مارک زوکربرگ منتقل Facebook تمرکز به گروه پس از انتخابات 2016 و این تغییر چگونه مردم استفاده از سایت

Facebook مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ صحبت می کند در طول F8 Facebook توسعه دهندگان کنفرانس در 30 آوریل 2019 در سن خوزه ،

جاستین سالیوان | گتی ایماژ

دنیس Neymit 25 سال سن فرانسیسکو شیمیایی, مهندس تا به حال شده است در تلاش خود را به فروش بلیط به یک الکترو کنسرت پاپ برای چند روز با هیچ شانس بنابراین در نهایت او تصمیم گرفت به آنها را دور.

“به دور من 2 tix به مناقصه در GAMH امشب!” Neymit ارسال شده در Facebook گروه باهوش به نام دختران که در آن بیش از 11,600 منطقه خلیج طرفداران موسیقی به اشتراک گذاری آهنگ ها اخبار رپتور الگوهای رفتاری و بلیط کنسرت با هر یک از دیگر.

“من می توانم آن را نمی کنه اما امیدوارم که دو نفر از خانواده می توانید لذت بردن از خود beatz و emotionz,” Neymit ارسال شده, همراه با تصاویری از خود بلیط و کدهای QR خود را.

بلیط به زودی ادعا کرد.

“از آن ساخته شده من احساس می کنم بهتر است فقط دانستن که کسی تا به حال یک زمان خوب” Neymit گفت:

Neymit استفاده از Facebook نشان دهنده یک تغییر در چگونه بسیاری از مردم در حال حاضر تجربه شبکه های اجتماعی است. در حالی که سال پیش مردم را, اخبار آشغال شد با خودکار-پخش فیلم, اخبار واقعی و جعلی و مزخرف حرف شکسته و نا مفهوم از خود نژادپرستانه عموهای یا آشنایان Facebook در حال حاضر قرار دادن تاکید بیشتری بر محتوای از گروه هایی که کاربران بپیوندید.

“باهوش دختران” محبوب موسیقی متمرکز منطقه خلیج Facebook است که آغاز شده توسط a Facebook کاربر شناخته شده به عنوان “کنسرت رپتور” که می خواستند به مردم را با هم و به دور بلیط به نشان می دهد.

حسن نیت ارائه میدهد از Ari رپتور

پس از 2017, Facebook پرداخته و با خرید اینترنتی از دخالت در طول سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده کمبریج Analytica رسوایی در سال 2018 و راه اندازی چهار جداگانه ضد تراست-تمرکز تحقیقات این شرکت در سال 2019. در عین حال با وجود این موانع و قابل توجهی فشار منفی در پوشش Facebook استفاده کرده است به رشد خود ادامه بالا رفتن از 1.86 میلیارد دلار ماهانه کاربران در مارس 2017 به 2.5 میلیارد کاربران ماهانه در ماه دسامبر.

اگر چه Facebook به اشتراک نمی آمار دقیق در مورد چگونه کاربران در حال گذراندن وقت در سایت, گروه های مردم به یک دلیل جدید برای بررسی سایت به طور منظم. در آوریل 2019, Facebook گفت که وجود دارد بیش از 400 میلیون نفر در گروه هایی که آنها پیدا کردن معنی دار است. (شرکت تعیین می کند “معنی دار” را از طریق نظرسنجی و با دیدن چگونه آنها شرکت در گروه هایی مانند این که آیا آنها دوستان وجود دارد و چه مقدار از آنها در ارتباط برقرار کردن با مردم در آنها است.)

“رشد در تمرکز بر گروه های استراتژیک است و به خوبی طراحی شده است” گفت: Daniel Newman, اصلی, تحلیلگر در Futurum تحقیقات که بر فن آوری دیجیتال. “آن را نگه داشتن کاربران در سایت های دیگر و ارائه غنی harvestable داده برای Facebook و تبلیغ آن.”

کاربران به نظر می رسد به عشق آن را به عنوان به خوبی. “Facebook گروه هستند یک راه بسیار خوبی برای مردم را به سفارشی رسانه های اجتماعی خود را تجربه و با اتصال با دیگر مردم با منافع مشابه و نیاز” گفت: هوگو سزار که یک مدیر از “منطقه خلیج آگاهانه جامعه مسکن مدیره” یک گروه است که توسط بیش از 71,600 کاربران برای پیدا کردن مسکن در منطقه خلیج سان فرانسیسکو.

‘معنی دار در جوامع

Facebook شروع به تغییر آن تاکید دور از خبر و نسبت به گروه پس از سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده.

در آن زمان این شرکت بود به انجام بیشتر برای جلوگیری از گسترش جعلی اخبار و اطلاعات غلط. به عنوان بخشی از آن پاسخ Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل منتشر شده از 6000 کلمه توجه داشته باشید در مارس 2017 ترسیم چگونه این شبکه اجتماعی خواهد بهبود با تمرکز بر حمایت و ایجاد جوامع امن.

زوکربرگ اشاره کرد که بیش از 100 میلیون کاربر شد اعضای “بسیار معنی دار” Facebook groups اما او گفت که اکثر مردم نمی به دنبال گروه خود را.

“وجود دارد یک فرصت واقعی برای اتصال بیشتر از ما با گروه خواهد شد که معنی دار زیرساخت های اجتماعی در زندگی ما” زوکربرگ نوشت: در آن زمان. “اگر ما می تواند به بهبود پیشنهادات ما و کمک به اتصال یک میلیارد نفر با معنی جوامع است که می تواند ما را تقویت بافت اجتماعی.”

از آن پس Facebook ساخته شده است که گام به تاکید گروه نمایش محتوای آنها بیشتر کاربران’ جدول زمانی و با استفاده از بازاریابی برای ترویج, گروه, از جمله پرداخت حدود 10 میلیون دلار برای اجرای 60-second تجاری در سوپر باول LIV.

“هر آنچه که شما سنگ وجود دارد یک Facebook گروه برای شما” این شرکت گفت: در این آگهی که نمایش گروه های متعدد از جمله سنگ نوردی و دیگری با تمرکز بر جمع آوری سنگ.

وجود دارد هیچ محدودیتی برای تمرکز این گروه است. وجود گروه های اختصاص داده شده به کمک به مردم پیدا کردن مسکن, دیگران متمرکز در تو رفتگی در دیوار منافع مانند هنر و صنعت آبجو گروه که در خدمت جوامع خاص مانند جانبازان ارتش و گروه های متمرکز بر زنان در صنعت حمل و نقل.

“این است که جدید و مدرن روز AOL, چت روم, سازماندهی شده توسط موضوعات و منافع” گفت: کریستال امینزاده یک مدیر از گروه “شستشو با Becca Tilley و تانیا راد” است که برای طرفداران این پادکست به همین نام است. این گروه به تعداد بیش از 27000 عضو.

“آن را به ارمغان می آورد با هم مردم از تمام جنبه های زندگی است که ممکن است که فقط یک علاقه مشترک است. در این صورت آنها به اشتراک گذاشتن یک عشق مشترک برای این پادکست” امینزاده گفت.

اعضای Soundboks Facebook گروه اغلب پست عکس های خود را با معشوق خود صحبت کنید.

عکس حسن نیت ارائه میدهد از دینو Skrijelj

برندها می توانید با استفاده از Facebook groups برای تعامل با طرفداران.

برای مثال Soundboks یک شرکت دانمارکی است که باعث محبوب بلندگوی بلوتوث. این شرکت با استفاده از چند Facebook groups برای ارسال اطلاعیه در حالی که طرفداران استفاده از آن به بحث در مورد راه های مختلف به accessorize, بلندگو, ارسال فیلم خود را Soundboks در عمل و یا مقایسه Soundboks به دیگر سخنرانان. پس Soundboks است که هنوز هم یک شرکت جوان آن نیز متکی بر مردم در آن گروه به نمایش گذاشتن این شرکت سخنرانان به مشتریان بالقوه است.

“این واقعا درایوهای بسیاری از مردم به خرید زمانی که آنها را ببینید این فعال جامعه” گفت: Collin Burdette, Soundboks مستقیم حمایت جامعه هماهنگ کننده. “دیدن چیزهای منفی دیدن چیزهای مثبت — ما در حال تلاش نیست که به سانسور است.”

خیلی بستگی به مدیران

در حال اجرا این گروه کار آسانی نیست. مدیران گروه و مدیران که صحبت با CNBC گفت: تلاش های خود را به راحتی می توانید تا 8 ساعت یا بیشتر در هفته خود.

این کاربران از طریق منافذ قرمز اطلاعیه در Facebook زبانه از کاربران که درخواست تایید برای پیوستن به گروه و یا گزارش از اعضای گروه که پرچم محتوا به عنوان اسپم آزار و اذیت و یا به سادگی موضوع و شکستن قوانین گروه مطالعه در میان چیزهای دیگر.

Facebook داده است این کاربران بیشتر ابزار برای بهتر اجرا گروه های خود را. برای مثال مدیران از گروه های خصوصی می توانید راه اندازی تایید عضویت فرم نیاز متقاضیان برای پاسخ به چند سوال ساده است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای فیلتر کردن هر گونه رباتها یا ناخواسته کاربران است.

“قبل از من یک مدیر وجود دارد استفاده می شود بسیاری از رباتها و عضو شورای نظارت مدت” امینزاده گفت. “من اضافه شده این سوال برای کاربرانی که درخواست برای پیوستن به آنها می خواهم که به آنها پاسخ دهد. این پرسش خاص به پادکست بنابراین شنوندگان خواهد تنها قادر به پاسخ است.”

اعضای Facebook گروه “شستشو با Becca Tilley و تانیا راد” در یک دیدار در لس آنجلس در people’s Choice Awards در ماه اکتبر 2019.

عکس حسن نیت ارائه میدهد از کریستال امینزاده

برخی از دیرینه گروه متمرکز آسان رفتن موضوعاتی مانند “باهوش دختران” نیست و نیاز به کار زیادی از مدیران اما دیگران با تمرکز بر موضوعات تفرقه می برک آوت به بزرگ مبارزه می کند.

این شناخته شده است به اتفاق می افتد در گروه “منطقه خلیج آگاهانه جامعه مسکن هیئت مدیره است.” به طور معمول این اتفاق می افتد که کسی پست یک اتاق باز و دیگران انتقاد و یا آن را مسخره بودن بیش از حد گران شکستن را به یک آنلاین “جنگ طبقاتی” به عنوان مردم شروع به حمله به دیگر اعضای خود را بر اساس سیاست نژاد یا گرایش جنسی گروه مدیریت کسر گفت.

“این اتفاق افتاده چند بار زمانی که من در محل کار و یا من در صبح و بررسی گوشی من فقط برای پیدا کردن یک مقدار مسخره از, اطلاعیه تن گزارش شده نظرات و پیام درخواست Facebook Messenger” Cesar گفت.

یک پست تبدیل به یک مبارزه آنقدر بزرگ است که آن را دریافت بیش از 500 نظرات کسر گفت.

“این یک جنگ طبقاتی با مردم و حمله به هر یک از دیگر در حالی که مربوط به سیاست و مسائل نژادی و تبعیض گرایش جنسی و….” او گفت:. “این یک هرج و مرج کامل و فقط به خاطر اینکه کسی نوشته شده در یک اتاق برای اجاره برای احتمالا بیش از 2000 دلار در ماه است.”

این شرکت نیز زیر آتش آمده برای انجام بیشتر به پلیس گروه های خصوصی استفاده می شود که برای تقطیر نفرت محتوا. این شد یک مسئله برای Facebook در ماه جولای سال 2019 که ProPublica کشف یک گروه خصوصی مورد استفاده فعلی و سابق ماموران مرزبانی به جوک درباره مرگ و میر مهاجران و یا ارسال نظرات موهن در مورد Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز.

برخی مدیران اشاره کرد که Facebook می تواند انجام دهد بیشتر به آنها کمک کند.

یک چیز خواهد بود ارائه پشتیبانی بیشتر به مدیران از بالا, گروه, گفت:, Thomas مالر که یک مدیر از “سوزاندن Flipside Flipizens” یک گروه از بیش از 13,500 کاربران متمرکز سوز جامعه در تگزاس مرکزی است.

“این امر می تواند خوب به تعامل انسانی در یک سطح بهتر با Facebook و مدیران گروه و مدیران” مالر گفت. “نزدیک ترین من تا به حال به این بود که دعوت به Facebook رهبری کنفرانس اما حتی این دعوت بیشتر احساس خودکار تولید و استریل از من دوست دارند.”

یک Facebook سخنگوی گفت که به دلیل گروه های متفاوت در اندازه وجود ندارد و یکی از اندازه متناسب با تمام راه حل برای ابزار مدیران می توانید برای استفاده از گروه های خود را. این شرکت همچنین اقدام به حمایت از گروه مدیران از جمله راه اندازی یک مدیر پشتیبانی صفحه: داشتن یک تیم اختصاص داده شده است که پشتیبانی می کند و یاد می گیرد از “جامعه جهانی رهبران” و ایجاد Facebook گروه های ساخته شده از مدیران گروه های Facebook سخنگوی گفت.

این ابزار کمک کند اما مدیران احساس Facebook همیشه می توانید بیشتر انجام دهید برای دریافت انتقادات و پیشنهادات از مدیران برای ابزارهای مفید خود را نیاز دارد و هر گونه مسائل دیگر که می آیند تا.

“ما برای ساخت جوامع ولی Facebook خود را به نظر می رسد نیاز به کار بهتر است برای ساخت یک جامعه است که پشتیبانی از ما” مالر گفت.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>