چگونه جی پی مورگان قطع آگهی روند ساخت از ماه به روز برای آن نقطه جدید

“J. P. Morgan مشاوران در اینجا برای شما” نقطه.

YouTube

یک تبلیغ تلوزیونی جدید از جی پی مورگان چیس نشان می دهد که چگونه شرکت ها در حال کنار هم قرار دادن تبلیغات در تنگ تر برگرد و بدون توانایی های تولید به طور معمول در اختیار خود را به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس تعطیل swaths گسترده ای از اقتصاد است.

در هفته های اخیر عمده تبلیغ به تعویق افتاد مبارزات و کاهش بودجه های بازاریابی است. برخی retooled پیام خود به مناسب تر و محترمانه در طول کشنده بیماری همه گیر. اما با اجتماعی فاصله اقدامات در محل برندها باید برای به دست آوردن خلاق بیشتر در مورد چگونه آنها را شلیک کنید و کنار هم قرار دادن آگهی های جدید.

یک تلویزیون جدید نقطه از جی پی مورگان که شروع پخش پنج شنبه شب و ویژگی های این شرکت مشاوران صحبت کردن با مشتریان از خانه. کریستین Lemkau مدیر عامل شرکت ایالات متحده مدیریت ثروت گروه گفت: این در نظر گرفته شده برای اطمینان آن حدود دو میلیون نفر از مشتریان موجود است که این شرکت از 4200 مشاوران وجود دارد به بحث در مورد امور مالی خود را.

به طور معمول ایجاد یک تبلیغ است درگیر روند با مختصر که می رود به یک آژانس تبلیغاتی متعدد اسکریپت یک نردبان از نشانه آف و بیشتر. جی پی مورگان قطع بسیاری از مراحل معمول برش یک فرایند است که معمولا طول می کشد ماه به حدود 10 روز از ایده تا اجرا.

“شما می توانید از طریق بسیاری از مراحل که شما به” Lemkau گفت.

Lemkau گفت: او در زمان ترک در نوشتن فیلمنامه خودش و از نزدیک با تعقیب ارشد بازاریابی افسر لسلی Gillin و دیوید Droga بنیانگذار و خلاق رئیس سازمان خلاق Droga5 که کار می کرد با شرکت در این نقطه. او گفت: تجاری ندارد “لایه ها و لایه های نقد و بررسی” در زیر آن. این شرکت رسیده به انتخاب مشاوران ارائه شده است که هنوز هم عکس ها و فیلم ها که دوخته به نقطه نهایی.

هر چند Lemkau گفت این است که بسیار متفاوت از وضعیت او به یاد می آورد حمل و نقل هوایی جین را با حرکت سریع پاسخ به Peloton را بارها مسخره تجاری در اواخر سال گذشته.

“من فکر می کنم وجود یک چالش برای صنعت. بحث ما در مورد agile توسعه محصول” او گفت:. “باشه بهتر و بیشتر چالاک راه تبلیغ توسعه است.”

آیا برخی از لاغر استراتژی برای تولید تجاری در اطراف چوب نامشخص است اما تبلیغ به طور فزاینده ای به دنبال قابلیت های مانند کامپیوتر تولید تصاویر و انیمیشن در حالی که در شخص شاخه ها را از روی میز Digiday گزارش این هفته است. محتوای تولید شده توسط کاربر نیز برجسته برجسته در نقاط جدید در طول بیماری همه گیر.

جدید نقطه نیز مقدمه ای از انواع برای نونما ثروت مدیریت کسب و کار به ارمغان آورد که در Lemkau به رهبری آن در ماه دسامبر. Lemkau که قبلا افسر ارشد بازاریابی در جی پی مورگان چیس گفت که این نهاد برنامه ریزی شده بود به انجام برخی از مرتب کردن بر اساس از مبارزات انتخاباتی در مورد کسب و کار و ارزش آن گزاره است.

“آن را به من رسید یک شب در 11 که این باید در لحظه ای که در آن ما صحبت در مورد چگونه مشاوران ما در اینجا آنها در حال کار و آنها در اینجا برای مشتریان,” او گفت:. “اگر یکی از چیزهایی که مردم در مورد مراقبت در یک بحران آن را خود, خانواده, سلامت خود و پول خود را.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>