ویرجین آتلانتیک قرار می دهد مشاوران در حالت آماده به کار به عنوان صنعت teeters

خطوط هوایی ویرجین آتلانتیک قرار داده مشاوران در حالت آماده به کار برای رسیدگی به پتانسیل دولت آن را به عنوان مسابقه برای تضمین £500 نجات است که قادر می سازد سر ریچارد برانسون گل سرسبد شرکت برای زنده ماندن coronavirus بیماری همه گیر.

اخبار آسمان آموخته است که ویرجین آتلانتیک حفظ Alvarez & Marsal (A&M) بازسازی متخصص در اوایل این هفته به جمع آوری طرح های احتمالی برای یک عجز از پرداخت دیون روند در خطوط هوایی است.

منابع گفت: این آخر هفته که A&M کار خواهد بود با تمرکز بر گزینه برای قبل از بسته اجرایی است که می بینیم بازسازی و مالی قابل دوام حامل ظهور از COVID-19 بحران است.

Virgin Atlantic
تصویر: ویرجین آتلانتیک است که در حال حاضر پیش بینی است که مشتری تقاضا خواهد شد حداقل 40 درصد کمتر در طول سال 2020

این شرکت انتصاب به این معنا نیست که ورشکستگی اجتناب ناپذیر است اما نشان دهنده تعهد قانونی از ویرجین آتلانتیک مدیران به آماده شدن برای چنین نتیجه به گفته کارشناسان حمل و نقل هوایی.

قبل از بسته مقابله خواهد محو کردن سهام سهامداران موجود – Sir Richard است و برگزاری و شرکت Delta Air Lines.

اخبار از A&M نقش پدید آمده تنها چند روز پس از ویرجین آتلانتیک گفت: این امر تبر بیش از 3000 شغل – و یا در مورد یک سوم از نیروی کار خود را – برای کمک به بقای آن نبرد.

برنامه های این شرکت عبارتند از: پایان دادن به آن در 36 سال تصدی در گاتویک فرودگاه, کاهش اندازه ناوگان خود و قرار دادن آن بوئینگ 747s به بازنشستگی زود هنگام.

بیشتر از Covid-19

ویرجین آتلانتیک مدیره همچنان در بحث و گفتگو با دولت و سرمایه گذاران خصوصی در مورد ارائه سرمایه جدید است که اجازه می دهد این شرکت برای اجرای آن تجدید ساختار برنامه.

Houlihan Lokey سرمایه گذاری بانک مشاوره ویرجین آتلانتیک در این روند قابل درک است که در مذاکرات در حال انجام با تا ده احزاب گفت: به شامل آپولو جهانی مدیریت Centerbridge و مدیریت سرمایه سربروس.

مذاکرات بیشتر گفته می شود برنامه ریزی شده با کلمبوس مقامات طول دوره هفته آینده است.

Sir Richard Branson says he believes Virgin Australia can continue
“این پایان نیست برای ویرجین استرالیا’

قبل از بسته دولت که هموار راه را برای سرمایه گذاران جدید را به کنترل یک بازسازی شرکت است که به خوبی تثبیت روش در بریتانیا.

چنین روش به ویژه پیچیده در صنعت هواپیمایی به دلیل عجز از پرداخت دیون یک به طور خودکار خاتمه ویرجین آتلانتیک هواپیما اجاره و برخاست و فرود اسلات توافق نامه.

اورژانس قوانین به اصلاحات انگلستان عجز از پرداخت دیون روش به احتمال زیاد ارائه شده به مجلس در هفته آینده است.

مدیران در اتاق در سراسر بریتانیا در حال کشتی با تاثیر از این بیماری همه گیر کوروناویروس با کمی انتظار است که روز یکشنبه اعلام توسط بوریس جانسون ارائه خواهد شد خوش بینی خود را در مورد بهبود چشم انداز.

در صنعت هواپیمایی و کارفرمایان در حال تاسف است که دولت در حال آماده سازی برای معرفی دو هفته قرنطینه مورد نیاز برای هر پرواز به کشور است.

یک تماس بین خطوط هوایی و وزرا برنامه ریزی شده است را به جای روز یکشنبه برای بحث در مورد برنامه.

ویرجین آتلانتیک است که در حال حاضر پیش بینی است که مشتری تقاضا خواهد شد حداقل 40 درصد کمتر در طول سال 2020 تنها با بهبود تدریجی در سال آینده.

این هفته ویلی والش, خروجی, مدیر اجرایی بریتیش ایرویز’ پدر و مادر خطوط هوایی بین المللی, گروه, مرطوب امیدوار است که این امر از سرگیری پرواز اگر دولت معرفی 14 روز در قرنطینه مورد نیاز است.

شرکت های هواپیمایی فرودگاه ها و حمل و نقل هوایی خدمات گروه نوشت به نخست وزیر در روز پنج شنبه به التماس برای یک فرمت به اورژانس کار احتباس طرح “برای چند ماه”.

خزانه داری, به روز شده ولرم در مورد این ایده از ارتکاب پول مالیات دهندگان را به ویرجین آتلانتیک تا حدودی به دلیل مالکیت آن توسط میلیاردر سر ریچارد و Delta Air Lines یک حامل ایالات متحده که خود را فقط شده bailed توسط واشنگتن است.

این شرکت به تازگی موفق به دریافت یک تزریق سرمایه به مقدار بیش از $100 متر از سر ریچارد باکره ،

آن را نیز furloughed هزاران نفر از کارکنان دیده می شود و بالای آن مدیران موافق قابل توجهی کاهش پرداخت به دلیل COVID-19 شیوع.

کمتر از یک تعداد انگشت شماری از ویرجین آتلانتیک هواپیما شده اند پرواز های از انگلستان مستند آغاز شد و در ماه مارس زمانی که پیتر نوریس, باکره, گروه, رئیس, خواست آقای جانسون به ایجاد یک صنعت گسترده بسته حمایتی است که می تواند هزینه در منطقه £7.5 میلیارد دلار رسیده است.

امید در صنعت هواپیمایی است که چنین طرح نجات ممکن است در آینده به نظر می رسد نقش برآب زمانی که Rishi Sunak به صدراعظم آلمان نشان داد که کمک های دولت در دسترس خواهد بود “تنها به عنوان آخرین چاره” و پس از حمایت از دولت های موجود در طرح های و شرکت های موجود سهامداران شده است به دنبال.

سر ریچارد به تازگی ساخته شده یک مهیجی دفاع از خود امور مالی هشدار داد که اطلس هواپیمایی تاسیس کرد و در سال 1980 بود که به احتمال زیاد به سقوط بدون حمایت دولت.

او در حال حاضر دیده می شود ویرجین استرالیا سقوط به یک فرآیند به نام داوطلبانه دولت قرار دادن هزاران شغل در معرض خطر است.

Ryanair chief Michael O'Leary laid into Virgin Atlantic boss Sir Richard Branson over his plans to take state aid for his business
‘برانسون می تواند با قرار وثیقه خود را’

ویرجین آتلانتیک است که به دنبال صدها میلیون پوند را در قالب یک وام تجاری و همچنین به عنوان یک تضمین دولت در بیشتر مبالغ بدهکار به آن توسط شرکت های کارت اعتباری.

فایننشال تایمز گزارش روز شنبه که سر ریچارد بود در حال حاضر رایگان به فروش صدها میلیون پوند ارزش سهام در ویرجین کهکشانی خود را در نیویورک ذکر شده فضای گردشگری سرمایه گذاری.

ماه گذشته فرودگاه هیترو و برخی از صنعت حمل و نقل هوایی بزرگترین تولید کنندگان از جمله ایرباس و Rolls Royce Holdings راه اندازی کوره در رفته لابی های انتخاباتی به امن مالیات دهندگان حمایت ویرجین آتلانتیک.

باکره اطلس سخنگو گفت: “از آنجا که از هزینه های قابل توجهی به کسب و کار ما ناشی از بی سابقه شرایط بازار که COVID-19 بحران به ارمغان آورده است با آن ما در حال بررسی تمام گزینه های در دسترس برای به دست آوردن اضافی سرمایه گذاری خارجی.

“ما همچنان به اقدامات قاطع برای ما کاهش هزینه های حفظ و نگهداری پول نقد و محافظت از به عنوان بسیاری از مشاغل به عنوان امکان پذیر است.

“بحث و گفتگو با تعدادی از سهامداران ادامه و سازنده و در عین حال خطوط هوایی باقی مانده است در یک موقعیت پایدار است.

“ویرجین آتلانتیک متعهد به ادامه به ارائه ضروری اتصال در شرایط رقابتی به مصرف کنندگان و کسب و کار در بریتانیا و فراتر از آن, هنگامی که ما خروج از این بحران است.”

BA در ضمن مشاوره در 12,000 موانعی در حالی که رایان گفت: این طرح به تبر از 3000 شغل.

در اطراف 8,000 پست ها در معرض خطر هستند در رولز رویس به عنوان صنعت هواپیمایی چهره بدترین بحران در تاریخ خود.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>