اقامت در خانه سفارشات در حال احیای آب پرتقال فروش

Coca-Cola Co.’s دقیقه و به سادگی نارنجی برند پرتقال آب میوه نشستن بر روی صفحه نمایش در یک سوپر مارکت در پرینستون ایالت ایلینوی است.

دانیل Acker | بلومبرگ | گتی ایماژ

پس از سال ها از کاهش آب پرتقال مصرف پناهگاه در محل سفارشات که آمریکایی ها مجبور به ماندن در خانه هستند و منجر آنها را به نوشیدن بیشتر از صبحانه اصلی.

در هشت ماه منتهی به مارس 18, خرده فروشی, خرید و فروش آب پرتقال افزایش 33.5 درصد نسبت به یک سال پیش با توجه به نیلسن داده است.

آب پرتقال مصرف ضربه اوج خود در سال 1998 با شکوه در 6.1 گالن سرانه با توجه به داده ها از ایالات متحده وزارت کشاورزی اقتصادی پژوهش و خدمات است. 2017 با مصرف کنندگان نوشیدن 60 درصد کمتر آب پرتقال سال های پس از واکنش در مورد آن درست مزایای بهداشت و درمان و طیف وسیع تری از گزینه های از آب و مخلوط.

مستندات تحریک شده توسط coronavirus همه گیر به این معنی است که آمریکایی ها در حال خوردن صبحانه در خانه, معکوس کردن روند گرفتن صبح زود غذا در راه به کار می کنند.

Coca-Cola مدیر عامل جیمز Quincey گفت: یک هفته پیش که این شرکت در دقیقه و به سادگی آب میوه نارنجی شاهد فروش بالاتر. اما او فکر می کند که این افزایش بیشتر خواهد شد از بین برود پس از مصرف کنندگان رزومه خود را به رفت و آمد به کار می کنند.

“من فکر می کنم وجود خواهد داشت برخی از باقی مانده سود, اما آن را ساییده شدن بیش از زمان” Quincey گفت.

در یک درآمد تماس سهشنبه, PepsiCo, صاحب آب پرتقال با نام تجاری تماس نمی کردن نوشیدنی به طور خاص اما توجه داشته باشید صبحانه را در خانه برداشته شده فروش Quaker Oats غلات و حبوبات است.

یک پپسی سخنگوی نبود فورا در دسترس است به نظر.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>