ایالات متحده شرکت های هواپیمایی هواپیمای مسافربری آماده به ترک آن دروازه و تاکسی به سمت باند فرودگاه در سان فرانسیسکو در فرودگاه بین المللی سان فرانسیسکو, کالیفرنیا.

رابرت الکساندر | گتی ایماژ

United Airlines خرید پرواز-آکادمی آموزش در تلاش برای سرعت بخشیدن به استخدام بیش از 10 ، 000 خلبانان با دهه آینده به حدود نیمی از آن هوانورد رویکرد فدرال موظف سن بازنشستگی از 65.

این Westwind دانشکده هوانوردی در شهر فینیکس که ایران قصد دارد بعد از تغییر نام قادر به تولید 300 فارغ التحصیلان در آن سال شرکت هواپیمایی گفت.

ایالات مانند رقبا مانند دلتا و آمریکا, مسابقه برای استخدام خلبانان جدید برای پر کردن صفوف خود را در سال آینده ارائه وام های کم بهره و کمک هزینه تحصیلی و دیگر برنامه ها به عنوان بیشتر و بیشتر خلبانان شرکت هواپیمایی رویکرد FAA موظف به سن بازنشستگی.

هزینه آموزش برای تبدیل شدن به یک خلبان خطوط هوایی تجاری در ایالات متحده می تواند بالای 80.000 دلار تبدیل شدن به یک مانع اصلی برای نامزد. قوانین در ایالات متحده آمریکا نیاز به خلبانان شرکت هواپیمایی باید از 1500 ساعت از زمان پرواز در خطوط هوایی تجاری, اما استثنا وجود دارد برای برخی از دانش آموزان و نظامی است. ایران گفته است که برنامه ریزی تحصیلی برای تشویق زنان و اقلیت نامزدها به درخواست زیرا خلبان استخر در حال حاضر “اکثریت” سفید و نر هواپیمایی سخنگوی چارلی هوبارت گفت. حامل نیز برنامه ریزی برای ارائه کم هزینه وام به نامزد.

ایران در سال گذشته پرده برداری از یک برنامه به جذب خلبانان در اوایل در حرفه خود و ارائه آنها را مشروط ارائه می دهد و کار به عنوان آنها به دست آوردن تجربه پرواز. خلبان دانش آموز در آکادمی می تواند شروع با صفر تجربه پرواز به تبدیل شدن به طور کامل دارای امتیاز تجاری خلبانان ایالات گفت. آنها در نهایت پیوستن به Aviate برنامه پس از اخذ خصوصی خود را-خلبان گواهینامه در حدود 40 ساعت از زمان پرواز و سپس ساخت ساعت آموزش و پرواز برای اپراتور کوچک تر است.

به عنوان هواپیما تبدیل شدن به بیشتر, خودکار, آموزش خلبانی تبدیل شده است و حتی مهم تر مسئله به خصوص پس از دو تصادفات مرگبار از بوئینگ 737 Max. خلبانان در این دو پرواز تا به حال مبارزه خودکار پرواز-سیستم کنترل بود که به اشتباه فعال می شود. بوئینگ است redeveloped که سیستم به خلبانان کنترل بیشتر اما رگولاتور هنوز امضا کردن در هواپیما که مبتنی باقی می ماند پس از ماه مارس گذشته پس از دوم دو سقوط کرد که به کشته شدن 346 نفر است.

بوئینگ در ماه گذشته توصیه می شود که خلبانان تحت آموزش شبیه ساز قبل از 737 Max می تواند بازگشت به تجاری خدمات مورد چهره خود را زودتر موضع.

ایران دارای یک “علاقه” در هل دادن محدودیت در ناراحت آموزش بازیابی فراتر از FAA حداقل و اجتناب از از دست دادن کنترل حوادث و مدیریت اتوماسیون گفت: Curtis Brunjes ایالات مدیر عامل خلبان استراتژی است.

“اینها چیزهایی است که ما می تواند تاکید در برنامه های درسی ما,” او گفت:.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im