چگونه خمیر ترش نان در مرحله یک گشت در میان راکد ما نان صنعت

نان شده است به یک جزء اصلی در رژیم غذایی انسان برای هزاران سال. اما برای چند دهه گذشته رژیم های غذایی مدرن را villainized آن است.

متوسط مصرف کنندگان آمریکایی صرف پول کمتر در نان در سال 2017 از آنها فقط چهار سال قبل است. به گفته نیلسن, کل نان فروش در ایالات متحده شده اند راکد 2015, نمایش کوچک به رشد منتهی به سال 2020 است.

در یک صنعت که در آن بازیکنان کوچک نبرد کم حاشیه و ظرفیت اضافی نان کسب و کار تا به حال به تحکیم. سارا لی پارسیان و تعجب نان — دو تا از بزرگترین نامها در نان خریداری شد و با داد و ستد عمومی گل های مواد غذایی در سال 2012 و 2013 بود.

یکی دیگر از مشکل بزرگ برای نان ؟ آن را رو به افزایش نظارت برای برخی از آن مواد اضافی از قبیل شیمیایی خمیر مطبوع مواد نگهدارنده اضافه شده قند و GMOs. این مواد افزودنی اجازه می دهد تا تولید کنندگان به تولید یک قرص نان در کمترین زمان طولانی تر کردن عمر مفید آن و نگه داشتن نان نرم.

اما نان در حال ساخت باز گشت به طور خاص نان خمیر ترش. به گفته نیلسن, فروش خمیر ترش نان رشد حدود 11 درصد از سال 2015 تا 2019 به بیش از $325.9 میلیون. خمیر ترش نیز در حال تبدیل شدن بیشتر محبوب در رستوران. در سال گذشته نان خمیر ترش بود در 14.3 درصد از رستوران منوها از 11.6 درصد از 10 سال قبل است.

یک مطالعه توسط Grand View تحقیقات دیدم ارزش بازار از خمیر ترش پرش از $298.7 میلیون در سال 2014 به 2.4 میلیارد دلار در سال 2018 است.

حال سؤال این است خمیر ترش بازار مقصد به نگه داشتن در حال افزایش است — یا این فقط یک مد زودگذر مقصد را محو? سازمان دیده بان ویدیو در بالا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خمیر ترش را باز گشت.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>