توییتر گزارش قوی در سه ماهه اول نتایج با وجود انتظار می رود رکود از coronavirus

جک دورسی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی توییتر, Inc., گوش در طول یک کمیته اطلاعات مجلس سنا شنوایی در واشنگتن, دی سی, ایالات متحده آمریکا, در روز چهارشنبه, سپتامبر. 5, 2018.

اندرو Harrer | بلومبرگ | گتی ایماژ

توییتر در گزارش سه ماهه اول سال 2020 درآمد پنج شنبه که ضرب و شتم تخمین می زند با وجود انتظار می رود آمار به آن تبلیغات کسب و کار با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر. سهام شد تا بیش از 11 درصد در طول premarket تجارت.

در اینجا چیزی است که توییتر گزارش داد:

  • سود هر سهم (EPS): 11 سنت
  • درآمد: $808 میلیون
  • Monetizable روزانه کاربران فعال (mDAUs): 166 میلیون

وال استریت شده بود پیش بینی درآمد هر سهم 10 سنت در روز درآمد حاصل از $776 میلیون بر اساس Refinitiv اجماع تخمین می زند. Monetizable روزانه کاربران فعال (mDAUs) بود و انتظار می رود به در آمده و 164 میلیون دلار بر اساس StreetAccount تخمین می زند. اما آن را دشوار است به مقایسه سود گزارش شده به تحلیلگر برآورد توییتر در سه ماهه اول سال جاری به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس در ادامه به آمار جهانی اقتصاد و درآمد تاثیر دشوار است به ارزیابی.

توییتر را ارائه نمی دهد راهنمایی برای سه ماهه دوم است و هنوز هم در تعلیق کامل سال راهنمایی اما این اشاره کرد که برنامه های خود را برای ساخت یک مرکز داده جدید به احتمال زیاد با تاخیر تأثیر capex صرف در سال 2020 سال مالی. آن را هنوز هم انتظار سهام مبتنی بر جبران خسارت به رشد پی در پی در سه ماهه دوم حداقل 25٪.

این شرکت کشیده آن راهنمایی برای سه ماهه جاری در پایان ماه مارس سرزنش coronavirus برای یک کاهش در درآمد حاصل از تبلیغات ساخته شده است که آن را سخت به سنجاق کردن نتایج آن است.

این شرکت گفت: آن mDAU رشد به نمایندگی از قوی ترین تا کنون در سال جاری بیش از سال در 24٪. آن شاهد رشد دو رقمی در آن بالا 10 بازار با توجه به سهامدار نامه. تا پایان ماه مارس توییتر گفت: “مطلق تعداد mDAUs تثبیت … به عنوان بسیاری از مردم در سراسر جهان حل و فصل به روال است.”

توییتر گفت: در نامه ای که در آن رشد درآمد حاصل از 3 درصد بود که با توجه به “یک شروع قوی به سه ماهه بود که نهفته گسترده اقتصادی اختلال مربوط به COVID-19 مارس.”

مجموع درآمد حاصل از تبلیغات بود $682 میلیون تا حدود 3 میلیون دلار در مقایسه با سال گذشته است. اما این شرکت گفت: درآمد تبلیغات باید به عنوان دو دوره متمایز با ژانویه از طریق آغاز ماه مارس انجام به عنوان انتظار می رود و تا پایان ماه مارس در نظر گرفتن آمار.

“به عنوان نشانه ای از تغییر سریع در تبلیغات و رفتار از 11 مارس (زمانی که بسیاری از حوادث در سراسر جهان شروع به, لغو شد و ما از خانه کار اجباری برای تقریبا تمام کارکنان ما در سطح جهان) تا 31 ماه مارس ما مجموع درآمد حاصل از تبلیغات کاهش یافته و حدود 27 درصد در سال بیش از سال” شرکت نوشت و در آن نامه سهامداران. “رکود دیدیم در ماه مارس بود به خصوص تلفظ در ایالات متحده و تبلیغات ضعف در آسیا شروع به فروکش به عنوان کار و محدودیت های مسافرتی بودند به تدریج برداشته شوند.”

و در این گیر توییتر تغییر منابع به تمرکز بر روی درآمد محصولات آن از جمله ارتقاء نرم افزار تلفن همراه (نقشه) محصول. آن را نیز کاهش استخدام و غیر کارگری هزینه قصد دارد در حالی که در ادامه به سرمایه گذاری در مهندسی محصول و اعتماد و ایمنی.

قبل از همه گیر جک دورسی نقش به عنوان مدیر عامل به چالش کشیده شد فعال شرکت سرمایه گذاری الیوت مدیریت. این شرکت می خواست دورسی حذف در بخشی به دلیل تقسیم مسئولیت به عنوان رئیس اجرایی توییتر و مربع و برنامه های قبلی به حرکت به آفریقا برای چند ماه. به عنوان coronavirus گسترش در سراسر جهان دورسی گفت که او دوباره به حرکت به آفریقا و توییتر زده مقابله با الیوت و دریاچه نقره ای ترک دورسی در محل برای هم بودن.

تحلیلگران در برنشتاین گفت: در اوایل این ماه که دخالت الیوت و دریاچه نقره ای کمک خواهد کرد تسریع نوآوری در توییتر به خصوص در تبلیغ محصولات. این معامله شامل 1 میلیارد دلار سرمایه گذاری در این شرکت توسط Silver Lake.

اما در این مدت نزدیک به تحلیلگران گفت, توییتر, مانند, دیگر, دیجیتال, آگهی, سیستم عامل, شما به احتمال زیاد رنج می برند از کاهش درآمد تبلیغات حتی به عنوان نامزدی صعود از آنجا که بسیاری از برندها هستند با احتیاط از تبلیغات در coronavirus-مطالب مرتبط.

این داستان در حال توسعه است. بررسی برای به روز رسانی.

اشتراک CNBC در یوتیوب.

دیده بان: در اینجا این است چگونه شرکت های فن آوری در حال مبارزه با کروناویروس اطلاعات غلط

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>