تسلا رقبای بازی گرفتن در باتری های الکتریکی

یک تسلا آرم تصویر در بروکسل نشان می دهد موتور در ژانویه 9, 2020 در بروکسل . (عکس توسط Kenzo TRIBOUILLARD / AFP) (عکس توسط KENZO TRIBOUILLARD/خبرگزاری گتی ایماژ)

KENZO TRIBOUILLARD | گتی ایماژ

تسلا تجربه در ساخت خودرو الکتریکی باطری کمک می کند ماشین های الکتریکی شرکت گسترش آن منجر شود بیش از سایر خودروسازان با توجه به یک گزارش جدید.

سنگ قبر تحقیقات انرژی مشاوران شرکت مشاوره متخصص در وسیله نقلیه الکتریکی باتری تحقیقات می گوید: هزینه یک استوانه سلول باتری کاهش یافته است به $158.27 هر کیلووات ساعت در سال گذشته را بیش از 100 دلار در هر کیلووات ساعت از چهار سال پیش.

تسلا تنها خودروساز به استفاده از استوانه سلول های باتری در باتری آن بسته. دیگر خودروسازان با استفاده از بسته باتری که شامل کیسه و یا منشوری سلول های باتری. کسانی که بسته باتری هزینه به طور متوسط بیش از 200 دلار در هر کیلووات ساعت در سال 2019 با توجه به سنگ قبر.

“تسلا به سادگی شده مهندسی این بسته بیش از رقبای خود و در نتیجه این تکنولوژی منجر شود که قابل توجه است” گفت: Sam Jaffe, سنگ قبر مدیر عامل.

تسلا Gigafactory

Jaffe می گوید تسلا دارای دو مزیت است که آن را به رهبر صنعت در باتری EV هزینه های: مهندسی پیشرفته تر و گسترده Gigafactory که در آن تولید باطری. تسلا مهندسی مزیت با توجه به Jaffe است که خودروساز با استفاده از پیشرفته تر استوانه سلول های باتری و باتری آن سیستم مدیریت نرم افزاری است که کنترل یک وسیله نقلیه بسته باتری.

“تسلا واقعا انقلابی است که بخشی از بسته باتری و ساخته شده آن را بسیار پیچیده تر و آن را به آنها می دهد مزیت رقابتی” گفت: Jaffe.

در ضمن تسلا Gigafactory در جرقه نوادا می دهد مدیر عامل شرکت Elon Musk اندازه و مقیاس بیشتر به رانندگی کردن هزینه ها. در سال گذشته Gigafactory تولید باتری بسته به قدرت بیش از 365,000 جدید تسلا وسایل نقلیه با بسیاری از آنها برای مدل 3.

در طول تسلا سه ماهه چهارم درآمد تماس با تحلیلگران مشک صحبت در مورد فشار برای افزایش خروجی از Gigafactory. “ما باید واقعا مطمئن شوید که ما بسیار شیب دار سطح شیب دار در تولید باتری و همچنان به بهبود هزینه هر کیلووات ساعت از باتری,” او گفت:.

رقبای بازی گرفتن

تسلا موفقیت در ساختمان قوی تر باتری و کاهش هزینه ها را برانگیخته دیگر خودروسازان به اعلام آنها صرف میلیاردها دلار در EV بازی.

هفته گذشته تویوتا و ژاپنی ها باتری شرکت پاناسونیک که همچنین یک شریک با تسلا در نوادا Gigafactory اعلام کرد آنها را در قالب یک سرمایه گذاری مشترک برای توسعه و ساخت منشوری باطری که قدرت وسایل نقلیه الکتریکی.

در همین حال جنرال موتورز و کره جنوبی LG Chem هزینه 2.3 میلیارد دلار برای ساخت یک باتری گیاه در شمال شرقی اوهایو. که گیاه را تامین باتری بسته به قدرت کشت از خودروهای برقی جنرال موتورز قصد دارد به فروش بیش از چند سال آینده از جمله جدید تمام برقی هامر وانت برنامه ریزی شده به رول در سال 2022.

پس از جنرال موتورز اولین نورد برد شورلت ولت در سال 2011 و تمام الکتریکی شورولت بولت در سال 2016 منتقدان را به نام GM کار در EVs underwhelming. GM جمهور Mark Reuss دفاع خودروساز EV برنامه هنگام صحبت کردن با تحلیلگران هفته گذشته است. “من می توانم به شما تضمین می کنند که هیچ شرکت دیگری در حال انجام آنچه ما انجام می دهند چرا که هیچ شرکت دیگری می تواند انجام آنچه ما انجام می دهند” Ruess گفت. “هیچ کس نمی تواند ما مطابقت ترکیبی از فن آوری های پیشرفته و انعطاف پذیری و مقیاس.”

احترام به تسلا

در حالی که جنرال موتورز و تویوتا و دیگر خودروسازان بر این باورند که آنها در حال آماده کردن زمینه در نهایت به فروش میلیون ها نفر از وسایل نقلیه الکتریکی سوال بزرگ این است که چگونه به سرعت آنها می تواند خود را پایین تر باتری EV هزینه های.

سنگ قبر دوران پیش بینی نشان می دهد هزینه از سلول های باتری و بسته های در حال حرکت به طور پیوسته کاهش دهه آینده. که باید کمک به کسانی که خودروسازان تبدیل شدن به بیشتر قابل رقابت با تسلا. تحلیلگران اعتراف تسلا شروع به سر و توانمند است.

“در هسته وجود دارد این است که واقعا باور نکردنی, فن آوری باتری در درون سازمان است و علم مواد که با آنها کار کرده اند که برای بیش از یک دهه است. ما فکر می کنم آنها باید برخی از مزایای قابل توجهی است که گفت:” کالین Rusch, خودکار, تحلیلگر اوپنهایمر.

Jaffe گفت که او معتقد است خودروسازان به خوبی آگاه از تسلا ، “من می گویند که پنج سال پیش زمانی که من صحبت می کرد به مهندسین خودرو در مورد تسلا آنها سرگرم کننده ساخته شده از آن است. آنها فکر می کردند آن چیزی ساخته شده در یک گاراژ” او گفت:. “امروز که بسیار متفاوت است. آنها لزوما رفتن به صحبت علنی در این راه اما وجود دارد مقدار زیادی از احترام و شاید حسادت برای چه تسلا انجام داده است.”

— CNBC Meghan Reeder کمک به این مقاله است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>