Mnuchin کشی عضلات در هواپیمایی coronavirus کمک — یک طعم و مزه از آنچه شرکت های دیگر ممکن است به صورت

وزارت خزانه داری ارسال پیام به شرکت های بزرگ با وزن کمک دولت به آب و coronavirus همه گیر: هیچ سواری رایگان.

مذاکرات بین شرکت های هواپیمایی و بخش بیش از حقوق و دستمزد و کمک های مالی را کشیده طولانی تر از انتظار می رود پس از وزارت خزانه داری درخواست اطلاعات بیشتر و پیشنهاد شرایط اضافی برای کمک به یک اشاره از آنچه در شرکت می تواند به عنوان آنها به دنبال کمک دولت به بلانت تاثیر ویروس ها و اقدامات خشن مانند پناهگاه در محل سفارشات با هدف کاهش گسترش آن.

آمریکا شرکت هواپیمایی مسافری مدیران را تشویق می کردند که کنگره با تصویب 2 تریلیون دلار coronavirus امداد بسته که شامل 25 میلیارد دلار در شرکت هواپیمایی کمک های مالی حقوق و دستمزد در شرایطی است که آنها نمی کردند و یا کاهش نرخ پرداخت از کارکنان خود را از طریق هفت. 30 به عنوان حامل صورت عمیق ترین بحران در تاریخ خود را.

اما استیون Mnuchin را وزارت خزانه داری خواسته است این کشور بزرگترین شرکت های هواپیمایی را به پرداخت 30 درصد از کمک های مالی که برای آنها اعمال می شود و اساسا آنها را تبدیل به وام های کم بهره به گفته افراد آشنا با این موضوع. کمک های مالی نیز خواهد آمد با عدالت حکم و برای 10 درصد از ارزش وام. مذاکرات ادامه داد: در طول تعطیلات آخر هفته و معاملات می توان در اوایل این هفته با توجه به یک فرد آشنا با این موضوع.

اتحادیه های کارگری در برخی از قانونگذاران و صنعت اعضای خودداری کردند در شرایط اضافی در حقوق و دستمزد, کمک های مالی, استدلال آنها در برابر آنچه که مشخص شده در بسته کمک, که آنها می تواند بیش از حد طاقت فرسا برای شرکت های هواپیمایی به قبول یا که آنها می تواند حامل در shakier جای پای بعد از آن.

“حقوق و دستمزد مستقیم کمک های مالی در قالب کمک های مالی تنها بطور قابل ملاحظه ای موثر تر برای کارکنان ما به جای یک هیبرید ترکیبی از ابزار” گفت: شرکت های هواپیمایی برای امریکا یک گروه تجاری است که نشان دهنده کشور بزرگترین شرکت های هواپیمایی از جمله دلتا, ایالات, آمریکا, غرب, و دیگران. “این فدرال امداد بسیار مهم است به کارکنان پرداخت می شود و جلوگیری از furloughs در حال حاضر به خصوص که کشور ما در حال تجربه تاریخی بیکاری بالا ادعا می کند.”

آن است که هنوز روشن نیست که آیا وزارت خزانه داری خواهد صرفنظر کردن به خواسته های خود. مقامات وزارت خزانه داری که در حال کار با مشاوران مالی و وکلا در کمک باور به 2 تریلیون دلار بسته امداد, شناخته شده به عنوان مراقبت عمل می دهد و بخش گسترده ای در اختیار برای اجرای هواپیمایی کمک های مالی از جمله تبدیل برخی از آنها به وام یک فرد آشنا با این وضعیت گفت.

اما Mnuchin درخواست در این دور از مذاکرات ممکن است گسترده تر مفاهیم به عنوان مدیران و مالیات دهندگان به دنبال نشانه هایی در مورد نحوه خزانه نزدیک به 500 میلیارد دلار وام تضمین و یا کمک های دیگر که Mnuchin نظارت برای کسب و کار و متحده است.

Mnuchin بارها گفت که مالیات دهندگان باید جبران برای کمک و پرداخت آن نیز ممکن است در قالب سهام حکم و یا سایر اوراق بهادار با توجه به دستورالعمل های منتشر شده توسط دولت است.

“این است که هدف ما برای اطمینان به من گفت که این یک کمک مالی, اما مطمئن شوید که شرکت های هواپیمایی باید این نقدینگی را به نگه داشتن کارگران خود را در جای او گفت:” در هفته گذشته.

“این چیزی نیست که ما توافق را” یک صنعت هواپیمایی منبع گفت: از این معامله.

Mnuchin این شرایط کمک های مالی ممکن است مجموعه ای از تن برای چه دیگر مذاکرات ممکن است به عنوان شرکت های وزن جوانب مثبت و منفی از کمک دولت و چگونه آن شرایط ممکن است آنها را در یک نامشخص بازیابی.

انتقاد بیش از آمریکا کمک مالی از بانک ها و خودروسازان در بحران مالی انعکاس در همه گیر کمک بحث است.

“من فکر می کنم وزارت خزانه داری به نظر می رسد در پاسخ به شدت به برداشت منفی از محرک اقتصادی دولت در آخرین بحران مالی و آنها دو برابر کردن تلاش های خود را به مطمئن شوید که پول فدرال صرف مسئولانه” گفت: “الکس گینزبرگ یک شریک در Pillsbury Winthrop شاو پیتمن که با این نسخهها کار در دولت قانون قرارداد و ارائه مشاوره به برخی از nonairline کسب و کار در مورد چگونگی به حرکت دولت coronavirus کمک.

وزارت خزانه داری روز جمعه گفت که آن را نمی خواهد نیاز متقاضیان به دنبال 100 میلیون دلار یا کمتر به ارائه غرامت. اولین بودجه قرار بود به پرداخت یک تقریبا یک هفته پیش با توجه به بسته کمک کنگره تصویب شده در ماه گذشته. این گروه در روز جمعه گفت: این امر ارائه راهنمایی به بزرگ مسافری خطوط هوایی “باید تعداد درخواست ها برای حقوق و دستمزد پشتیبانی بیش از حداکثر مقدار awardable تحت مراقبت عمل می کنند.”

این مذاکرات به عنوان 2020 انتخابات ریاست جمهوری آشکار در سلامت ملی و بحران اقتصادی است.

“من نمی فروختن به خصوص در انتخابات سال خام احساسات در ارتباط با کمکهای مالی که آمده اند از تارپ” گفت: David Leblang یک استاد سیاست و سیاست عمومی در دانشگاه ویرجینیا با اشاره به مشکل سرمایه امداد برنامه در طول بحران مالی است. “اپتیک وحشتناک هستند اگر وجود دارد هیچ رشته های متصل.”

Leblang اضافه شده است که آنچه در کنگره تصویب و چگونه آن را بازی می کند که در واقعیت می تواند بسیار متفاوت است.

“هنگامی که صورتحساب آمار بوروکراسی وجود دارد همه نوع از تفاسیر” او گفت:.

زودتر پیشنهاد برای عظیم coronavirus امداد لایحه که مورد حمایت جمهوری خواهان مجلس سنا ارائه شده تنها وام به شرکت های هواپیمایی.

قانونگذاران در هر دو طرف راهرو باید اذعان کرد نقش مهم شرکت های هواپیمایی در حمل و نقل و اشتغال در آمریکا

حمل و استخدام برخی از 750,000 اما تقاضا کاهش یافته است و در سریع ترین کلیپ رکورد وادار به شرکت های هواپیمایی را شدید کاهش هزینه اقدامات که شامل ترغیب کارمندان را به مرخصی بدون حقوق پارکینگ صدها جت تعویق انداختن سفارشات جدید و کاهش خدمات و در برخی موارد بیش از 90 درصد یا برش مقصد در دسترس نباشد. مدیر عامل دلتا اد Bastian هفته گذشته به عنوان مثال گفت: آتلانتا-بر اساس خطوط هوایی تا به حال بسیار کمی خدمات به شهر نیویورک از سال 1980s.

“این کاهش شدید مشتریان به این معنی است که ما در حال حاضر به حدود 5 درصد از مسافران که ما به طور معمول در این زمان از سال” باستین نوشت: در یک کارمند یادداشت هفته گذشته است. “هیچ کس نمی داند دقیقا همان چیزی است که در آینده به ارمغان بیاورد اما حفظ نقدی ما حیاتی خواهد بود به گرفتن با ما از طریق نیمه دوم سال است.”

برخی از مدیران شرکت هواپیمایی هشدار داده اند کارکنان خود را که با وجود کمک های آنها ممکن است از بحران ظهور به عنوان حامل های کوچکتر به دلیل coronavirus تا به حال چنین تاثیر مخربی بر روی تقاضا به عنوان بدترین آمریکایی ها در دهه را انتخاب کنید به پرواز.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>