فروشندگان مکمل ها و اسانس ها با استفاده از coronavirus ادعا می کند به تلاش برای فروش در Facebook.

CNBC پیدا کرده است ده ها تن از نمونه هایی که در آن فروشندگان برای بازاریابی چند سطحی (MLM) شرکت های مانند doTerra و جوان, زندگی, claim on Facebook که محصولات خود را می تواند به جلوگیری از coronavirus. برخی از این محصولات می تواند به مصرف کنندگان ایمنی و افزایش نیاز به دفع coronavirus.

وجود دارد که هنوز هیچ واکسن و یا داروهای تایید شده توسط FDA برای درمان و یا جلوگیری از COVID-19.

بازاریابی چند سطحی شرکت ها به طور معمول کار با غیر حقوق بگیر “نمایندگان” که فروش محصول به طور مستقیم به مصرف کنندگان اغلب درآمد کمیسیون فروش و فروش از کسانی که آنها را جذب خود “زیرمجموعه.” بسیاری از این شرکت انتقاد شده است و برای ساخت سوال بهداشت ادعا می کند در مورد محصولات خود را.

ارسال توسط CNBC نشان می دهد روغن برای فروش که شامل زبان مانند “قدرتمند ترین ضد ویروس روغن های ضروری برای ارائه دفاع در برابر کروناویروس” با مواد تشکیل دهنده مانند ریحان و ترنج و توت درخت عرعر, میخک جوانه و بیشتر. پست دیگری می گوید: “به دنبال برای سالم ماندن در این کورونا ویروس را بترساند ؟ خوب من کاملا مورد علاقه راه هایی برای سالم ماندن است doTerra زندگی طولانی خاصیت ویتامین”.

یکی دیگر از پست های یافت شده توسط CNBC ترویج زندگی جوان را محصول “دزد” به بازار عرضه شده بر روی وب سایت این شرکت به عنوان یک “سریع-تمیز کردن راه حل” ساخته شده با اسانس الکل دناتوره و soapbark عصاره. “اسپری در هر سطح برای کمک به جلوگیری از گسترش ویروس.”

خواسته به اظهار نظر در نمونه از پست ها مثل این, Facebook اشاره کرد CNBC به صفحه جزئیات تلاش خود را در اطراف coronavirus-مطالب مرتبط از جمله حرکت خود را به ممنوعیت تبلیغات پزشکی ماسک صورت و تلاش برای محدود کردن اطلاعات غلط و محتوای مضر.

اما روشن نیست چگونه پست از MLM فروشندگان که تبلیغاتی و سریع دیگر Facebook کاربران به خرید محصول, اما از لحاظ فنی تبلیغات با پرداخت ارتقاء پشت آن در حال درمان توسط پلت فرم. Facebook نمی نظر در نمونه ارائه شده توسط CNBC می گویند و یا اینکه آیا آنها در سیاست های خود.

در اوایل این هفته غذا و دارو با ارسال نامه هشدار به شرکت ها برای فروش تایید نشده coronavirus مواد مخدر و درمان محصولات. این محصولات شامل چای اسانس و عصاره گیاهان دارویی و نقره کلوئیدی آژانس گفت: در یک بیانیه مشترک با کمیسیون تجارت فدرال.

FDA گفت: آن را به ویژه نگران است که این محصولات ممکن است باعث شود مردم به تاخیر و یا متوقف کردن درمان مناسب “منجر به عوارض جدی و تهدید کننده زندگی آسیب برساند.” وجود دارد در حال حاضر هیچ واکسن یا دارو مورد تایید برای درمان و یا جلوگیری از coronavirus نیز آلوده کرده است که بیش از 135,000 و کشته شدن حداقل 4,977 در سطح جهان با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

“FDA نظر فروش و ارتقاء جعلی COVID-19 محصول را به عنوان یک تهدید برای بهداشت عمومی. ما باید تهاجمی نظارت برنامه ای است که به طور معمول نظارت بر منابع آنلاین برای سلامت تقلب در محصولات به خصوص در طول یک قابل توجه مسئله بهداشت عمومی مانند این یکی” FDA کمیسر Stephen M. هان گفت: در اعلام اجرای اقدامات است.

گروه های دیگر اشاره کرده اند که این افزایش از شرکت ها ادعا محصولات خود را می تواند به محافظت در برابر ویروس.

“ما کاملا دیده می شود تعدادی از توزیع کنندگان و شرکت های ساخت و ادعا می کند که محصولات خود را می تواند درمان, درمان, [یا] کاهش اثرات coronavirus” بانی Patten, مدیر اجرایی, حقیقت, در, تبلیغات, غیر انتفاعی تبلیغات فدراسیون فوتبال گفت: CNBC. گروه او نوشته شده است در مورد کشت از تلاش های بازاریابی از شرکت هایی مانند “سلامت و ثروت آموزش و پرورش شرکت” Tranont. یک توزیع کننده ترویج Tranont را مکمل برای محافظت در برابر coronavirus در Facebook post.

یک سخنگوی Tranont نمی شد فورا در دسترس است به نظر.

پست با تمایل به بیشتر از فروشندگان به جای شرکت های خود را به او گفت. او افزود که گروه او دیده می شود نوشته های فراتر از Facebook در Instagram و توییتر.

“من فکر می کنم بسیاری از بیشتر تاسیس پیچیده بازاریابی چند سطحی شرکت در حال رفتن به قرار دادن ادعای خود را در وب سایت هایی که محصولات خود را هر نوع سود برای coronavirus — من فکر می کنم آنها می دانند که می تواند عبور از خط” او گفت:.

“اما جایی که من فکر می کنم شما در حال رفتن به شرکت شاید ادعاهای بازاریابی است که بر روی چیزهایی مانند پشتیبانی ایمنی و یا بهداشت — آنها در حال رفتن به را مستقیم ادعا می کنند با توجه به این ویروس را میرسانند محصول خود را می تواند کمک به شما [با ایمنی]. آشکار ترین نمونه های ما دیدن است از توزیع کنندگان و نه از این شرکت ها است.”

doTerra مدیر روابط عمومی کوین ویلسون گفت: در یک ایمیل شرکت “به رسمیت می شناسد که روغن های ضروری را عمیق, بهداشت و سلامتی, فواید اما ما ادعا نمی کند که محصولات ما جلوگیری از, درمان و یا درمان بیماری یا بیماری از جمله COVID-19.”

ویلسون گفت: این شرکت در انطباق تیم جستجوی غیر سازگار ادعا می کند “از جمله کسانی که مرجع coronavirus.”

“هنگامی که آنها در بر داشت ما با سلامتی طرفداران به آنها را حذف کنید,” او نوشت: با “سلامتی طرفداران” با اشاره به شرکت فروشنده. “انطباق در فرآیند مداوم است و ما به طور جدی مسئولیت ما را برای ادامه آموزش سلامتی ما طرفداران در راه مناسب برای بحث در مورد doTerra محصولات. در طول این زمان ما به خصوص حساس به هر coronavirus ادعا و خواسته اند سلامتی ما طرفداران را به عنوان به خوبی.”

جوان زندگی نمی پاسخ به درخواست های متعدد برای نظر.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im