چگونه coronavirus و خرده فروشی تعطیلی تسریع ظهور آمازون

مردان کار در یک ایستگاه توزیع در 855,000 فوت مربع مرکز پاسخگویی آمازون در Staten Island, New York.

یوهانس Eisele | خبرگزاری فرانسه | گتی ایماژ

اگر آمازون تحت سلطه بازار خرده فروشی قبل از coronavirus همه گیر شروع خوب وجود دارد دلیلی برای باور کردن آن را از بحران ظهور و حتی قوی تر.

تحت دستور به ماندن در خانه میلیون ها نفر از آمریکایی ها تبدیل شده اند به بازار های آنلاین مانند آمازون سفارش بسیار مورد نیاز ملزومات مانند کاغذ توالت, مواد غذایی ضد عفونی کننده دست سرد و پزشکی است. به جای سوپر مارکت محله مصرف کنندگان با تکیه بر مواد غذایی آنلاین تحویل خدمات مانند آمازون, تازه, در نتیجه یک آبشار از تاخیر و خارج از بورس اعلامیه در میان غیر منتظره افزایش در تقاضا. آمازون به استخدام بیش از 100,000 جدید انبار و تحویل کارگران از ماه مارس برای کمک به مدیریت افزایش سفارشات و این برنامه ریزی را در 75,000 بیشتر کارگران است.

تقاضای بی سابقه است رو سهام آمازون به اوج. سهام ضربه تمام زمان بالا در آوریل 16 می باشد و بیش از 28 درصد در سال در مقایسه با 11 درصد کاهش شاخص S&P 500. سرمایه گذاران رفتند به آمازون و دیگر stay-at-home سهام مانند Netflix و زوم در ماه های اخیر به عنوان مصرف کنندگان آمده بستگی دارد خدمات خود را در میان مستند.

چشم انداز روشن تر از همیشه برای آمازون. اما آن صعود است که اتفاق می افتد در برابر یک نگرانی در زمینه بحران مالی در صنعت خرده فروشی و اقتصاد گسترده تر.

آجر و ملات فروشگاه که باز باقی می ماند چهره محو ترافیک پا در حالی که دیگر خرده فروشان در سراسر ایالات متحده را بسته فروشگاه ها و furloughed هزار نفر از کارکنان. کوچکتر و یا غیر ضروری کسب و کار نیز بسته خود را درب هستند و امید آنها را قادر به شناور ماندن طولانی به اندازه کافی برای بازگشایی شده است.

هزینه های مصرف کننده کاهش یافته است و به سرعت در حال با, خرده فروشی, فروش, سقوط یک رکورد 8.7 درصد در ماه مارس است. بسیاری از خریداران را محدود به خود را به ساخت تنها ضروری خرید در حالی که دیگران به طور کلی محتاط در مورد تمام خرید داشتن خود شامل 22 میلیون آمریکایی که زمینه برای مزایای بیکاری در این چهار هفته اخیر.

خرده فروشان که درهای بسته خود را ادامه داده اند به فروش, آنلاین, اما آن را نه ترجمه برای افزایش فروش بود که تجربه شده توسط آمازون. یک نظرسنجی از حدود 100 دیجیتال خرده فروشان توسط CommerceNext یک تجارت الکترونیکی بازاریابی و مشاوره در بر داشت 64.5 درصد از کسب و کار گزارش شده است که تجارت الکترونیکی فعالیت پایین بود در طول بحران.

هم صنعت خرده فروشی و مشکلات ایجاد نگرانی در مورد آنچه که در چشم انداز رقابتی خواهد شد مانند زمانی که همه گیر فروکش. گذشته از Walmart, Target و Costco خواهد هر کس دیگری بود از چپ به رقابت با آمازون ؟

جواب کوتاه بله است. عمده خرده فروشان که فروش کالا در خارج از پوشاک و مبلمان – دو تا از سخت ترین ضربه دسته بندی ها – احتمال آب و رکود همراه با بسیاری از مستقیم به مصرف کننده مارک های که انجام شد و قبل از همه گیر گفت: اندرو Lipsman یک تحلیلگر اصلی در eMarketer.

به جای تخریب کل بازار خرده فروشی این بیماری همه گیر است که احتمال بیشتری برای سرعت بخشیدن به کاهش “خسته کننده وسط خرده فروشی” مانند سیرز, J. C. Penney, macy’s و سرمه را Lipsman گفت.

روز از فروشگاه های بودن “یک توقف فروشگاه” برای مصرف کنندگان بلند رفته است. در حال حاضر شانس خود را برای بازگشت پس از همه گیر بدست باریک که افزایش شبح ورشکستگی و همچنین به عنوان پول نقد فشار. Cowen تحلیلگران تخمین می زنند که ایالات متحده در فروشگاه های بزرگ به اندازه کافی نقدینگی به حدود پنج تا هشت ماه با تمدید فروشگاه تعطیلی.

“بسیاری از آنچه در این کسب و کار واقعا نیاز به انجام زمانی که بار خوب بود قادر به سرمایه گذاری برخی از کسانی که سود خود را کسب و کار بیشتر مربوط به” Lipsman گفت. “آنها در حال رفتن به قادر به کسانی که سرمایه گذاری در حال حاضر.”

برندگان و بازندگان

در این میان آمازون بدون شک بهره مند از coronavirus مستندات که مجبور همکار خرده فروشان نزدیک به کسب و کار خود را.

آمازون در حال حاضر این کشور دومین خصوصی کارفرما ارائه کرده است به استخدام بسیاری از خرده فروشی کارگران که قرار شد از شغل خود به عنوان یک نتیجه از این بحران است. در نامه خود به سهامداران صادر شده در این هفته مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس گفت: این شرکت به ارمغان آورده است در کارگران بیکار از صنایع دیگر از جمله یک مکانیک و یک معلم مهد کودک است.

این می آید به عنوان شرکت چهره های نصب نگرانی کار از آن موجود کارکنان. در سراسر کشور گروه از انبار و تحویل کارگران نخست در حال حاضر خریداران و غذاهای کل کارکنان ادعا می کنند این شرکت انجام نشده به اندازه کافی برای محافظت از آنها در طول شیوع کروناویروس. برخی از شکایات خود را در مورد آمازون خسته کننده شرایط کاری تا قبل coronavirus بیماری همه گیر.

کیت Scarpa یک سخنگوی آمازون گفت: این شرکت یکی از بسیاری از دیگران ایفای یک نقش اساسی در بحران “در حالی که اطمینان از یک محیط ایمن کار برای کارکنان.” آمازون قبلا گفته آن گرفته شده متعدد مراحل را به نگه داشتن کارگران امن از جمله افزایش عمیق شستشو در امکانات آن فراهم کارگران با دنده محافظ و همچنین سازماندهی متوسط چک.

“ما در حال ساخت به طور منظم به روز رسانی انتقادی برای ما تدارکات و حمل و نقل و عرضه زنجیره ای خرید و فرآیندهای دیگر به اطمینان حاصل شود که ما می تواند ارائه خدمات حیاتی به مردم در همه جا به خصوص برای کسانی که مانند افراد مسن که بیشتر در معرض خطر” Scarpa اضافه شده است. “ما می دانیم که مردم توجه ما است.”

بسیاری از آمازون میلیون ها نفر از فروشندگان شخص ثالث گفت: آنها خشم توسط این شرکت تصمیم به اولویت بندی ملزومات مانند خانواده کالا و تجهیزات پزشکی در ماه گذشته به عنوان آنها ادعا کردند که از آن ساخته شده موجود در زنجیره تامین مسائل بدتر است. برخی از فروشندگان مجبور به کاهش هزینه های گسترده در حالی که دیگران furloughed یا گذاشته کارکنان.

در حالی که این تصمیم ممکن است کمک به مصرف کنندگان که به دنبال کالاهای ضروری مانند کاغذ توالت و مواد ضد عفونی کننده دستمال مرطوب آن را نیز ممکن است داشته باشد مجازات بسیاری از فروشندگان که تکیه بر تحقق توسط آمازون برای رسیدن به مصرف کنندگان است.

شخص ثالث و تجار بودند و هنوز هم قادر به فروش غیر ضروری موارد در آمازون, اما آنها نمی توانند به کشتی کسانی که در مورد استفاده انجام شده توسط آمازون یا FBA که محفوظ بود برای موارد ضروری. این سرویس اجازه می دهد تا فروشندگان کشتی محصولات خود را به آمازون انبار که در آن شرکت فروشگاه های موجودی و کشتی سفارشات به مشتریان در ازای آمازون گرفتن پورسانت از هر فروش.

تصمیم “تنها بیشتر در معرض مشکلات است که با یک شرکت داشتن این مقدار قدرت” بیش از کالاهای مصرفی در بازار گفت: Stacy Mitchell, یک شرکت مدیر موسسه موسسه محلی اعتماد به نفس.

“آمازون تصمیم گیری که در واقع تنظیم مقررات تصمیم گیری” میچل گفت. “آنها به انتخاب برندگان و بازندگان و که کالاهای مجاز برای رسیدن به مشتریان و که هستند نیست.”

آمازون مورد مناقشه خصوصیات است که آن را outsized قدرت در صنعت خرده فروشی گفت: رقابت در بازار در سراسر جهان برای خرده فروشی که شامل هر دو فیزیکی و آنلاین و خرده فروشان. این شرکت اضافه شده است که نشان دهنده آن کمتر از 1% جهانی خرده فروشی و کمتر از 4 درصد از خرده فروشی ایالات متحده.

این معلوم نیست که آیا شیوع کروناویروس تولید خواهد شد و تاثیر بر روی عادات خرید از آمریکایی ها است. بررسی های اخیر انجام شده توسط RBC Capital Markets در بر داشت که 55 درصد از آمریکایی ها دستور داده بود مواد غذایی آنلاین و 60 درصد از آنها با استفاده از یکی از آمازون خدمات به آن را انجام دهد. آمازون داشت ممکن است تکرار مشتریان از این گروه اما آنها همچنین می تواند بازگشت به جوراب زنانه ساقه بلند خود را در آشپزخانه در فروشگاه های محلی خود را هنگامی که همه گیر شده است.

به جای coronavirus شیوع بیماری ممکن است تا پایان خدمت به عنوان یک تعلیم لحظه ای برای مصرف کنندگان که خود را با چند خرده فروشان را انتخاب کنید از زمانی که برای خرید مواد غذایی, حوله کاغذی و یا ماسک صورت. تضمین یک روزه و دو روزه برای تحویل محصولات آمازون است که در لحظه ای که ممکن است کسل کننده برخی از درخشش که آمازون تا به حال بیش از رقیب خرده فروشان آنلاین قبل از همه گیر.

“من فکر می کنم مصرف کنندگان در حال تبدیل شدن به خیلی بیشتر از آنچه که وابستگی به یک شرکت ممکن است مانند” میچل گفت. “ما مقدار زیادی از تجربه در گذشته با انحصارات است که آغاز شده به عنوان نوآورانه و جذاب برای شرکت کنندگان که در طول زمان برگشتم به نیش ما است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>