MLM فروشندگان درخواست نقدی برای اهدای محصولات به سلامت کارگران اما کارشناسان می گویند این یک شگرد بازاریابی

Arbonne محصولات

منبع: Arbonne

بازاریابی چند سطحی شرکت توزیع کنندگان درخواست برای کمک های نقدی به طوری که آنها می توانید خرید خود را از منابع خود را به اولین پاسخ دهندگان پزشکان و پرستاران و دیگران در خط مقدم از COVID-19 بیماری همه گیر. اما کارشناسان هشدار می دهند این است که یک شگرد بازاریابی برای بهبود حجم فروش و مصرف کنندگان اهدای پول بهتر است صرف به طور مستقیم کمک به بیمارستان ها و یا دیگر سازمان های معتبر.

توزیع کنندگان شرکت از جمله Arbonne یک محصولات مراقبت از پوست لوازم آرایشی و تغذیه MLM; و Scentsy یک MLM است که مبادرت به فروش موم بخار و محصولات در حال درخواست کمک مالی از طریق Facebook, جمع آوری اعانه, درخواست برای پول در رسانه های اجتماعی از طریق Venmo یا پی پال و یا درخواست برای مصرف کنندگان به خرید اقلام به طور مستقیم از طریق سایت های خود را به طوری که آنها را می توان اهدا کرد. در Facebook به تنهایی ده ها تن از جمع آوری اعانه جمع شده بودند بیش از $13,000 برای مراقبت “بسته” یا “فرار از اتاق بسته نرم افزاری” شامل مواردی مانند “fizz چوب” یا میله پروتئین از Arbonne. توزیع کنندگان در حال نوشتن مطالب در Facebook, Twitter, Instagram و حتی مربوط به جمع آوری کمک مالی.

به عنوان COVID-19 گسترش جهان, مردم سعی کرده اند به استفاده از این وضعیت در بسیاری از راه. در ماه مارس CNBC در بر داشت که بسیاری از توزیع کنندگان برای شرکت های MLM مانند Doterra و زندگی جوان بودند و ادعا Facebook که محصولات خود را می تواند به جلوگیری از مصرف کنندگان از coronavirus.

این آخرین تاکتیک است نه به عنوان فاحش به ادعای پزشکی — توزیع کنندگان خود را در جمع آوری اعانه نیست این ادعا که محصولات خود را می تواند درمان یا جلوگیری از بیماری است. اما مصرف کنندگان باید آگاه باشند که کمک های مالی خود را ممکن است کمک به شرکت های MLM و فروشندگان بیش از مردم دریافت کمک های مالی.

برای مثال برخی از توزیع کنندگان که گفت: آنها خرید اقلام خاص و بیمارستان ها و یا سیستم های بهداشتی. اما زمانی که CNBC تماس کسانی که در بیمارستان ها و سازمان ها و یا بررسی خود را اهدا سیاست های آنها به طور معمول گفت: آنها ترجیح مالی مستقیم کمک های مالی و یا در درجه اول به دنبال تجهیزات حفاظت شخصی. گفت: برخی از آنها پذیرش مواد غذایی و کمک های مالی در همه.

برخی از فروشندگان ادعا کرد که آنها نمی خواهد یک کمیسیون. اما حتی اگر آنها در حال گرفتن نیست و کمیسیون خود بخشهایی از هر فروش هنوز هم رفتن به توزیع بالادست تامین کنندگان و چند بازاریاب خود و کمک به توزیع کننده رتبه بندی در شرکت ،

“هر بار که یک توزیع کننده اقدام به خرید یک محصول که آیا آنها آن را خرید و با پول خود را و یا پول های اهدایی شرکت مادر باعث می شود قابل توجه حاشیه” گفت: ویلیام نگه داشتن یک بازاریابی استاد و موقت شهردار و معاونت آموزشي در کالج نیوجرسی که مورد مطالعه بازاریابی چند سطحی. “هنگامی که یک فرد اهدا پول برای کسی که برای خرید از MLM آنها در واقع حمایت از این سود از پدر و مادر استوار است.”

یک سخنگوی Scentsy گفت: مناسب است هرگز برای Scentsy مشاوران که کارکنان این شرکت به “استفاده از موقعیت فاجعه طبیعی و یا دولت-اعلام متحده اضطراری به عنوان وسیله ای برای ترویج کسب و کار خود و یا فروش Scentsy محصولات – و این [شامل] اعانه.” او گفت: زمانی که این شرکت آگاه از مشاوران انجام این کار آنها کار با آنها را برای متوقف کردن آن تلاش. او همچنین با اشاره به تعدادی از تلاشهای این شرکت در سطح شرکت به کمک میان همه گیر.

Arbonne را بلافاصله بازگشت درخواست برای نظر.

انجمن فروش مستقیم که هر دو شرکت عضو در بیانیه ای گفت که فروش مستقیم شرکت ها و فروشندگان اغلب درگیر در فعالیت های خیریه ای که پشتیبانی می نماید.

“فروشندگان مستقیم خواهد بود و بخش مهمی از دوره نقاهت بعد از این بحران و DSA با اعتماد به نفس است که ما عضو شرکت ها و فروشندگان را به کمک های خیریه با همان سطح از مسئولیت و نگرانی و حساسیت و اخلاق که با آنها باید همیشه خود را انجام کسب و کار” آن را در بیانیه ای گفت:. “تعهد به جامعه حیاتی تر از همیشه و هر کسب و کار فروشندگان مستقیم گنجانده شده است باید رعایت بالاترین استانداردهای اخلاق کسب و کار و مسئولیت به مصرف کنندگان است.” این سازمان همچنین با اشاره به منابع hub چگونه برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر.

حفظ حجم خرید به عنوان یک رکود بافندگی

بازاریابی چند سطحی شرکت را پیچیده ساختارهای مالی که اغلب پاداش استخدام از دیگر فروشندگان و حجم محصول به فروش می رسد توسط یک توزیع کننده.

“وجود دارد فشار زیادی به حفظ حداقل حجم مورد نیاز” گفت: استیسی Bosley یک اقتصاددان و استادیار در ال روزاریو دانشگاه در Saint Paul, Minnesota. “مردم ممکن است تشویق به بسیار خلاق در مورد آن به خصوص در زمانی که سنتی و تقاضا مختل شده است.”

Bosley گفت: مصرف کنندگان باید آگاه باشند که با دادن پول نقد به MLM یک توزیع کننده است و نه کارآمد ترین راه به آنها کمک می کند در یک وضعیت شبیه به این.

“اگر من می دانم که یک موسسه نیاز دارد یا من مطمئن هستم که چه کسانی نیاز دارد اما من می خواهم تا مطمئن شوید که پول می رود به عنوان آنجا که می توانید آن را به اعتماد سازمان است که می توانید این اتصال را برای شما. که می تواند کمک به شما را در درک آنچه که کارآمد ترین استفاده از شما 15$,” او گفت:.

حفظ احساس اهدای هل استفاده می شود به عنوان یک ابزار بازاریابی توسط توزیع کنندگان به حفظ حجم خرید.

“هویج که برگزار می شود در اینجا این است که ما در حال کمک به افرادی که نیاز به کمک” او گفت:. “واقعیت این است که ما حتی نمی دانیم که اگر مردم می خواهند محصولات و یا چقدر پول است که در واقع به مردم است. شما فقط نمی دانم. … این خود خدمت استراتژی برای حفظ رفتار خرید و آن را به سود پدر و مادر استوار است.”

رابرت فیتزپاتریک که رئیس جمهور از یک مصرف کننده در گروه های هرمی هشدار گفت: این کمک مالی استراتژی جدید نیست.

“آنها انجام داده ایم قبل از این اما همه گیر را فراهم می کند یک دلیل منطقی برای این ترتیب او گفت:” در ایمیل. “MLMs دچار مشکل عمیق هستند در حال حاضر در خود را در راه عجیب و غریب از این بیماری همه گیر. آنها نمی تواند نگه دارید تا جلسات که بسیار هماهنگ برای پاسخ عاطفی و مسلط و مؤثر استخدام با سند چشم انداز از پول و غیره. بنابراین آنها در حال حاضر ادعا MLM کسب و کار مناسب برای همه گیر — کار از خانه و کار آنلاین… این یک اسطوره است, آمده است.”

چه بیمارستان واقعا می خواهید

به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر و بیمارستان و امکانات بهداشتی در آمریکا رو تنگ عرضه تجهیزات حفاظت فردی از جمله ماسک و لباس. گروه فنر به جمع آوری منابع و یا حتی به تجهیزات مانند ماسک صورت. اما چند بیمارستان به نظر می رسد به طور فعال خواهان این نوع از محصولات این توزیع کنندگان MLM فروش — و برخی می گویند آنها نمی توانند قبول آنها را در همه.

یکی گفت: جمع آوری کمک آن جمع آوری شد $5,000 برای خرید “goody کیف” با Arbonne پروتئینی میله و موارد دیگر به صورت حرفه ای در بنای سلامت در داکوتای جنوبی. اما در آن وب سایت بیمارستان لیست انتخاب آیتم های آن را می خواهد به عنوان کمک های مالی از جمله ماسک و عینک. این سایت می گوید این بیمارستان را قبول نمی کند, مواد غذایی است.

دیگر در Facebook با عنوان “مین های پزشکی مرکز – اتاق استراحت” است که جمع آوری پول برای هدیه سبدهای حاوی اقلام مانند protein bars, صدای فش فش, چوب و محصولات دیگر از Arbonne. آن را مطرح کرده بود بیش از 300 دلار که از صبح روز جمعه.

سخنگوی مین مرکز پزشکی گفت: این سازمان قدردانی ارائه می دهد پشتیبانی در آینده اما توصیه می شود اعضای جامعه که مایل به استفاده از دلار را به طور مستقیم به بیمارستان COVID-19 پاسخ صندوق به مطمئن شوید که پول می شود به جایی که آن را بیشتر مورد نیاز است. این مرکز خود را اهدا سایت می گوید: این جمع آوری کمک های مالی برای, ماسک روپوش و دستکش و یا محافظ چشم دنده.

در عین حال یکی دیگر از جمع آوری کمک بود و درخواست پول برای ارائه محصولات برای سیستم بهداشت هنری فورد در میشیگان. اما این سازمان گفت: CNBC آن تشویق هر کسی که مایل به حمایت از به طور مستقیم کمک و گفت: همچنین پذیرش کمک های مالی از برخی جدید و استفاده نشده تجهیزات پزشکی.

“اگر قصد این است که برای اهدای پول به طور مستقیم چرا که هر کسی نیاز به خرید کالا در تمام پرسید:” FitzPatrick. “آنها فقط می تواند با ارسال یک بررسی.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>