Instagram بنیانگذاران نادیده گرفته و پیشنهادات خود را برای کپی کردن اسنپ چت بهترین ویژگی در نهایت قبل از توبه پذیر

در ماه اوت سال 2016 Instagram نورد گلوله نقره ای در آن در حال رشد جنگ در برابر اسنپ چت. از Facebook متعلق به برنامه نورد داستان یک کلون از یک ویژگی را با همین نام برای اولین بار معرفی شده توسط ضربه محکم و ناگهانی در سال 2013 که به کاربران اجازه به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم هایی که ناپدید می شوند پس از 24 ساعت.

اگر چه Instagram داستان دیر وارد این محصول به سرعت تبدیل به یک کلید به شبکه های اجتماعی را بالا ایستاده در میان نوجوانان و بزرگسالان جوان است. اعتباری برای تصمیم گیری به رول کردن تقلیدی محصول همواره با توجه به Instagram بنیانگذاران و سابق شرکت Kevin Systrom.

اما در کتاب آینده خود را “بدون فیلتر: The Inside Story of Instagram,” بلومبرگ خبرنگار سارا Frier میسازد که مورد Systrom بود در واقع مانع اصلی برای غلبه بر در این شبکه اجتماعی تصمیم به rip کردن رقیب خود به جای متفکر پشت دریا-تغییر تصمیم.

Frier کتاب به فروش می رود در 14 آوریل و در آن طول می کشد یک نگاه تمامیت Instagram تاریخ از Systrom را تخمگذار پایه و اساس برای این برنامه در سال 2009 از طریق او و همکار موسس Mike Krieger تصمیم به ترک این شرکت در سال 2018 است.

Systrom نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.

من فرصتی برای خواندن نسخه های اولیه از “بدون فیلتر” و یکی از بخش ها که ایستاده بود فصل 9, “اسنپ چت مشکل است.” در این بخش از کتاب Frier می رود از طریق فهم و outs از جنگ بین دو تا از برنامه های اجتماعی در سال 2015 و 2016 و آنچه که منجر به ایجاد Instagram داستان.

در آن زمان Instagram تلاش شد با کاهش نرخ کاربر پست ها که سوخت یک فشار اجتماعی احساس در میان نوجوان کاربران تنها به ارسال عکس هایی که ملاقات بالاترین نوار و می تواند در قرعه کشی تعداد زیادی از دوست و با توجه به “فیلتر نیست.” در مقابل این کاربران بودند ramping تا خود را به استفاده از اسنپ چت که اجازه داده آنها را به احمقانه و واقعی است.

برای پرداختن به این مسائل Instagram ایجاد یک برنامه به نام تغییر پارادایم که Systrom به عنوان شبکه اجتماعی beachhead در جنگ خود علیه اسنپ چت به گفته “بدون فیلتر.”

کارکنان در درون پارادایم تقسیم می خواستم این شرکت به رول از پاسخ به این داستان اسنپ چت از ویژگی های اما پیشنهادات خود را برای آن نوع از ایده ها مواجه شد با اخراج با توجه به “بدون فیلتر.”

در طول این فصل از “بدون فیلتر” Systrom توضیح داده شده است به عنوان به شدت رد این ایده از یک داستان از نوع ویژگی در موارد متعدد.

“‘Instagram برای نیم خورده ساندویچ’ او بگویید کارکنان تنظیم کنتراست به اسنپ چت را rawness” می خواند عبور از “بدون فیلتر.”

که مهمترین آنها Systrom شات ایده زمانی که یک کارمند به نام الکس Li او را به نام و التماس برای اجازه برای ساخت یک داستان محصول ارائه شده برای ساخت این پروژه در وقت آزاد خود را با دو نفر از همکاران خود را.

“‘من خسته از شنیدن این sh–,’ Systrom گفت. در حال حاضر وجود دارد یک طرح در محل. آنها نیاز به موافقت با مخالفت” می خواند عبور از “بدون فیلتر.”

یکی دیگر از کارکنان جان بارنت عصبی ساخته شده همان مورد در جلسه با Systrom. هنوز بنیانگذار رد این ایده است.

“‘ما نمی خواهد تا کنون باید داستان او گفت:. “ما نباید — ما نمی تواند — و آن را با راه مردم فکر می کنم و به اشتراک گذاری در Instagram,'” می خواند عبور از “بدون فیلتر.”

آن نبود تا Systrom با حضور 2016 جوایز اسکار است که او در نهایت به حال خود آمده-به-عیسی حاضر است.

در حالی که Systrom شد mingling, ستاره شد ارسال در Instagram بیشتر از آنها تا به حال. اما به عنوان او در آنچه به آنها گفت: او متوجه روند. بسیاری از آنها را با استفاده از پست های خود را به مراجعه به طرفداران بیشتر منحصر به فرد پشت صحنه فیلم ها-در اسنپ چت.

Krieger متوجه شده بود همان چیزی که زمانی که او با حضور در گلدن گلاب قبل از آن که سال…

Krieger و Systrom متوجه شدم که این چیزی بود که لی بارنت و دیگران تا به حال شده است در تلاش به آنها بگویید: Instagram کاربران در حال حاضر به حال یک محل برای قرار دادن تمام محتوای آنها در غیر این صورت ترک در کف اتاق برش. اگر آنها نمی, آن را ممکن است برای قرار دادن این مطالب در Instagram, آنها ممکن است از دست دادن این افراد برای همیشه به اسنپ چت.

شما در یک چنگال در جاده Systrom به فکر خودش است. شما هم می توانید اقامت به همان دلیل که شما می خواهید به نگه داشتن به ایده های خود را از Instagram و یا شما می توانید شرط می بندم خانه.

او تصمیم گرفت به شرط خانه. Systrom بود کاملا آگاه است که اگر او موفق او می توان به اخراج و یا همه چیز را خراب کردن. اما در آن نقطه تنها شکست است که می تواند مطمئن بود اگر او تصمیم به انجام هیچ چیز نیست.

Systrom خود را به دنبال تحقق لحظه با تماس با یک جلسه اضطراری که در آن او دستور تیم خود را برای ساخت داستان. Systrom به آنها گفت که او می خواست به انتشار محصول به تمام Instagram کاربران و او آن را می خواستم آماده پایان تابستان.

برای بسیاری از افراد در آن احساس دراماتیک و رمان لحظه ای که در آن آنها با الهام از رهبر خود بود که در نهایت مایل به گرفتن خطرات عمده. “مثل این بود که در اتاق هنگامی که جان اف کندی را اعلام کرد, شما در حال رفتن به ماه” یکی اجرایی بعد به یاد می آورد. تعداد کمی از مردم می دانستند تنش در پشت این تصمیم است.

زمانی که محصول شد و در نهایت منتشر شد Systrom نزدیک بارنت به او تبریک می گویم. Systrom را ادامه داده و رد کرده بود در واقع باعث بارنت به طور مخفیانه به ساخت یک نمونه اولیه است که در خدمت به عنوان پایه ای برای چه شد Instagram داستان با توجه به “بدون فیلتر.”

اگر هر چیزی Systrom بزرگترین سهم به داستان تلاش شد تصمیم خود را به صف مقابل با مردم در مورد این واقعیت است که Instagram تا به حال به وضوح کشیده شده با الهام از رقیب اصلی خود را.

Systrom گفته بود ارتباطات خود تیم است که او را تصدیق به مطبوعات است که این داستان در قالب یک Snapchat اختراع که Instagram تا به حال کپی شده بود که چرا آنها تا به حال به همین نام است. (“شما در حال رفتن به انجام چه؟” Facebook PR سر Caryn Marooney گفت. معمولا Facebook خواهد چرخش هر گونه کپی محصولات به عنوان یک “تکامل طبیعی” از آنچه کاربران می خواستم.)

آن غریزه خوب به دلیل این بود که چگونه مطبوعات ارزیابی حرکت می کند به هر حال. تمام عناوین مورد استفاده در برخی از نسخه از کلمه “کپی” در آنها است. نه انکار آن Systrom در زمان حرکت از انتقاد. او توضیح داد که این فقط یک فرم جدید ارتباطی مانند ایمیل و یا پیام های متنی و که فقط به خاطر Snapchat اختراع آن معنی نیست که دیگر شرکت ها باید جلوگیری از استفاده از همان فرصت است.

او برگزار شد یک دست نشست Instagram کارکنان و توضیح داد که چگونه Instagram داستان موفق به ابتکاری با وجود رقابتی الهام بخش است. به علاوه تنش بیش از چگونه به حل این مشکل کمک کرده بود همه ارائه جلا تر از نتیجه است. کارکنان آمد تا او را پس از تشکر از او را برای الهام بخش صحبت کنید.

Systrom گرفته اند ممکن است وقت خود را تحقق نیاز برای داستان اما این تصمیم ثابت کرده است که کلید برای Instagram و بقیه Facebook.

پس Instagram نورد داستان در سال 2016 Facebook Messenger و واتساپ به دنبال داشته است با ویژگی های مشابه خود را. در آوریل 2019, Facebook اعلام کرد که تمام این ویژگی ها هر تعداد بیش از 500 میلیون روزانه کاربران فعال به مراتب بیش از ضربه محکم و ناگهانی کل پایه 218 میلیون روزانه کاربران فعال.

Systrom ممکن است شده ام خیره اما او در نهایت برنده جنگ است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>