“آن را نمی خواهد همان باشد’: ایتالیا فروشگاه های کوچک بازگشایی پس از ویروس مستند اما زندگی اتحادش را تغییر

مشتریان در یک کتابفروشی در رم در اولین روز از بازگشایی در طول مستند در آوریل 20, 2020 در رم ایتالیا.

سیمونا Granati – Corbis

ایتالیا لژیون کتابفروشان, stationers و صنعتگر کسب و کار آغاز شده به دوباره باز کردن درهای خود را پس از یک کبودی دوره مستند در کشور است.

وجود دارد یک حس هر دو در بیم و هراس و امید است که کسب و کار می تواند به حالت عادی بازگشت.

در سراسر کشور محدودیت در زندگی و کسب و کار دشوار بوده است در بسیاری از کوچک و متوسط کسب و کار (SMEs) در ایتالیا که بسیاری از آنها متعلق به خانواده و گذشت نسل ها اغلب هوازدگی آشفته دوره در اقتصاد است.

پس از Covid-19 صاحبان کسب و کار می دانید آن می تواند مدت زمان طولانی برای کسب و کار خود و عادات خرید به عقب بر گردیم به حالت عادی.

“من بسیار خوشحال هستم دوباره باز کتابفروشی حتی اگر آن را بسیار دشوار خواهد بود” پائولا که co-دارای درب باز کتابفروشی در رم با خواهر Lavinia گفت: به CNBC فقط جلوتر از آن دوباره باز کردن.

“(وجود دارد) هیچ مردم در اطراف اجتماعی-فاصله اقدامات در حال داشتن یک تاثیر بزرگ به خصوص در مکان هایی مانند ماست. برای مطمئن شوید که آن را نمی خواهد به عنوان قبل از آن بود Covid. مستند شده است بسیار دشوار” پائولا گفت: به خصوص که آنها تا به حال هیچ درآمد در حالی که اجاره بها هنوز هم مجبور به پرداخت می شود.

گذشته از اهمیت خود را به عنوان خانواده شرکت ایتالیا بنگاههای کوچک و متوسط دیده می شود توسط بسیاری به عنوان اقتصادی فقرات کشور است. ایتالیایی کوچک و متوسط تولید 66.9 درصد از کل ارزش افزوده در ایتالیایی “غیر مالی کسب و کار و اقتصاد” بیش از میانگین اتحادیه اروپا از 56.4% با توجه به داده های اتحادیه اروپا از سال گذشته است.

سهم اشتغال ایجاد شده توسط بنگاههای کوچک و متوسط است و حتی بزرگتر در 78.1 درصد نسبت به میانگین اتحادیه اروپا از 6/66 درصد. میکرو شرکت (که کار تا نه مردم) هستند به خصوص مهم ارائه 44.9 درصد از اشتغال را نسبت به میانگین اتحادیه اروپا از 29.7%.

ایتالیا شرکتهای کوچک و متوسط در حال مواجهه با یک چالش بزرگ به عنوان اقتصاد کشور است که انتظار می رود قرارداد 9.1 درصد در سال 2020 با توجه به صندوق بین المللی پول در آخرین پیش بینی که تاثیر اقتصادی coronavirus اثر طول می کشد. ایتالیا شده است این کانون در اروپا همه گیر با بیش از 187,000 موارد تایید شده از این ویروس به عنوان چهارشنبه و بیش از 25 ، 000 مرگ و میر با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز.

‘شانه های پهن’

فقط سخت ترین کسب و کار و صاحبان کسب و کار قادر خواهد بود برای دریافت از طریق این دوره دشوار جلوتر از آنها با توجه به Francesca Anichini.

او و خواهرش Eugenia صاحبان A. Anichini کودکان در بوتیک در مرکز فلورانس است که متعلق به خانواده اش برای چهار نسل پس از سال 1912.

فرانسیسکا CNBC گفت که او و خواهرش خوش شانس بودند که آنها تا به حال “spalle larghe” (شانه های پهن) و مجهز برای مقابله با این فشارها و چالش ها آمده است, اما که دیگر کسب و کارهای کوچک بودند در نظر گرفتن خطر به نظر بازگشایی.

با اینحال این مستند تا به حال شده است یک نگرانی برای خانواده اش, او گفت:. “ما قابل درک است که حتی در زمان بازگشایی آن شده اند که بسیار دشوار است برای بازگشت به خط تولید,” او گفت:. “این ناراحت کننده یک ماه و نیم (در مستند).”

مانند بسیاری دیگر از مغازه ها در قلب فلورانس A. Anichini می شود مقدار زیادی از سفارشی از گردشگران و همچنین به عنوان مشتریان به دنبال قرار دادی کودکان لباس برای مناسبت های خاص. با هیچ غیر ضروری فعالیت های مجاز در حال حاضر تقاضا برای خود دست و لباس های ساخته شده کاهش یافته است.

“ما همچنین باید یک وب سایت که در آن ما ارائه می دهیم ما خود لباس که هستند دست ساخته شده توسط ما سورس. اما حتی در این سایت متوقف شده است … این لباس است که به طور عمده در نظر گرفته شده برای خاص حوادث تعمید و مراسم عروسی و مهمانیها و روز ویژه ای است. همه کسانی که همه چیز شده اند معلق با تعلیق زندگی اجتماعی است.”

فرانسیسکا گفت که اگر چه او و خواهرش بازگشایی بوتیک خود را در روز سه شنبه سفارشی بود آهسته با مردم به ظاهر تمایلی به بیرون رفتن خرید به دلیل آن هنوز هم به نظر می رسد غیر ضروری و فعالیت است.

“روشن است که احساس و این چیزی است که مقامات ایتالیایی, virologists و حفاظت مدنی کارشناسان در حال تکرار است که ما باید برای رسیدن به زندگی “معلق” در “میانه جهان” برای یک دوره طولانی انتظار تا زمانی که یک واکسن موثر است,” او گفت:. “ما بسیار اشتباه است. اما ما سعی کنید به فکر می کنم در مورد آن و مشکلاتی که بوجود می آیند در هر روز است.”

گردشگری تجارت

ایتالیا آغاز شده است به طور آزمایشی خود را بالا ببرد دقیق مستند اقدامات که اعمال شده در مارس 10 و دیدم که همه غیر ضروری کسب و کار و ایتالیایی ها محدود به خانه های خود را مگر اینکه آنها تا به حال دلایل معتبر به ترک.

در حال حاضر مغازه های فروش کتاب لوازم التحریر و لباس برای نوزادان و کودکان مجاز به بازگشایی برخی از ایتالیا بدترین آمار مناطق برگزار می شود, ترس از انتشار محدودیت خیلی زود و تجربه موج دوم از عفونت.

بلند کردن اجسام از محدودیت همراه با رشته های متصل بیش از حد با قوانین سختگیرانه در مغازه داران با پوشیدن دستکش و ماسک و نیاز به پیاده سازی مبهوت ورود به فروشگاه و نگه داشتن خریداران از هم جدا.

بسیاری از شرکتهای کوچک و متوسط ایتالیا تکیه بر گردشگران اما با سفر هوایی هنوز متوقف و افراد نابینا طرفه با این بیماری همه گیر وجود دارد کمی چشم انداز بازگشت گردشگران به مقصد محبوب مانند رم, ونیز یا فلورانس هر زمان به زودی.

عدم بازدید کنندگان یک نگرانی برای Il Papiro صنعتگر شرکت مستقر در فلورانس است که با استفاده از سنتی اهل توسکانی تکنیک های مانند marbleizing به تولید دست تزئین مقالات و خاطرات و یادگاری.

Il Papiro که در سال 1976 تاسیس شد نیز آماده سازی برای بازگشایی آن تعداد انگشت شماری از فروشگاه های واقع در ایتالیا گردشگری و مراکز فلورانس, رم, ونیز, سینا و Cortona.

“Il Papiro caters برای بیشتر قسمت ها به مشتریان از یک نوع توریستی و این باعث می شود ما فکر می کنم که در بازگشایی این کار بسیار کند خواهد بود,” ماریا Rottoli Il Papiro را عمده فروشی و بازاریابی, مدیر گفت CNBC.

“ما امیدواریم که قادر به شروع دوباره به عنوان به زودی به عنوان ممکن است قادر به استقبال مشتریان در فضای خاص از فروشگاه های ما و برای انتقال کار ما و سنت فلورانس صنعتگر تکنیک است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ru

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>