در اینجا چگونه زندگی دیجیتالی ما نگاه ممکن است در یک پست-همه گیر جهانی

که میلیون ها نفر استفاده می شود به صورت عادی از مستند زندگی, زندگی دیجیتالی ما ممکن است هرگز همان خواهد شد دوباره.

از ویدئو کنفرانس تلفنی با خانواده به تماشای کودکان و نوجوانان یادگیری از طریق آموزش آنلاین به جریان آنلاین تمرینات بسیاری از چیزها تغییر کرده و بعد از همه گیر برخی از این عادات هستند به احتمال زیاد به چوب.

“ما فقط فرض بر این است که خدمات خاص در جامعه ما و اقتصاد ما ارائه شد در شخص و مورد نیاز محل شرکت. و من فکر می کنم کسانی که مفروضات در حال حاضر کاملا به چالش کشیده” با توجه به کارستن Wierwille مدیر عامل شرکت دیجیتال محصول توسعه دهنده Ustwo که صحبت به CNBC از طریق تلفن.

مردم می توانند انتظار خدمات بهتر از کسب و کار است که تا به حال به با سنگ تیز کردن آنلاین تجربه مشتری بهبود دیجیتال و سرگرمی و ایجاد راه های آسان تر برای خرید ليزينگ اقلام — اما در flipside ما همچنین ممکن است کمتر محافظ شخصی ما داده به گفته برخی از کارشناسان.

Easy e-commerce

شرکت هایی که شده بود دست و پنجه نرم کردن با یکپارچه سازی فن آوری داشته اند به عمل سریعتر به گفته نایجل واز جهانی مدیر عامل شرکت دیجیتال مشاوره Publicis Sapient. “این بحران وحشتناک است اقدام به عنوان یک شتاب دهنده به تقریبا کمک به مردم نیست و باید به آینده را تصور کنید اما در صورت آینده ای که آنها تنها تصور شش ماه پیش گفت:” CNBC از طریق تلفن.

این سرمایه گذاری های جدید در فن آوری می تواند مصرف کنندگان زندگی آسان تر است.

برای مثال وضع شده است کمک به خودرو مشتریان ساخت دیجیتال, تنظیم, که در آن مردم می توانند انتخاب عناصر از اتومبیل های خود را آنلاین. در حال حاضر مشتریان درخواست خودروسازان برای تحویل ماشین مستقیم به درهای خود را بدون دیدن و یا آزمون رانندگی آنها او اضافه شده است. “برای من این یک منی گام رو به جلو برای خودروسازان” واز گفت.

Publicis Sapient مشتریان شامل آئودی و نیسان و همچنین با این نسخهها کار برای تامین کنندگان انرژی گاز بریتانیا و انتاریو انرژی مدیره.

متخصص پزشکی از راه دور نرم افزار که دیده است یک افزایش در تقاضا از انگلستان پزشکان خانواده درمان بیمارانی که خود منزوی نیز ممکن است تبدیل به جریان اصلی Wierwille پیشنهاد شده است. تماس های تصویری به بررسی مردم انجام می دهند پیگیری تمرینات بعد از یک physio قرار ملاقات می تواند بیشتر امری عادی تبدیل شده ،

عجله به دیجیتال نیز ممکن است به معنای بهتر خدمات به مشتریان بیش از حد. مشتریان درخواست Publicis Sapient برای ایجاد ابزار با استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به کاهش بزرگ خوشه در تماس به تماس با مراکز ،

“آن را در حال حرکت از تنها بودن واکنش به فعال” واز گفت. برای مثال ارائه دهندگان اینترنت ردیابی چقدر اطلاعات مشتریان با استفاده از ممکن است به طور خودکار گسترش خود را محدود می کند.

اما همراه با بهتر شدن خدمات به مردم نیز ممکن است کاهش موانع خود را وقتی که می آید به اشتراک گذاری داده های خود را. “مردم … مایل به تجارت خود داده و نگرانی های حریم خصوصی برای راحتی و سرویس,” او گفت:. این ممکن است شامل ثبت نام به صورت آنلاین خدمات تحویل مواد غذایی که قبلا کسی نشده اند ممکن است مایل به ثبت نام چرا که آنها نمی خواهید برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی خود را.

دولت ها در سراسر جهان به جمع آوری اطلاعات شهروندان خود را برای تماس با ردیابی اما حریم خصوصی کارشناسان مطرح کرده اند نگرانی ها در مورد پتانسیل برای مقامات به حفظ سطح نظارت حتی پس از همه گیر شده است.

تغییر فرهنگ

وقتی که می آید به زندگی کاری بیشتر درونگرا کارکنان در حال دیدن مزایای از عجله به دیجیتال. به عنوان شرکت های برگزاری آنلاین-جلسات ستاد با مردم ورود از صفحه اصلی مدیران به دنبال بازخورد از طریق آنلاین Q&A ابزار مانند Slido و کارکنان که معمولا خجالتی به صحبت می کنند در فرد در حال پرسیدن سوال آنلاین.

Wierwille در Ustwo گفت: این جلسات مجازی می تواند یک لولر. “مردم خواسته خیلی بیشتر سوالات و متوجه شدم که به خصوص بیشتر درونگرا مردم تمایل بیشتری برای بیرون آمدن … تیم پویا اتحادش را تغییر … شما به طور معمول بیشتر از افراد ارشد که تسلط جلسه: در حال حاضر تعادل است که بیشتر به همان اندازه گسترش,” او گفت: CNBC.

Wierwille نیز انتظار می رود در سفر کمتر از یک بار همه چیز به حالت عادی بازگشت. مورد استفاده قرار گرفتن برای زوم کردن تماس ها و ابزار مانند نقاشی دیواری دیجیتال تخته سفید و یا ارائه نرم افزار Prezi, ممکن است مردم متوسط کمتر احتمال دارد به پرواز به جلسات. “من همیشه فرض بر این است که من به سفر برای دیدن مشتریان و ما باید برای دیدار با مشتریان در فرد به منظور انجام کار. و شاید ما نمی باید انجام دهید این است که تا آنجا,” او گفت:.

و همراه با آن راههای باز کردن دیجیتال پیام ابزارهای رسانه های اجتماعی تبدیل شده است دوستانه با توجه به Callum McCahon استراتژی مدیر در آژانس متولد اجتماعی است. “در طول چند سال گذشته اجتماعی تبدیل شده است منفعل محل — مصرف کنندگان اغلب بدون فکر پیمایش از طریق تغذیه با تبلیغ و استفاده از آن به عنوان یکی دیگر از رسیدن به کانال به درایو چشم. اما در طول چند هفته گذشته ما شاهد رفتارهای کاملا تلنگر به بیشتر های اجتماعی کنار سیستم عامل,” او گفت: CNBC از طریق ایمیل.

مردم در حال پیوستن به کروناویروس پشتیبانی گروه در Facebook; زنده تصویری که در بالا رانده شده توسط دوست دارد پخت و پز کلاس ها و درس های یوگا — تصویری و برنامه های چت مانند Houseparty در حال رشد در محبوبیت است. پس از همه گیر McCahon انتظار دارد که برخی از بازگشت به عادات قبلی اما امیدوار است که رسانه های اجتماعی خواهد بود شادتر محل به طور کلی.

سرگرمی افزایش

و همچنین تبدیل به جریان خدمات جدید دیزنی+ که در هفته گذشته شاهد سهام افزایش آن را به عنوان اعلام کرد که در حال حاضر بیش از 50 میلیون مشترک مردم می توانند انتظار اشکال دیگر از سرگرمی برای رسیدن به مخاطبان گسترده تر.

بازی به خصوص esports را فشار بیشتر به جریان اصلی با توجه به جیمز دراپر مدیر عامل شرکت Bidstack یک شرکت فراهم می کند که تبلیغات در بازی. به عنوان سایر رشته های ورزشی وسایل لغو شده ستاره مانند NBA Kevin Durant در حال بدست گرفتن بخشی در مسابقات esport نشان داده شده از طریق رسانههای سنتی مانند ESPN. “بزرگترین تغییر در تکنولوژی چگونه استفاده خواهد شد پس از همه گیر است در را از esports توسط رسانههای ورزشی. Esports است … یک منطقه رو به رشد اما بحران کنونی بر اهمیت تسریع در تصویب آن برای ورزشکاران, ورزشی, سازمان, تیم های تجاری و حقوق دارندگان” دراپر گفت CNBC از طریق ایمیل.

پدر و مادر می توانید انتظار به ادامه دیجیتال کلاس های خود را برای کودکان: آموزش آنلاین ارائه دهندگان دیده می شود بزرگ خوشه در فعالیت آموزش و پرورش شرکت با تکنولوژی Brainly دیدن usage بروید تا 200% از طریق مارس. “ما هرگز بازگشت به راه ما درمان آموزش آنلاین قبل از این پوشش نقره ای برای سیستم آموزش و پرورش” Brainly ارشد کسب و کار افسر اریک Oldfield گفت CNBC از طریق ایمیل.

و به عنوان مصرف کنندگان به دنبال اطلاعات در مورد چگونه به مقابله با بحران ناشران آنلاین خوشحال است به ارائه نیازهای خود را. آنلاین شرکت چاپ و نشر آینده اجرا می شود که از جمله وب سایت های تکنولوژی, سیستم عامل, T3 و TechRadar و همچنین به عنوان آموزش و پرورش سایت های مانند Creative Bloq دیده است افزایش ترافیک به گفته مدیر این شرکت از مخاطبان سام Robson.

یک سوال برای ارائه دهندگان محتوا این است که آیا آنها قادر خواهد بود برای نگه داشتن برخی از مخاطبان که هنگامی که زندگی به حالت عادی برمی گردد. رابسون انتظار ندارد برای حفظ جاری شماره پست-همه گیر اما نه او انتظار ارقام به بازگشت به جایی که آنها بودند.

“کنترل از راه دور کار و آموزش, افزایش, بازی و جریان بیشتری تصویب مواد غذایی و تحویل غذا کیت و حتی الکل تحویل همه به احتمال زیاد به رشد خود ادامه داد. به طور کلی مصرف کنندگان شروع به سفر خود را در Google بنابراین ما ایجاد محتوا است که پاسخ به نمایش داده شد و آنها به دنبال,” رابسون اضافه شده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>