بریتانیا با سرعت بالا راه آهن زیرساخت های پروژه رو به یک کلید تصمیم گیری در مورد آینده خود را – و به احتمال زیاد با توجه به رفتن پیش توسط نخست وزیر.
چه HS2?
HS2 یک برنامه ریزی با سرعت بالا به شبکه راه آهن بین لندن, West Midlands, منچستر و لیدز.
آن است که بریتانیا بزرگترین پروژه زیرساخت و تا به حال حمایت از دولت از همه راه راه پس از آن برای اولین بار مطرح بیش از یک دهه پیش.
این پروژه شده است احاطه با تاخیر و افزایش هزینه ها با آخرین برآورد قرار دادن برچسب قیمت در بیش از £100bn.
آن می تواند 2040 قبل از خدمات مسافر عامل کامل شبکه با توجه به پروژه های اخیر پیش بینی های رسمی.
HS2 آغاز شرح زیر است توسعه HS1 با سرعت بالا خط بین لندن و کنت اتصال انگلستان به راه در قاره اروپا.
هدف این است که برای اجرای 18 قطار یک ساعت در هر جهت و از لندن – در سرعت های بالا به 224mph – مقایسه بین دو تا شش ساعت در اروپا با سرعت بالا راه آهن.
آن شامل ساخت بیش از 300 پل و 70 viaducts برای لندن-West Midlands فاز به تنهایی.
وجود دارد همچنین شش ایستگاه جدید از جمله بیرمنگام کرزن خیابان و پسوند برای Euston لندن و منچستر پیکادلی.
این پروژه طراحی شده است برای دیدار با دراز مدت رشد تقاضا برای خدمات راه آهن بهبود قابلیت اطمینان شبکه افزایش اتصال با ساخت سفر سریع تر و آسان تر و کمک به رشد اقتصادی در سراسر انگلستان است.
چه مسیر ؟
ایستگاه های فاز اول این خط خواهد بود لندن Euston بلوط قدیمی رایج در غرب لندن و بیرمنگام و تبادل و بیرمنگام کرزن خیابان.
فاز دوم را ببینید قطار سر شمال غربی به فرودگاه منچستر و منچستر پیکادلی و یا رفتن بر روی خطوط موجود از طریق ویگان کرو و استافورد.
آنها نیز خواهد رفت غرب از بیرمنگام به سمت شرق میدلندز Hub در Toton از جایی که آنها همچنان در HS2 خط به لیدز با دیگران واگرا بر روی خطوط موجود از طریق چسترفیلد و نیویورک.
از کجا شروع شد ؟
در سال 2009 تحت کار وزیر حمل و نقل جف هون دولت راه اندازی یک شرکت HS2 با مسئولیت محدود, نگاهی به طرح جدید با سرعت بالا خط.
سال بعد بخش حمل و نقل مجموعه ای از برنامه های Y شکل شبکه اتصال لندن و شهرهای شمال.
بعد تحت محافظه کار-لیبرال دموکرات ائتلاف آن را تایید کرد که این خط خواهد بود ساخته شده در دو مرحله ،
فاز 1 را از لندن به غرب میدلندز از ابتدای سال 2026.
فاز 2 توسعه از West Midlands به شهرستانها در شمال شروع می شود در 2032-33.
چه چیزی را نگه دارید تا ؟
در ژوئیه سال گذشته دولت پذیرفته شده است که جدول زمانی بود دیگر امکان پذیر است.
دلایل تاخیر شامل یک سال را صرف تجدید نظر در هزینه و برنامه تخمین می زند برای فاز 1 و بیشتر از زمان مورد نیاز برای ساخت و ساز در سایت های مختلف.
در ماه اوت سال 2019 دولت اعلام کرد بررسی مستقل این برنامه به توصیه در مورد اینکه آیا برای ادامه.
آنچه که در آخرین جدول زمانی?
هدف این است که در حال حاضر به شروع به در حال اجرا نسبی خدمات در فاز 1 – بین اوک رایج در لندن و بیرمنگام کرزن خیابان – بین 2029 و 2033.
کامل خدمات در حال اجرا از Euston لندن تنظیم شده برای شروع از 2031 به 2036.
تخمین زده می شود که خدمات کامل شبکه از جمله فاز 2 باز خواهد شد بین 2036 و 2040.
اگر کار در خط شروع در ماه مارس سال 2020 جدول زمانی ممکن است در معرض خطر بیشتر به تاخیر بیاندازد.
چقدر در آن است رفتن به هزینه ؟
در زمان انتخابات سال 2010 تخمین هزینه HS2 در بازه زمانی بیش از £20bn.
در ماه ژانویه سال 2012 زمانی که گسترده مسیر این طرح پیشنهاد شده بود که در محل این افزایش یافته بود به £32.6 میلیارد دلار رسیده است.
در ماه ژوئن 2013, ائتلاف, دولت, افزایش کلی هزینه £42.6 میلیارد دلار و در ماه نوامبر 2015 زمانی که این اعداد و ارقام به روز شده در خط با نرخ تورم به £55.7 میلیارد دلار رسیده است.
DfT آخرین برآورد از هزینه HS2 است spiralled و حتی بالاتر به بین £65bn و £88bn.
اما خداوند برکلی معاون سابق رئیس دولت مستقل بررسی به این پروژه می گوید: از آن می تواند به صعود به £107bn.
چه استدلال و در مقابل?
دولت اصرار داشت که HS2 – که هزینه را تا حد زیادی منتقله توسط مالیات دهندگان — یک سرمایه گذاری خوب برای کشور است.
آنها می گویند آن را تحویل رشد به خصوص در مناطق و به طور کلی تاثیر مثبت بر اشتغال و رشد اقتصادی.
کسانی که مخالف آن اختلاف آن ادعا گفت که پول بهتر خواهد بود صرف بهبود راه آهن ظرفیت در جای دیگر است و آن را سوختگی در خانه و آسیب به محیط زیست که در آن مسیر است ساخته شود.
چرا باید هزینه های افزایش یافته است ،
یک گزارش در ماه ژانویه سال 2020 توسط دفتر حسابرسی ملی – هزینه های watchdog – گفت HS2 با مسئولیت محدود تا به حال نه برای محاسبه سطح عدم اطمینان و ریسک در نظر دارد.
آن را با استفاده از یک روش برای محاسبه چه مقدار اضافی ممکن است مورد نیاز “بود که مناسب برای یک برنامه در مراحل اوليه توسعه”.
در میان این عوامل باعث افزایش هزینه ها شد تعهدات برای افزایش طول تونل زنی و احداث موانع سر و صدا.
NAO گفت: دولت و HS2 با مسئولیت محدود تا به حال “به اندازه کافی موفق نمی خطرات به پول مالیات دهندگان”.
هزینه های فاز 1 HS2 به تنهایی افزایش یافته است £10bn در مارس 2017 به حداقل £31bn (و احتمالا به همان اندازه به عنوان £40bn) در اکتبر 2019.
بیشتر پول مورد نیاز برای ساخت ساختمان و پل ها و تونل ها و ایستگاه های مورد نیاز از فکر.
مسائل پیچیده مربوط به کشف آزبست و باستان باقی مانده و نیاز به منحرف کردن بیشتر گاز و خطوط برق بیش از حد انتظار باعث مشکلات بیش از حد.
پول اضافی نیز نیاز به خرید خواص راه را برای خط راه آهن.
حتی پس از این شده اند اختصاص دارد و بیشتر عدم قطعیت در مورد هزینه گسترش لندن ایستگاه Euston به جای قطار با سرعت بالا.
آنچه که در واقع انجام شده است تا کنون ؟
از مارس 2019, £7.4 میلیارد دلار صرف شده است از جمله خرید زمین و ملک و کارهای مقدماتی در 250 مکان. HS2 در حال حاضر خرید 66 درصد از زمین مورد نیاز برای ساخت فاز 1.
Leave a reply