هیچ خودروسازان ‘بیرون آمدن صدمه ندیده علیه coronavirus موارد رشد

اتومبیل های جدید به انتظارنشسته بودند تا در یک پارکینگ در سپتامبر. 6, 2017 در Shenyang استان لیائونینگ چین است.

VCG | گتی ایماژ

Coronavirus فرود آمد در ایالات متحده صنعت خودرو آستان به عنوان میشیگان مقامات اواخر سه شنبه شب تایید کرد که دولت دو مورد از این بیماری است.

در حالی که آمریکا بزرگترین خودکار گیاهان نشده است نهفته COVID-19 گیر زنجیره تامین کمبود و افزایش موارد داخلی از جمله میشیگان که نشان دهنده حداقل 17 درصد از امریکا خودرو خروجی اضافه کردن به نگرانی که آن را یک ماده از اگر اما زمانی که ایالات متحده خودکار عملیات خواهد شد نهفته است.

“من نمی بینم کسی از بیرون آمدن صدمه ندیده” کریستین Dziczek معاون رئیس جمهور از صنعت بازار کار و اقتصاد در مرکز تحقیقات خودرو گفت: CNBC. “همه نهفته باشد. آن را به چه میزان و چه مقدار از آنها شده است قادر به کاهش خطرات پس ما شناخته شده در این مورد بیش از ماه گذشته.”

خودروسازان – از جنرال موتورز و فیات کرایسلر به تویوتا موتور و تسلا شده اند تقلا برای هفته اگر نه ماه به تامین قطعات برای عملیات تولید در آمریکای شمالی و در جای دیگر زیر اختلالات از تولید کنندگان چینی با توجه به کوروناویروس.

بسیاری از شرکت ها همچنان به بازگشایی و تا سطح شیب دار تولید در چین, با این حال تاثیر این ویروس در حال حاضر به اروپا و آمریکای شمالی از جمله تعداد فزاینده ای از موارد در ایالات متحده آمریکا

در حال تحول بحران

Coronavirus’ تاثیر در حال حاضر است که احساس در وال استریت به عنوان داو کاهش یافته است 1,400 امتیاز پنج شنبه پس از, سازمان بهداشت جهانی اعلام coronavirus جهانی همه گیر. ایالات متحده خودروساز سهام شده اند ضربه سخت تر از دیگران است. جنرال موتورز فورد و تسلا به عنوان چهارشنبه بعد از ظهر تا به حال کاهش یافته و بین 17% تا 18% از آغاز ماه است.

ظهور مشکلات ایالات متحده در صنعت خودرو با توجه به Dziczek هستند انتظار می رود به اختلال در ایالات متحده در منابع به عنوان به خوبی به عنوان یک بزرگتر برای تکامل صنعت “از عرضه بحران به یک بحران تقاضا” است که می تواند به گسترده عواقب اقتصادی.

“در حال حاضر ما در مراحل بسیار ابتدایی اما وجود دارد برخی از جیب در آمریکا که به شدت تحت تاثیر و تولید را به توقف آمده است در صورتی که گسترش می یابد,” او گفت: با استناد به پتانسیل اثرات به اعتماد مصرف کنندگان داخلی و فروش خودرو. “وسایل نقلیه جدید زیادی اختیاری خرید که اکثر مردم می تواند قرار داده اگر آنها احساس نامشخص در مورد اقتصاد و درآمد خود را و سلامت است.”

به طور خاص در حالی که میشیگان است بهترین و شناخته شده به عنوان صفحه اصلی به دیترویت خودروسازان بسیاری از عمده خودروسازان و خودکار کنندگان در عمل دولت است. میشیگان تولید صنعت نمایندگی 4.3 درصد از این کشور به تولید ناخالص داخلی در سال 2018 آخرین اطلاعات موجود از ایالات متحده آمریکا اداره تجزیه و تحلیل اقتصادی.

از سال 2017 دولت بود به 1600 خودرو مربوط به عملیات تولید از جمله خودرو و تامین کنندگان با توجه به MichAuto یک دیترویت مجلسی توسعه اقتصادی ،

کاهش خودکار پیش بینی

شرکت تحقیقاتی LMC Automotive خود را قطع کرد تا سال 2020 جهانی نور-وظیفه فروش خودرو پیش بینی 4 درصد یا 3.7 میلیون واحد به عنوان “ناهمواری تاثیر COVID-19 شیوع قابل توجهی ایجاد عدم قطعیت است.”

“تاثیر COVID-19 در صنعت خودرو رفته و فراتر از اولیه کانونی, نقطه چین نتیجه رو پیش بینی تجدید نظر در سراسر عمده ترین بازارهای گفت:” جاناتان Poskitt مدیر فروش جهانی پیش بینی در LMC در آزادی. “ما هنوز در مراحل اولیه از درک کامل تاثیر اما انتظار آن را بدتر قبل از آن بهتر می شود.”

خدمات مودی سرمایه گذار کاهش جهانی فروش خودرو هوا در اوایل این ماه با توجه به کروناویروس به کاهش 2.5% در سال 2020 به جای یک 0.9% افت.

از روز شنبه وجود دارد بیش از 121,564 تایید موارد از جمله حداقل 4,373 مرگ و میر با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز. که شامل بیش از 1000 داخلی موارد مربوط به حداقل 32 مرگ و میر.

خودروسازان در حال آماده سازی برای مبارزه با گسترش این ویروس در ایالات متحده آمریکا با ارائه دفتر کارکنان ابزار برای کار از خانه افزایش منابع و در دسترس بودن منابع بهداشت و اجرای سفر ممنوعیت و یا محدودیت های, در میان دیگر اقدامات.

برخی مانند جنرال موتورز و فورد و فیات کرایسلر نیز اجرا بازدید کننده جدید پروتکل و یا محدودیت در تلاش برای محدود کردن قرار گرفتن در معرض از کارکنان به این بیماری است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>