چگونه جیپ فرود آمد بیل موری برای آن “روز موش خرمای کوهی امریکا’ Super Bowl ad

فیات کرایسلر است که بازآفرینی 1993 فیلم “روز موش خرمای کوهی امریکا” با بیل موری برای تبلیغ Super Bowl برای جیپ گلادیاتور وانت.

فیات کرایسلر

بیل موری شناخته شده است که خود به خود و نشان دادن در مکان های عجیب و غریب اما روز شنبه مشخص شده برای اولین بار گریزان بازیگر: ملی تجاری. و نه فقط هر آگهی یک نقطه سوپر جام برای فیات کرایسلر جیپ SUV با نام تجاری.

کمدین بسیار خاص در مورد نقش او طول می کشد و شناخته شده نیست, برای بازیگری در تبلیغات و یا صحه گذاشتن محصولات. او بنا ندارد یک عامل و یک شماره 1-800 به افرادی که به دنبال تماس با او را برای نقش با توجه به Netflix مستند “بیل موری داستان است.”

قانع کننده موری به تلافی نقش خود را به عنوان فیل Connors به از نو خلق کردن 1993 فیلم “روز موش خرمای کوهی امریکا” در بزرگترین تبلیغات شب سال پایین آمد به یک فرصت جلسه طولانی نامه و تماس دو هفته قبل از بازی های بزرگ — پس از فیات کرایسلر در حال حاضر با توجه به بالا در موری و تصمیم گرفت در برابر اجرای Super Bowl ad این سال است.

فیات کرایسلر افسر ارشد بازاریابی Olivier ملاقات فرانسوا موری بیش از چهار سال پیش در یک موسسه خیریه به نفع در ماساچوست است. فرانسوی داد “کاملا جعلی و اسکریپت” گفتار او به عنوان توصیف آن به دنبال یک unscripted موری در نظر گرفتن مرحله و شوخی سرگرم کننده از auto اجرایی است.

“آن را در یک راه بسیار خوبی بسیار خنده دار راه. من فکر کردم آن بود فوق العاده هوشمند فوق العاده خنده دار. آن را مضحک و احترام در همان زمان” فرانسوا گفت CNBC. “از آن روز من وسواس. من تا به حال برای کار با آن مرد است.”

فرانسوا نزدیک موری پس از نور دل برشته اما او می دانست که آن را “بسیار طولانی شات” به او به نظر می رسد در هر آگهی برای ایتالیایی-آمریکایی خودروساز.

‘یک بار در طول عمر فرصت’

سال رفت و موری باقی مانده فرانسوا ذهن. اما آن را تا اواخر سال گذشته که او فکر کرد که او تا به حال فرصت مناسبی برای بازیگران موری. پس از آن بود فرانسوا متوجه شدم که سوپر باول و روز موش خرمای کوهی امریکا خواهد بود رخ داده و در همان روز برای اولین بار در سال 54.

فرانسوا گذراند طولانی “نامه” به موری در ماه اکتبر با ایده بازآفرینی فیلم Super Bowl ad. او آن را به یک “دوست مشترک” به دست تحویل به موری چرا که او می خواست برای اطمینان از این بازیگر خواهد آن را بخوانید.

ماه رفت بدون پاسخ. فرانسوا نمیفهمد موری علاقه مند نبود در آگهی و تصمیم این شرکت نمی خواهد تبلیغ در سوپر جام برای سال دوم در یک ردیف.

“ما تصمیم گرفت برای رفتن به سوپر باول” گفت: Francois که همیشه تبلیغ وجود دارد نیاز به ارتباط به این شرکت Super Bowl ads. “و پس از آن همه ناگهان چیزی اتفاق افتاده است و ما تا به حال به آن را انجام دهد … زمان است که واقعا یک بخشی از سحر و جادو است.”

فیات کرایسلر CMO Olivier فرانسوا (سمت چپ) با بازیگر بیل موری در طول فیلمبرداری از جیپ نام تجاری سال 2020 Super Bowl تجاری.

فیات کرایسلر

که “چیزی” رخ داده است در Jan. 17, هنگامی که فرانسوا دریافت تماس از موری موافقت خود را برای انجام این آگهی و گفت این یک بار در طول عمر فرصت” با توجه به فرانسوا.

“او نیست که به خاطر آن بود که یک تبلیغ و یا این که او مرا دوست دارد ما احتمالا بسیاری از احترام متقابل اما من فکر می کنم او یک انسان هوشمند و ما بدهکار است که به طرفداران” فرانسوا گفت. “طرفداران خود و مهمتر از طرفداران این فیلم که بسیاری در امریکا است. به هر دلیلی او می گوید: “بله.””

فرانسوا شناخته شده برای مصاحبه منحصر به فرد بازیگران در تبلیغات غیر متعارف. مهمترین آنها او را متقاعد دیترویت رپ Eminem به ستاره در یک آگهی برای کرایسلر 200 سدان در سال 2011. از آن پس دیگر تبلیغات برای خودروساز برجسته اند کلینت ایستوود بازیگر و نوازنده باب دیلن به عنوان به خوبی به عنوان صدای زمینه توسط اپرا وینفری و مرحوم افسانه ای پخش پل هاروی.

سه روز

60-second تجاری فرانسوا گفت: ایجاد شد و فیلم برداری بیش از سه روز از Jan. 24 از طریق Jan. 26 در وودستکک ایلینوی که در آن فیلم برداری شده بود. فیات کرایسلر کار با فاکس به جا تبلیغ در طول بازی. آن هم حقوق و صدور مجوز برای بازسازی این فیلم و استفاده از آهنگ “I Got You Babe” توسط سانی & Cher که موری از خواب بیدار هر روز در این فیلم است.

“است که بسیار بود اما پس از آن کار می کرد” فرانسوا گفت.

خیلی از این آگهی با توجه به فرانسوا بود unscripted. آن موری شناخته شده برای خود تریک و شتابزدگي انجام آنچه او می خواست. موری شخصیت است و دقیقا به همین دلیل فرانسوا گفت که او می خواست او را به صورت تجاری برای جیپ.

بیل موری (سمت چپ) با برادر و همکار بازیگر, Brian Doyle-Murray در طول فیلمبرداری از فیات کرایسلر را در سال 2020 Super Bowl ad برای جیپ.

فیات کرایسلر

“ما تا به حال سه روز به را تشکیل می دهند و تجاری است. من می گویم ‘را به’ چرا که نه خیلی اسکریپت شد گفت:” فرانسوا که پرواز از ایتالیا به شیکاگو برای فیلم تبلیغ. “او از آن ساخته شده. ایده های خود را خط. با همکاری برادر خود را.”

فیات کرایسلر کاهش یافته است می گویند چقدر تبلیغ هزینه از جمله هزینه برای موری.

آگهی دریافت کرده قریب به اتفاق بررسی مثبت از ایالات متحده آمریکا امروز, آگهی های سنی و دیگران. همانطور که از صبح روز دوشنبه آن را دریافت کرده بود بیش از 23 میلیون بازدید از آنجایی که در یوتیوب منتشر شده در پنج شنبه 6 صبح, با سر اشاره کردن به زمانی که موری شخصیت در فیلم خواب بیدار شد هر روز.

موری در یک بیانیه گفت: این اولین و آخرین تجاری: “این اولین تجاری. من خوشحالم که من آن را با شما (جیپ),” او گفت:. “و من خوشحالم که این آخرین بازرگانی به عنوان به خوبی.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>