غوطه در دیجیتال قیمت آگهی باز می شود هزینه فرصت برای شروع یو پی اس در بازی های تجارت الکترونیکی و آموزش آنلاین

قرار دادن نام اینجا موسسان کوین گولد شارون و پاکستان و Jordynn وین

قرار دادن نام اینجا را

Coronavirus بیماری همه گیر شده است به طوری زده, سفر, سرگرمی زندگی می کنند و فیزیکی خرده فروشی که شرکت در سراسر این صنایع خود را منجمد, بازاریابی, ایجاد آگهی قیمت به شیرجه رفتن.

در ضمن آنلاین زیبایی با نام تجاری درج نام اینجا است که تولید بسیار کسب و کار است که این خوراکی تا فضای آگهی در تخفیف.

مستقر در لس آنجلس قرار دادن نام اینجا را به فروش می رساند اکستنشن مو و کلاه گیس که در تقاضای بالا هستند در حال حاضر که زنان قادر به بازدید خود از مدل مو. برای رسیدن به تمام کسانی که مصرف کنندگان که در خانه گیر کرده, قرار دادن نام اینجا این است که کار با رسانه های اجتماعی اثرگذارندهها به ایجاد و انجام آن را به خودتان یک ظاهر طراحی شده ویدئوها for Instagram را به عنوان به خوبی به عنوان Facebook, Tik Tok, اسنپ چت و یوتیوب.

کوین گولد درج نام اینجا بنیانگذاران گفت: قیمت دیجیتال ads در حال حاضر به پایین در حدود 35 درصد و شرکت تقویت آن صرف است که در میلیون ها دلار در سال در حدود 50% به 100%.

گولد گفت: این مهم به حساس به چالش های مصرف کنندگان در حال تجربه است و اثرگذارندهها در حال موثر ترین راه برای رسیدن به آنها.

“مردم می خواهند مطالب که مربوط به آنچه که آنها در حال رفتن را از طریق” گفت: گولد که شرکت سرمایه گذاری و استعداد آژانس شرکت Kombo سرمایه گذاری صاحب درج نام اینجا و زیبایی مارک های Wakeheart و Glamnetic. “ما صرف مقدار زیادی قبل از, اما ما در حال گذراندن بیش از ما به طور معمول و من نمی بینم که تغییر زیادی در طی چند ماه.”

با میلیون ها نفر از آمریکایی ها دستور داد تا در خانه بمانند و بیکاری خونتان به تاریخی, نرخ, بالای, آنلاین, آگهی, شرکت های led توسط Google و Facebook هستند به طور ناگهانی گیر با بیش از حد موجودی آنها را وادار به کاهش قیمت حتی به عنوان ترافیک وب صعود کرده است.

این spenders بزرگ هستند نجات. Expedia گروه رئیس Barry Diller گفت CNBC Squawk Box در روز پنج شنبه که آنلاین آژانس مسافرتی خواهد شد به احتمال زیاد بریده بریده آگهی گذراندن حداقل 80 درصد در این سال به کمتر از $1 میلیارد. Airbnb گفت: در اواخر ماه مارس است که آن را تعلیق بازاریابی است. خطوط هوایی و کروز شرکت در حال کاهش هزینه ها در سراسر هیئت مدیره و دلیل کمی برای پرداخت به ترویج محصولات و خدمات خود را.

پس از آن وجود دارد شرکت ها در تجارت الکترونیک, اینترنت, بازی, آموزش آنلاین و از راه دور کار نرم افزار که در حال دیدن محصولات خود را پرواز کردن قفسه مجازی. با بسیاری از مردم با چسب به کامپیوتر خود آنها بیشتر چشم به دسترس تر از همیشه قبل از ایجاد بزرگ فرصت های تجاری.

رسانه ها آژانس PMG می گوید مشتریان خود در درجه اول و در خرده فروشی در حال دیدن حدود 25% افزایش ترافیک به سایت خود را با هزینه هر کلیک (ک) برای تبلیغات را به عنوان آنجا که 41% از قبل از همه گیر گفت: نیک Drabicky معاون رئیس جمهور از مشتری استراتژی است. او گفت: به طور متوسط CPCs پایین 10-15%.

Socialbakers یک بازاریابی رسانه های اجتماعی شرکت می گوید که CPCs در Facebook سقوط بیش از نیمی از دسامبر تا پایان ماه مارس و تحلیلگران در برنشتاین گفت: هفته گذشته که قیمت آگهی در توییتر کاهش یافته است 20 ٪ تا 40٪.

‘متوقف تبلیغات’

ریک Heitzmann یک شریک در سرمایه گذاری شرکت FirstMark سرمایه گفت: ad نرخ پایین 30% تا 35% در سراسر بسیاری از نمونه کارها خود را بسته به این بخش است.

“آیا آن را در Facebook و یا تلویزیون به عنوان مردم صرف زمان بیشتری را در خانه و زمان بیشتری را در مقابل صفحه نمایش آنها تولید مقدار زیادی از موجودی و در همان زمان بخش بزرگی از اقتصاد را متوقف تبلیغات” Heitzmann گفت. “عرضه و تقاضا منحنی به طور چشمگیری تغییر کرده و پاکسازی قیمت پایین تر از آن است که در شش تا هشت سال است.”

در Flowplay که باعث می شود بازی های کازینو آنلاین, مدیر عامل شرکت جرثقیل مورتون شروع به توجه به دو چیز اتفاق می افتد به صورت همزمان در اواخر فوریه و اوایل مارس به عنوان coronavirus آغاز شده به سرعت در حال گسترش در سراسر کشور است.

از یک طرف موجود پارسه افزایش جلسه خود را برابر 25% به معنی درآمد بیشتر از مشتریان موجود. در ضمن تازه واردان بودند به طور فزاینده ای در جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی مانند “رایگان بازی” و “بازی های آنلاین” providng یک فرصت برای Flowplay برای گرفتن کاربران جدید است.

قیمت برای کسانی که کلمات کلیدی باید تنها کاهش حدود 10 درصد کمتر از دیگر مناطق مورتون گفت: از آنجا که بسیاری از شرکت ها هنوز هم در مناقصه برای آنها. برای رسیدن به آن دسته از کاربران: “ما در حال گذراندن 35 درصد بیش از آنچه که ما تا به حال در اصل بودجه به دلیل فرصت وجود دارد و ما احتمالا فراموش حداقل این است که در مارس,” او گفت:.

FlowPlay کازینو جهان

FlowPlay

Flowplay انجام نمی دهد بسیار اجتماعی تبلیغات برای خود هسته, بازی Vegas جهان و کازینو اما مورتون گفت: این شرکت در حال توسعه یک عنوان جدید برای ماه آینده به طور خاص هدف قرار دادند در افرادی که در حال حاضر صرف زمان پخش زنده. این بازی طراحی شده است به اجتماعی اجازه می دهد مردم را به بازی پوکر و Yahtzee با هم. مورتون گفت که او انتظار دارد به صرف صدها هزار دلار ترویج آن در مکان هایی مانند Facebook و Twitter.

“مشتریان بیشتر به دنبال همه چیز برای انجام آنلاین به خصوص بازی ها” مورتون گفت.

AdColony که کمک می کند تا توسعه دهندگان نرم افزار رشد مخاطبان خود را و کار با بازاریابان برای تبلیغات در فضای تلفن همراه فرار یک نظرسنجی در ماه مارس و در بر داشت که دو سوم از پاسخ دهندگان بازی بیشتر بازی ها از قبل از همه گیر آغاز شد گفت: Matt Barash معاون ارشد رئیس جمهور از استراتژی و توسعه کسب و کار.

“قطعا وجود دارد یک چشم انداز مثبت برای عملکرد بازاریابان که به شدت به دنبال سرمایه گذاری و یا ضبط لحظه ای که کاربران در حال جستجوی جدید با عناوین” Barash گفت.

هنوز هم تبلیغ باید محتاط و نگه داشتن پیام خود از صدایی تن-ناشنوا در میان بهداشت جهانی و بحران اقتصادی است. آنها همچنین باید برای تعیین اینکه آیا پاپ آنها در حال دیدن موقت است و یا اگر آن را به احتمال زیاد به آخرین زمانی که جامعه شروع به بازگشایی شده است.

کاتلین پترسن از آژانس بازاریابی دیجیتال نینا حال گفت: آن زمان خوبی برای برندها به تمرکز در رانندگی آگاهی و ایجاد ارتباط با مصرف کنندگان به جای کار بر روی سخت به فروش برساند.

“مردم نگران” او گفت:. “آنها مطمئن نیستید که اگر آنها در حال رفتن به باید شغل خود را از آنها می ترسم به صرف پول راه آنها به طور معمول خواهد بود.”

بخشش در آموزش آنلاین

کلاس آموزش یک سرویس اشتراک با کلاس های آنلاین برای پخت و پز, موسیقی, عکاسی و بسیاری از مطالب دیگر است که تقویت آن به تبلیغ صرف برای دیدار با تقاضا از کاربران جدید, به گفته دیوید Schriber شرکت افسر ارشد بازاریابی.

در طول تاریخ بیشتر محبوب در گوشی های هوشمند, کلاس آموزش شروع به توجه است که مردم دسترسی به نرم افزار از دستگاه های Roku آمازون آتش تلویزیون و دیگر صفحه نمایش بزرگ به عنوان آنها خود را برداشته هدفون و تماشا در کنار اعضای خانواده است.

“ما شاهد تغییر در رفتار حق دور” گفت: Schriber که مستقر در لس آنجلس است اما در حال حاضر کار از خانه خود را در پورتلند اورگان است.

این شرکت در تبلیغات به نمایش در Facebook و همچنین در شبکه های تلویزیونی مانند ESPN, CNN, و, کشف, که گرفتن یک آمار از کاهش در تبلیغات. مگنا جهانی پیش بینی تلویزیون ملی درآمد تبلیغ را رها 13 درصد این سال است.

کلاس های تبلیغاتی

MasterClass

سابق اف بی آی به گروگان مذاکره کننده کریس واس را MasterClass در تاکتیکی همدلی تبدیل به پربیننده ترین برنامه Schriber گفت. بینندگان نیز هجوم آوردند به طراح Kelly Wearstler البته در تزئینات داخلی, Neil deGrasse Tyson کلاس در تفکر علمی و پل کروگمن را در اقتصاد و جامعه است.

سالانه عضویت اجرا $180. در طول بحران این شرکت ترویج شده است ارائه می دهد که اجازه مشترکین خرید یک و یک به یک دوست و یا کسی دیگری به صورت رایگان.

Schriber گفت: این شرکت فاش نمی کند رشد اعداد و او نمی گویند که چقدر تبلیغ قیمت ها کاهش یافته است اما او گفت که این بزرگترین رد شده اند در تلویزیون جانبی. چرا که این شرکت 200-plus کارکنان پناه در محل کلاس آموزش قادر نیست به ساقه فیلم های جدید برای تبلیغات است و به جای آن با استفاده از قطعه ای از کلاس های موجود برای ایجاد تبلیغات جدید.

“این یک راه متفاوت برای گرفتن کار انجام می شود” Schriber گفت. “ما نمی خواهد بیرون بروید و فیلم تا زمانی که ما در حال سازگار محلی و تا زمانی که ما احساس راحتی جمع آوری در گروه.”

تماشا کنید: آکادمی خان مدیر عامل شرکت در مورد نحوه شرکت خود را آموزش کودکان با توجه به افزایش از راه دور آموزش و پرورش

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>