بوریس جانسون به عنوان یک شورش تا 60 محافظه کار نمایندگان مجلس با دادن go-ahead برای بحث £100bn گل سرسبد راه آهن پروژه HS2.

بسیار گران طرح انتظار می رود به تصویب در یک جلسه ویژه کابینه و پس از آن نخست وزیر اعلام خواهد کرد این تصمیم در بیانیه ای در عوام.

در تلاش برای جلب رضایت بالقوه شورشی نمایندگان مجلس PM بیانیه همچنین شامل اعلام £5bn از بودجه جدید به تعمیرات اساسی و چرخه لینک کلیک کنید برای هر منطقه انگلستان در خارج از لندن است.

این بسته شامل حداقل 4000 جدید zero emission اتوبوس به ترویج سبزتر رفت و آمد بیش از 250 مایل از چرخه جدید راه و ده ها تن از جدید ‘مینی-هلند’ طرح طراحی شده به مراکز امن تر و سبزتر برای دوچرخه سواران و عابران پیاده است.

صحبت های پیش از بیانیه خود آقای جانسون گفت: “حمل و نقل محلی اتصالات را واقعا دگرگون نقش مهمی در درست کردن زیرساخت ها در سراسر کشور است.

“ما روزانه سفر برای کار و یا تفریح هستند و در مورد خیلی بیشتر از فقط گرفتن از A به B – آنها کلید دسترسی ماهر مشاغل و فرصت های افزایش کسب و کار و باز کردن رشد اقتصادی در شهرها و مناطق در سراسر این کشور است.

“به همین دلیل بهبود اتصال توسط overhauling خدمات اتوبوس و دوچرخه سواری راحت تر از همیشه است یک گام مهم رو به جلو برای مطمئن شوید که هر جامعه است و پایه های آن نیاز به رشد است.”

بیشتر از سیاست

متهور برای HS2 که در نهایت بریده بریده بار سفر در بین لندن و جنوب انگلستان دیده می شود به عنوان یک حرکت به بازپرداخت شمالی رای دهندگان که جاروب آقای جانسون به شماره 10 در ماه دسامبر.

به عنوان یک نتیجه, آن را تبدیل به یک الزام سیاسی برای نخست وزیر که برنده 80-صندلی عوام اکثریت با تعهد به بهبود زیرساخت ها در شمال انگلستان و میدلندز.

اما خطرات آن یک واکنش خشمگین از نمایندگان مجلس محافظه کار در خانه استان ها و میانه انگلستان که تلخی مخالف این پروژه بر اساس آن بالونی هزینه و تخریب روستایی در نقاط زیبایی.

نزدیک به 60 محافظه کار نمایندگان مجلس حمایت یک HS2 بررسی گروه های پارلمانی از محافظه کاران مخالف به این طرح از جمله تعدادی از نمایندگان مجلس جدید انتخاب برای عوام در ماه دسامبر انتخابات.

اتحاد مالیات دهندگان نیز محکوم به جلو بروید. سخنگوی هری Fone گفت: “این اعلام یک ضربه به مالیات دهندگان از امروز و فردا خواهد بود که در سمت چپ برای پرداخت HS2 فیل سفید با هیچ نوری در انتهای تونل.”

در ضمن صلح سبز گفت: بوریس جانسون تصمیم او را “مشکوک افتخار این قرن بزرگترین ناوشکن غیر قابل تعویض جنگل باستانی در انگلستان”.

اما آقای جانسون تصمیم به بازگشت HS2 پس از ماه ها کشمکش و هزینه trebling پس از آن بود که در ابتدا تصور بیش از یک دهه پیش نشان دهنده عزم خود را برای رفتن به جلو با پروژه های زیربنایی.

نخست وزیر گفت: به می خواهید برای دیدن بزرگترین زیرساخت های انقلاب پس از زمان ویکتوریا و حتی دستور داد کارمندان برای انجام یک مطالعه امکان سنجی برای £20bn پل بین اسکاتلند و ایرلند شمالی است.

در HS2 او است به احتمال زیاد اعلام کند که کار در لندن به بیرمنگام سیتی و بیرمنگام به کرو بخش می توانید شروع بلافاصله باز در 2036. اما فکر آن است که یک مرحله از منچستر به لیدز به تعویق خواهد افتاد تا 2040 به مطمئن شوید که آن را مقرون به صرفه است.

این بررسی است که به احتمال زیاد به توصیه یکپارچه سازی HS2 جدید شمالی نیروگاه خط ارتباط شهرستانها از جمله لیورپول, منچستر, برادفورد انگلستان لیدز و بدنه.

پروژه های دیگر انتظار می رود با توجه به رفتن پیش رو شامل بارها و بارها به تاخیر افتاد برق از ترانس Pennine مسیر بین منچستر و نیویورک £3bn ارتقا را قادر خواهد ساخت که قطار بیشتر به اجرا و کاهش زمان سفر.

در حمایت HS2 نخست وزیر است که بیش از حکم بحث برانگیز مشاور ویژه Dominic کامینگز است که در توصیف آن به عنوان “فاجعه” منطقه و حمل و نقل مشاور اندرو گیلیگان که هر دو استدلال برای این پروژه به گیریم.

اما لحظه ای تعیین کننده در کلمبوس کشمکش بیش از پروژه, آمد ماه گذشته زمانی که صدراعظم ساجد جاوید اجازه دهید آن را شناخته شده است که پس از یک خزانه تجزیه و تحلیل است که او مورد حمایت آن از یک جلسه بسیار مهم با PM و وزیر حمل و نقل Grant Shapps.

دو تا از بزرگترین حامیان HS2 شده اند بزرگ-شهر شهرداران کار را اندی برنهام از Greater Manchester, و محافظه کاران’ اندی, خیابان, در, West Midlands. ارشد محافظه کاران بر این باورند که رفتن پیش رو بسیار مهم است به آقای خیابانی شانس انتخاب مجدد در ماه مه.

سفر به 250mph, HS2 طراحی شده است به منظور کاهش زمان سفر بین لندن و بیرمنگام از 80 به 45 دقیقه و بین لندن و منچستر از 128 به 68 دقیقه است.

هزینه در اصل حدود £3bn در سال 2009 و سپس £56bn در سال 2013 است اما در حال حاضر انتظار می رود که هزینه £106b هر چند دفتر حسابرسی ملی است گفت این غیر ممکن است برای تخمین زده می شود با اطمینان چیزی است که هزینه نهایی خواهد بود.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de