مارک های لوکس به نوبه خود از هنگ کنگ به سرزمین اصلی چین مصرف کنندگان هنوز هم مشتاق به فروشگاه

ژانگ پنگ | LightRocket | گتی ایماژ

با وجود شوک اقتصادی از coronavirus تحلیلگران می گویند چین تقاضا برای کالاهای لوکس نیست مشکلاتی روبرو بسیار و آن را رسم برترین برندها از هنگ کنگ به سرزمین اصلی است.

شرکت مشاوره Bain برآورد مصرف کنندگان چینی برای اختصاص حدود 35 درصد از 281 میلیارد یورو ($317 میلیارد دلار) در سال گذشته در جهانی لوکس, هزینه های بسیاری است که به طور معمول رخ داده در خارج از کشور و یا در هنگ کنگ است.

در حال حاضر که coronavirus نگه داشتن بسیاری از چینی ها از سفر چند تحلیلگران انتظار دارند آنها را به خرید بیشتر محصولات لوکس در خانه.

“همه مارک های لوکس در حال حرکت در این مسیر” فدریکا Levato میلان مبتنی بر شریک در Bain گفت: در یک مصاحبه تلفنی. “این است که شتاب Covid-19 بود اما در حال حاضر اتفاق می افتد.”

در پنج سال چینی ها سهم جهانی لوکس صرف به افزایش نزدیک به نیم تقسیم به طور مساوی بین داخلی و بازارهای خارج از کشور Bain پیش بینی کرد.

همراه با تاثیر از سال گذشته خشونت آمیز اعتراضات در هنگ کنگ و در سال جاری محدودیت های مرزی سفر بسیاری از مارک های لوکس در حال بسته شدن فروشگاه ها در شهرستان ها و به دنبال در حال گسترش به سرزمین اصلی چین از طریق مکان های فیزیکی و تجارت الکترونیکی.

“(مانند) نیویورک, هنگ کنگ یکی از پیشرفته ترین شهرها از نظر تعداد فروشگاه ها و توجه به مشتری در جریان حرکت خواهد کرد از هنگ کنگ احتمالا برندها در حال رفتن به … نقد و بررسی خود را در شبکه” Levato گفت: با اضافه کردن علامت های تجاری ممکن است کاهش فروشگاه ها وجود دارد به عنوان یک نتیجه.

حمایت از سیاست های پکن

اقدامات جدید مرکزی دولت چین همچنین با هدف حمایت بیشتر سرزمین اصلی چین خرید لوکس در درون مرزهای آن.

به عنوان از 1 ژوئیه مقامات بیش از سه برابر مالیات-رایگان خرید سهمیه به 100,000 یوان ($14,285) از 30000 یوان. آنها همچنین حذف 8 ، 000 یوان در هر مورد محدود در محصولات خریداری شده در وظیفه رایگان خرید توپی از Hainan.

UBS اوراق بهادار چین گردشگری تحلیلگر چن شین انتظار دارد که هزینه های جزیره گرمسیری به بیش از دو برابر از سال گذشته به 28 میلیارد یوان این سال است. در 30 ژوئن مصاحبه با CNBC گفت: بیشترین افزایش در هزینه خواهد شد به احتمال زیاد در نیمه دوم این سال و رشد به 38 میلیارد یوان در سال آینده.

حتی اگر چین به طور کلی اقتصاد ضربه چن گفت: کشور را مصرف کنندگان هنوز هم در آرزوی به خرید محصولات لوکس. برای لوازم آرایشی که باید خریداری شده به عنوان آنها استفاده می شود تا چن گفت که هنگامی که خریداران از خرید اروپایی یا آمریکایی مارک های آنها نمی بازگشت به چینی و یا ژاپنی هستند.

بسیاری از مسافران به هنگ کنگ از پایین ردیف شهرستانها (که) آیا دسترسی به فروشگاه لوکس خود را در زادگاه … Livestreaming یک راه برای رسیدن به آنها. آنلاین یکی دیگر از راه برای رسیدن به آنها.

Imke Wouters

Oliver Wyman

حتی اگر اقتصاد محلی قرارداد با 6.8 درصد در سه ماهه اول چینی ها هنوز هم مایل به فروشگاه.

“لوکس تقاضا در چین بازیافت به شدت در چند ماه گذشته” مورگان استنلی تحلیلگران نوشت: در تاریخ 7 ژوئیه گزارش با عنوان “مصرف کنندگان و چین اقامت-خانه اقتصاد است.”

“تاسیس ترین مارک های (LV, گوچی, Cartier, Chanel, Dior, و غیره.) شاهد افزایش فروش توسط 40-90% در اوایل ماه ژوئن” گفتند.

مارک های لوکس حرکت آنلاین

تقاضا نیز فشار مارک های لوکس به گسترش چین به سرعت در حال رشد خرید آنلاین کانال های که برخی از تحلیلگران توجه داشته باشید در حال محبوب تر در این کشور کمتر توسعه یافته و یا “پایین ردیف” شهرهای خارج از عمده کلانشهرهای مانند پکن و شانگهای.

“تعداد زیادی از مسافران به هنگ کنگ از پایین ردیف شهرستانها (که) آیا دسترسی به فروشگاه لوکس خود را در زادگاه,” Imke Wouters, شریک خرده فروشی و کالاهای مصرفی تمرین در شرکت مشاوره مدیریت Oliver Wyman گفت: در یک مصاحبه تلفنی. “Livestreaming یک راه برای رسیدن به آنها. آنلاین یکی دیگر از راه برای رسیدن به آنها.”

Wouters هنوز هم انتظار دارد که به طور کلی لوکس, هزینه های مصرف کنندگان چینی به توان منفی آمار در این سال, اما بازار داخلی خواهد شد به احتمال زیاد رشد در درجه اول به دلیل سطح پایین قبلی سال است.

در یکی از نشانه های تقاضا چینی, چینی, فیلم کوتاه و جریان برنامه Kuaishou گفت که کالاهای لوکس livestreaming جلسه با آنلاین لوکس خرده فروش Secoo در ژوئن 7 به فروش می رسد 105 میلیون یوان از محصولات در پنج دقیقه. محبوب ترین آیتم برای یارانه livestreaming فروش جلسه شامل LV bags, Prada کیف و آرمانی ساعت با توجه به Kuaishou.

“به تدریج دیده ایم و خارجی مارک های لوکس خود را به باز کردن مغازه های رسمی (در) Tmall, Douyin, WeChat” گفت: Jialu شان اقتصاددان و محقق در آسیا و بازارهای نوظهور در موسسه بین المللی توسعه مدیریت. او با اشاره به فروشگاه آنلاین در برخی از چین استفاده از اکثر سیستم عامل های مورد حمایت به ترتیب توسط فن آوری های غول Alibaba Bytedance و Tencent.

“من فکر می کنم پیام روشن است,” او گفت:. “راه که با نام تجاری لوکس(s) تعامل با مشتریان در حال تغییر است. بنابراین livestreaming نه تنها خدمت به عنوان یک فروش(s) کانال بلکه بخش مهمی (از) مشتری تجربه سفر.”

که تعامل او افزود: محدوده از داستان گفتن بازاریابی به یک کانال ارتباطی با مشتریان است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>