پیاده گذشته مک دونالد Corp. رستوران در منطقه شیبویا توکیو, ژاپن, روز دوشنبه آذر. 20, 2020.

Noriko هایاشی | بلومبرگ | گتی ایماژ

مک دونالد را لغو کرده است آن فرد در دوسالانه کنوانسیون برای آن در سراسر جهان franchisees با توجه به شیوع کروناویروس.

چهار روز رویداد برنامه ریزی شده برای ماه آوریل قرار بود به اتفاق در اورلاندو ، آن را در حال حاضر رخ می دهد تقریبا.

CFO کوین Ozan به گفته تحلیلگران بر درآمد تماس در ماه ژانویه که کنوانسیون به طور معمول هزینه بین $25 میلیون به 30 میلیون دلار. معلوم نیست چقدر مک دونالد ممکن است صرفه جویی لغو در فرد ميشود. در سال 2019 فروش شرکت ها پیشی 100 میلیارد دلار.

مدیر عامل شرکت کریس Kempczinski خواسته مدیریت مدیران و franchisee رهبری برای نظرات خود را در این موضوع هفته گذشته است.

“بر اساس انتقادات و پیشنهادات خود را گسترده جهانی سفر و محدودیت های ورودی از سازمان بهداشت جهانی و دیگر محلی و جهانی سلامت وزارتخانه و ارزیابی ما از وضعیت من دشوار است اما من فکر می کنم حق تصمیم به انصراف از ما به فرد در سراسر جهان کنوانسیون در اورلاندو به نفع دیجیتال در سراسر جهان کنوانسیون” Kempczinski نوشت: در یک یادداشت به کارکنان.

شرکت های دیگر از جمله استارباکس, هدف, و, گوگل, را ساخته اند این تصمیم به لغو کنفرانس و سرمایه گذار حوادث به عنوان تعدادی از ایالات متحده COVID-19 مورد افزایش می یابد. رکود در کسب و کار سودآور سفر صدمه زدن به خطوط هوایی و هتل میباشد. شرکت های هواپیمایی شده است مسابقه ای برای کاهش هزینه ها و لغو پروازها.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im