Olay ” را متوقف پوست رتوش در تبلیغات خود را تا پایان سال

Olay Regenerist تصویری.

YouTube

Procter & Gamble محصولات مراقبت از پوست با نام تجاری Olay گفت: آن متوقف خواهد شد رتوش پوست در تبلیغات خود 2021.

به عنوان بخشی از تعهد که Olay اعلام کرد در یک رویداد در شهر نیویورک در روز چهارشنبه شرکت خواهد لگد کردن یک چاپ جدید کمپین به نام “من Olay” شامل unretouched تصاویر Busy Philipps, دنیس Bidot و لیلی سینگ. Olay با این نسخهها کار با آژانس تبلیغاتی دوره گرد و زمستان که Olay اخیر Super Bowl ad شامل همه زنان است.

Olay “پوست وعده” علامت ظاهر خواهد شد بر روی تبلیغات در آمریکا و کانادا نشان می دهد که پوست در زنان برجسته شده است دستکاری شده نام تجاری گفت. “پوست وعده” گسترش خواهد به همه با نام تجاری تبلیغات در, چاپ دیجیتال, خارج از خانه و با گذار همکاران 2021.

کیت DiCarlo, Olay ارشد ارتباطات رهبر گفت: در طول یک پانل در اطلاعیه ای که این برند تا به حال آزمایش جدید بدون رتوش سیاست در آن تبلیغ Super Bowl. “ما آزمایش خود را با سوپر باول ساقه; ما سوپر باول شلیک شد همچنین unretouched,” او گفت:.

مارک انتقاد شده است و در گذشته برای ویرایش عکس ها در ad تصاویر. فقط بیش از ده سال پیش Olay آمد زیر آتش در انگلستان برای یک مجله تبلیغ برای یک محصول زیبایی های انگلیسی مدل و بازیگر لاغر که این شرکت بستری شده بود دستکاری شده. Unilever و آن آژانس Ogilvy & Mather تحت مشابه پس از بررسی ادعا می کند که آن را بیش از حد دستکاری شده عکس های از مدل ها به عنوان بخشی از “زیبایی واقعی” کمپین تبلیغ برای کبوتر (Unilever بعد گفت Ad Age که عکس ها در یک کمپین تغییر داده شده است به “حذف گرد و غبار و انجام تصحیح رنگ” اما نه برای تغییر “زنان زیبایی طبیعی”).

اما در سال های پس از برخی از شرکت ها در حال حرکت است به دور از تغییر عکس در آگهی خود را تصاویر. داروخانه CVS گفت: در ماه ژانویه سال 2018 این امر نیاز به افشا برای زیبایی تصاویر است که “مادی تغییر” تا پایان سال 2020 است. آن را نیز معرفی یک “علامت زیبایی” یا علامت برای نشان دادن تصاویر است که تا به حال نشده مادی تغییر با اشاره به تغییر یک فرد اندازه, شکل, نسبت, رنگ پوست, رنگ چشم, چین و چروک و یا ویژگی های دیگر. Olay می گوید آن استانداردهای جدید چین با کسانی که از CVS “زیبایی خوانده شده را علامت.”

در سال 2018 و کبوتر و راه اندازی آن “هیچ اعوجاج دیجیتال علامت” برای همه مارک محتوا در سطح جهانی به نمایندگی که تصاویر را تحریف برای ایجاد تغییرات مانند از بین بردن چین و چروک و یا سلولیت (هر چند آن را می گوید آن را می توانید چند چیز مانند رژ لب و یا ذرات غذا از دندان). این شرکت ساخته شده آن کبوتر زیبایی واقعی تعهد در سال 2017 اعلام کرد که هرگز از آن باعث می شود تغییرات به تحریف ظاهر فیزیکی افراد در تبلیغات خود را و یا نام تجاری تصاویری.

شرکت های دیگر دیده می شود موفقیت با فتوشاپ-آگهی رایگان تصاویر از جمله عقاب آمریکایی را Aerie که آغاز شده در حال اجرا مبارزات انتخاباتی با شهر عکس های مدل های 2014. نام تجاری را به بدن مثبت پیام رسانی به کمک آن به دست آوردن زمین از رقیب راز ویکتوریا.

طول پانل بازیگر Philipps صحبت در مورد کار با نام تجاری پس از تصاویر خود را ویرایش شده در گذشته است.

“قرارداد من مجاز به بوتاکس و یا پر,” او گفت:. “آنها نه تنها فقط نه رتوش اما در این صورت آن را به عنوان زندگی می کردند و آن را به عنوان است و من واقعا افتخار است. من دوست دارم که بخشی از قرارداد. بنابراین هنگامی که من تو را دیدم که من می دانستم که آنها واقعا جدی در مورد نمایندگی بسیاری از زنان مختلف در سنین مختلف با انواع مختلف پوست و این چیزی است که من می خواهم به بخشی از.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>