دیدار Redfora راه اندازی ساخت ‘زلزله کیسه های برای آماده سازی مردم برای حوادث

Zach Miller and Skyler Hallgren هستند موسسان سان فرانسیسکو راه اندازی Redfora ساز زلزله کیسه اضطراری-آمادگی کیت.

حسن نیت ارائه میدهد از Redfora

پس از Zach Miller, Skyler Hallgren و افراد خود را احساس یک زلزله خفیف در 2015, سان فرانسیسکو گروه از دوستان مورد بحث و بررسی آنچه انجام می دهد اگر یکی از بزرگ تا کنون رسید. میلر پس از آن-دختر گفت که او آماده شد.

“او گفت:” در اینجا اجازه دهید من به شما نشان می دهد,'” میلر بازگو کرد. “او می رود به گنجه و وجود دو بطری آب یکی از آنها نشت می توانید از مواد غذایی و او مجبور نیست یک درب بازکن قوطی و جعبه کمک های اولیه که از طریق برداشت. او مانند, ” شما می دانید چه ؟ من آماده نیست یا.'”

برای میلر و Hallgren که لحظه تحقق است که آنها آماده برای مقابله با بحران, و نه بودند اکثر مردم است. این بنیاد برای این دو bootstrapped اندازی Redfora سازندگان از “زلزله کیسه” کیت های اضطراری.

“که واقعا باز کردن چشم ما” میلر گفت. “ما می تواند نه تنها کمک به دیگر مردم, آماده, اما وجود دارد یک فرصت کسب و کار نیز وجود دارد.”

این دو را با هم زلزله-آماده سازی کیت برای خود و دوستان خود و به عنوان یک آزمایش آنها همچنین تصمیم به خرید به اندازه کافی منابع برای ساخت کیت فوق العاده آنها می تواند به فروش برساند. Hallgren و میلر هدفمند کیت به Facebook کاربران در سان فرانسیسکو و در عرض چند هفته این جفت ارز به فروش می رسد 50 نفر از آنها را که آنها شخصا سوار و کاهش یافته است به مشتریان خود را.

“آنها می دانستند که آنها نیاز به انجام کاری اما آنها می دانستند که آنها هرگز قصد انجام آن را خود” میلر گفت.

Redfora محصول گل سرسبد کامل زلزله کیسه مجزا کیسه های قرمز که شامل آب و مواد غذایی و یک کیسه خواب و ابزار مانند یک دست خم رادیو و دستکش کار.

حسن نیت ارائه میدهد از Redfora

چه آغاز شده به عنوان یک پروژه جانبی رشد کرده است به یک کسب و کار کامل. Hallgren و میلر مشغول به کار در Redfora در شب و تعطیلات آخر هفته از سال 2015 از طریق 2017, اما در اوایل سال 2018 این شرکت تولید شد به اندازه کافی درآمد که هر دو از آنها را به ترک شغل روزانه خود را. Redfora ادعا می کند این هشت ارقام درآمد و سود پس از راه اندازی آن.

این که آیا آن را یک فاجعه طبیعی مانند طوفان در سواحل خلیج فارس تنش های سیاسی بین المللی مانند اختلافات مربوط به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و کشورهایی مانند ایران و کره شمالی و یا سیل ثابت تغییر آب و هوا, اخبار, مشتریان اغلب با انگیزه برای خرید این زلزله کیسه عناوین Hallgren و میلر گفت.

“این یک فرصت” Hallgren گفت. “متاسفانه, آن را در سمت راست از یک خطرناک ترند.”

این COVID-19 شیوع کروناویروس, برای مثال, شده است یک مزیت برای Redfora. این شرکت شاهد افزایش فروش خود را از کیت های اضطراری به خصوص آن به تازگی راه اندازی “N95 ماسک حفاظت کیت” در ارتباط با شیوع.

“ما فروخته اند و هزاران نفر از این کیت در ماه گذشته و ما مجبور شدند به مجموعه ای از حد سخت از 10 کیت هر مشتری برای جلوگیری از احتکار” میلر گفت.

Redfora محصول گل سرسبد کامل زلزله کیسه. این شرکت به فروش می رساند و آن را در آمازون و وب سایت خود را با شروع در $114.99 با منابع به اندازه کافی برای یک فرد به مدت سه روز. این مجزا کیسه های قرمز شامل آب و مواد غذایی و یک کیسه خواب و ابزار مانند یک دست خم رادیو و دستکش کار در میان موارد دیگر.

این محصولات می تواند بیشتر سفارشی اگر خریداری شده در وب سایت این شرکت. وجود مشتریان می توانید تغییر دهید که چگونه بسیاری از مردم خود را در کیسه های پشتیبانی برای چند روز و برای چه مدت آنها می خواهند منابع به گذشته است. Redfora گران قیمت ترین کیت “20 سال زلزله کیسه” طراحی شده و برای شش نفر به مدت هفت روز هزینه $741.99. مشتریان همچنین می توانید خرید تخصصی کیت مانند کسانی که طراحی شده برای ماشین, دفتر و یا حیوانات خانگی است که می تواند سفارشی برای سگ یا گربه است.

“بزرگترین چالش این است که چگونه شما کسی که برای رفتن از این است که بیش از حد ترسناک به فکر کردن در مورد’ یا اگر وجود دارد یک فاجعه است من قصد دارم به مرگ به هر حال پس چرا برنامه ریزی برای آن ؟ چطور ما آنها را به رفتن را از صفر به پایین آویزان میوه؟” میلر گفت.

Redfora محصول گل سرسبد کامل زلزله کیسه مجزا کیسه های قرمز که شامل آب و مواد غذایی و یک کیسه خواب و ابزار مانند یک دست خم رادیو و دستکش کار.

حسن نیت ارائه میدهد از Redfora

Redfora نیست اولین شرکت به تخصص در آمادگی اضطراری, اما آن را اعمال مدرن تاکتیک های بازاریابی برای یک صنعت است که به طور معمول شده است پیشگام توسط مادر و پاپ ها ،

برای انجام این کار این شرکت ساخته شده است یک نقطه به نقطه تولید آموزشی آمادگی اضطراری محتوا است که مشتریان آینده نگر می توانید پیدا کنید. این شامل وبلاگ این شرکت که در حال حاضر یک میلیون خوانندگان و Redfora “نهایی 47 مورد چک لیست زلزله” است که مردم می توانند با استفاده از خود را به کیت.

“حتی اگر شما لازم نیست به صرف یک دلار با ما داشتن فرد دیگری است که آماده است شخص دیگری که ممکن است تشویق یکی از دوستان خود را برای دریافت آماده” میلر گفت.

از همه مهمتر Hallgren و میلر تکیه Facebook گوگل و آمازون به هدف قرار دادن تبلیغات به مردمی که در حال فکر کردن در مورد آماده شدن برای شرایط اضطراری.

اگر چه خریداران سنتی از روز قیامت دنده شده است مردان در مناطق روستایی که تمایل به خرید زمانی که دموکرات ها دریافت انتخاب Redfora پیدا کرده است به شدت مخاطبان متفاوت است. این شرکت می گوید پایه مشتری تمایل به انحراف به سمت لیبرال زنان در 40s خود را.

“این matriarchs از خانواده” Hallgren گفت. “مردانی که به طور سنتی علاقه مند شده است در آمادگی اضطراری فکر می کنم که آنها می توانند رمبو راه خود را از طریق یک فاجعه است. زنان تمایل به برنامه ریزی.”

که این مورد با کتی مکدونا, 27, یک تکنولوژی کارگر است که زندگی در اوکلند. در تابستان 2018 او احساس نامشخص و نگران خانواده اش به او خواندن اخبار. او می خواهم که قبلا شنیده در مورد زلزله کیسه و او تصمیم گرفت که حداقل او می تواند خرید پدر و مادر او یک کیت.

“جهان ما غیر قابل پیش بینی است در حال حاضر” مکدونا گفت. “من تا به حال این دیدگاه که بدترین اتفاق می افتد و به خودم صلح از ذهن است که خانواده من خواهد بود قادر به مراقبت از خود در این رویداد یک فاجعه بود و اطمینان بخش به من.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>