گتی ایماژ | کریستوفر فورلانگ

دولت انگلیس امضا کرده است در یک سرعت بالا خط راه آهن بود که برای اولین بار اعلام کرد بیش از یک دهه پیش.

سرعت بالا 2 (HS2) اولین بار پیشنهاد شده در سال 2009 تحت یک حزب کارگر دولت قبل از یک محافظه کار به رهبری دولت در سال 2010 نشان داد قصد دارد برای لندن به بیرمنگام مسیر با توجه به تکمیل 2031.

HS1 است که بریتانیا تنها فعلی راه آهن با سرعت بالا آهنگ لینک لندن به تونل کانال که متصل کشور به فرانسه. افتتاح آن در سال 2003 است.

HS2 باید فعال قطار برای رسیدن به سرعت 250 مایل در ساعت (مایل در ساعت). صحبت پس از جلسه هیئت دولت روز شنبه, انگلستان نخست وزیر بوریس جانسون گفت: مجلس عوام در روز سه شنبه که دولت او تا به حال “جرات تصمیم گیری” برای تحویل رفاه در سراسر کشور است.

HS2 باعث شده است که جنجال بر اثرات زیست محیطی و هزینه های بالونی. 2015 بودجه قرار داده و هزینه در کمتر از £56 میلیارد دلار ($72.4 میلیارد دلار) اما به بیرون درز گزارش در ماه ژانویه ادعا کرد که هزینه تقریبا دو برابر به £106 میلیارد دلار است.

پرداختن هزینه جانسون گفت: او را تعیین زمان دولت وزیر را به اتهام HS2, القای نظم و انضباط در پروژه جدول زمانی و به دنبال صرفه جویی در هزینه.

دومین مرحله از خط متصل خواهد شد بیرمنگام به لیدز و منچستر اما نمی خواهد قبل از تکمیل 2035.

یک گروه لابی توقف HS2 می گوید که به جای بهره گیری دیگر مناطق بریتانیا خط راه آهن است که در واقع لندن-محور و ساخته شده است که برای اتصال یک منطقه از شمال غربی لندن است که توسعه دهندگان را به عنوان رسیده برای شرکت های خدمات مالی.

همچنین ادعا می کند این قطار با سرعت بالا را علت بزرگ تخریب محیط زیست طبیعی سفر را از طریق جنگل باستانی ذخایر طبیعت و تقریبا 700 طبقه بندی شده سایت های حیات وحش.

توقف HS2 مدیر کمپین جو Rukin گفت: در ماه ژانویه که این مورد برای HS2 رانده شده و توسط افرادی که قانونگذاران را متقاعد به “باور و تکرار واقعیت-رایگان بمب افکن فن بیان و افکار واهی و پوچ.”

Rukin گفت: افزایش هزینه های این پروژه بودند همیشه توسط مردم شناخته شده بودند که به احتمال زیاد برای به دست آوردن قراردادهای دولتی برای ساخت خط.

“مردم با مقرره منافع تجاری در دیدن دولت متعهد به ساخت گران ترین راه آهن در تاریخ جهان لابی سخت و آنچه آنها می خواستند” او اضافه شده است.

اقتصاد بریتانیا

دولت محافظه کار جدید تقسیم شده است بیش از HS2 با بسیاری از نمایندگان مجلس با دریافت اعتراض از زندگی مردم در حوزه های آسیب دیده از خط.

اما خط دیده می شود به عنوان بخشی از وعده های دولت برای تحریک رشد فراتر از جنوب شرقی انگلستان در یک پست-Brexit جهان است.

اقتصاد انگلستان شده است تلاش برای ارسال یک افزایش در فعالیت و در روز سه شنبه آمار رسمی نشان داد که این کشور شاهد هیچ رشد در سه ماه آخر سال 2019.

“وجود دارد هیچ رشد در سه ماهه آخر سال 2019 به عنوان افزایش در خدمات و ساخت و ساز بخش بودند افست با دیگری فقیر نشان از تولید و به خصوص موتور صنعت” گفت: Rob کنت اسمیت دفتر ملی آمار از تولید ناخالص داخلی در بیانیه ای.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de