NFL است که به دنبال به Facebook به کمک سوخت های بین المللی رشد

San Francisco 49ers’ کارفرمایی جیمی Garoppolo (10) جشن touchdown توسط هم تیمی Raheem eagles report (31) در سه ماهه دوم خود بازی NFC قهرمانی در ورزشگاه لیوایز در شهرستان سانتا کلارا, کالیفرنیا, روز یکشنبه آذر. 19, 2020.

خوزه کارلوس Fajardo | MediaNews گروه | جیوه اخبار از طریق گتی ایماژ

پس از سالها مقاومت در برابر اختلاط آن با بازی در فیلم های خارج از خطی, تلویزیون, ملی, فوتبال, لیگ رابطه با رسانه های اجتماعی غول Facebook اثبات می تواند مفید برای ورزش به دنبال رشد خارج از خانه خود را پایه.

Facebook در حال ورود به دومین سال از دو سال همکاری با NFL که تحت آن می پردازد لیگ نامعلومی مقدار برای بازی recaps که آن مکان در آن سه ساله Facebook تماشای ویدئو بر روی تقاضا پلت فرم. پس از Facebook recoups هزینه آن پرداخت می شود و لیگ برتر برای بازی recaps از طریق درآمد حاصل از تبلیغات تصویری این توافق شیفت به NFL مصرف 55 درصد از آگهی درآمد در حالی که Facebook نگه می دارد باقی مانده به اشتراک بگذارید.

“این اجازه می دهد تا آنها را به روابط با مخاطبان است که آنها در غیر این صورت مبارزه به گفته راب شاو Facebook سر ورزش جهان رسانه و لیگ مشارکت.

اما در حالی که هر دو لیگ و Facebook در حال تمرکز بر رشد در سال 2020 اما اهداف خود را کمی متفاوت باشد.

NFL می خواهد برای گسترش نام تجاری خود را در سطح بین المللی. در مقابل, Facebook, هر چند تشویق برای لیگ, رشد, امیدوار به کسب پول بیشتر از معامله.

بین المللی مورد علاقه: ‘مانند تغذیه گوشت قرمز به شیر’

Facebook صرف پنج سال گذشته ساختمان آن تصویری سیستم عامل که شامل Facebook Live و Facebook دیده بان ویدئو بر روی تقاضا خدمات است که تقلید یوتیوب.

Facebook می داند چه طرفداران ورزش مصرف شوند و چه روند و آن را با استفاده از این اطلاعات برای فروش NFL در محتوای توافق در سال 2017. دو طرف تمدید قرارداد در سال گذشته و آن را و اجرا می شود از طریق 2020. در نیمه راه به زمان معامله NFL تا به حال آن را موفق ترین سال استفاده از Facebook مشارکت.

Facebook می گوید: حدود 19 میلیون نفر تماشا کرده اند حداقل یک دقیقه از بازی NFL recaps در طی دو فصل گذشته با 25 درصد از بینندگان آینده خارج از آمریکا شرکت دریافت recaps تقریبا یک ساعت بعد از هر بازی NFL و بلافاصله ارسال یک روکش پس از چند روز سوپر باول زندگی بیش از حد.

Facebook Groups خدمت NFL به خوبی آن را به عنوان اجازه می دهد تا طرفداران از سراسر جهان, ورزش برای جمع آوری در یک بخش به تعامل با NFL محتوا از طریق نظرات و واکنش های. این لیگ در حال حاضر اجرا می شود دو محبوب گروه NFL انگلستان (بریتانیا) و NFL-طرفداران در آلمان ،

با توجه به Facebook, the Deutschland, گروه ویژه موفق به طور متوسط حدود 2000 تعاملات هر روز و رشد کرده 59.5 درصد در سال گذشته است.

“NFL است که باد در آلمان گفت:” شاو که صحبت می کرد به CNBC در حالی که در میامی برای سوپر باول. “شما می توانید آن را از طریق داده ها از محتوای مصرف. که یک ارزش اضافه است که Facebook ارائه می دهد این لیگ. در غیر این صورت آنها می خواهم به حدس زدن آنچه در بازار آنها باید سعی کنید به درخواست یک حقوق معامله است.

“آن را مانند تغذیه گوشت قرمز به یک شیر” شاو اضافه شده است. “وجود دارد این است که فقط یک شور و شوق از این مردم فقط آنها را به یک اتاق با هم بیش از اندازه کافی است.”

استوارت, عشق, عضو, NFL, UK, Facebook, گروه, است که رشد 7.5 درصد در سال گذشته گفت: گروه “خانه به یک جامعه که در آن طرفداران از تمام سنین و نژاد و جنسیت با هم می آیند و صحبت کردن با همه چیز فوتبال در انگلستان است.”

با لیگ را در رسیدن به رشد خارج از ایالات متحده, Ian Trombetta NFL ارشد معاونت اجتماعی و تاثیر گذار در بازاریابی گفت: ارتباط با Facebook است که “حیاتی است.”

“همکاری بهتر و بهتر” Trombetta گفت CNBC. “در حال رشد بازی های NFL محتوا در مقابل طرفداران بیشتری در مقیاس جهانی آن را ادامه خواهد داد به رشد است.”

NFL نیز با استفاده از Facebook-متعلق به Instagram. با توجه به CrowdTangle یک شرکت است که نظارت بر رسانه های اجتماعی, سیستم عامل, NFL را Instagram account رشد 20% در سال 2019 و لیگ چهار اصلی IG دستگیره – @NFL @NFLNetwork, @TheCheckdown و @NFLThrowback – سوار نزدیک به 1.9 میلیارد تصویری انداز تا 44 درصد نسبت به فصل گذشته است.

“آنها در حال مصرف محتوا است که می تواند پولی و NFL prospering است خاموش که” شاو گفت. “از مخاطبان توسعه چشم انداز, شما نمی توانید تعداد بر روی آن, اما آنها به خدمت شده است به خوبی توسط آن است.”

از Facebook نظر این شرکت است که با فیلم رشد در NFL محتوا و در حال حاضر نگاه به افزایش کسب درآمد پیش از دور بعدی مذاکرات است. این شرکت امیدوار است به جای تبلیغات بیشتر در جریان و حرکت به دور از تضمین لیگ یک مقدار مشخصی از درآمد جلو.

هر دو طرف کاهش یافته است به نظر دقیقا چقدر Facebook تضمین NFL. هنوز شاو توصیف همکاری با NFL به عنوان “بلوغ” اضافه کردن Facebook همچنان به سرمایه گذاری در این رابطه که همچنین اجازه شرکت به ساخت مشابه ارتباط با لیگ های دیگر مانند انجمن ملی بسکتبال و لیگ اصلی بیس بال.

“اگر شما را از یک زن و شوهر از سال پیش, من فکر نمی کنم NFL پرداخت می شود به همان اندازه توجه به آنچه پلت فرم ما می تواند برای آنها” شاو گفت. “این یک رابطه است که در حال رشد است در اهمیت به آنها و رو به رشد در اهمیت برای ما است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *