاری به دولت نجات از خطوط هوایی ویلی والش مدیر اجرایی BA را پدر خطوط هوایی بین المللی, گروه, تحریم €1bn دولت-حمایت وام برای اسپانیایی آن شرکت های هواپیمایی.

ویرجین آتلانتیک کاهش یافته است به نظر اگر چه آن را به تازگی گزارش را رد کرده است که آن بحث و گفتگو با دولت تا به حال شک و تردید عمل کرد و گفت آنها “مداوم” و شرکت “نقدی موقعیت پایدار باقی می ماند”.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de