در اینجا چگونه NFL تلویزیون حقوق انتظار می رود به لرزش برای بقیه دهه با توجه به منابع

San Francisco 49ers کارفرمایی جیمی Garoppolo (10) کسانی Washington Redskins پایان دفاعی متی Ioannidis (98).

واشنگتن پست

NFL صاحبان و بازیکنان NFL ارتباط هستند به احتمال زیاد در حال نزدیک شدن به یک توافق دسته جمعی پس از صاحبان تایید شرایط پنج شنبه. شرکت های رسانه ای و NFL شده اند در انتظار برای CBA را تایید قبل از مذاکره جدید پخش حقوق برای NFL بازی که قفل شده است و تا سال 2022.

نتایج خواهد شد که تأثیر عمده ای در رسانه های سنتی به عنوان میلیون ها نفر از آمریکایی ها قطع بند ناف در pay-TV در هر سال. داشتن زنده بازی های فوتبال بسیار مهم است برای شبکه های مانند ESPN به اتهام گران وابسته به هزینه های پرداخت-TV توزیع کنندگان و برای فردا و فردا را به باقی می ماند مناسب در برابر عمیق تر به جیب رقبای مانند دیزنی و Comcast.

NFL این را می داند و انتظار می رود که به جک تا تجدید نرخ تمام ارزهای اصلی پخش بسته — پنج شنبه شب, پنج شنبه بعد از ظهر یکشنبه شب و دوشنبه شب به گفته افراد آشنا با این موضوع که خواسته به صحبت می کنند و علنا به دلیل مذاکرات خصوصی هستند.

نرخ در بعد از ظهر یکشنبه بازی ها ممکن است دو پریدن از $1 میلیارد دلار در سال به 2 میلیارد دلار در سال است. ESPN پرداخت 2 میلیارد دلار سالانه برای پنج شنبه شب فوتبال و ممکن است نیاز به پرداخت 3 میلیارد دلار به نگه داشتن بسته دو تا از مردم گفت. تمدید خواهد شد به احتمال زیاد هفت یا هشت سال تخفیف به مردم گفت.

در حالی که آمازون, اپل, Netflix و گوگل ممکن است وحشی در دروازه به دنبال اخلال در رسانه های سنتی, NFL, احتمالا آماده برای فروش حقوق انحصاری به streamers با توجه به مردم آشنا نیست. در عوض بازیکنان فعلی — دیزنی (که دارای هر دو ESPN و ABC) Comcast (که دارای NBC), ViacomCBS (که دارای CBS) و فاکس — احتمالا فقط پرداخت لیگ پول بیشتری برای آنچه که آنها در حال حاضر. NFL راحت با روابط موجود و نمی مشتاق به سنگ قایق در یک محصول است که دیده می شود افزایش رتبه در دو سال گذشته حتی به عنوان تقریبا تمام دیگر نشان می دهد در تلویزیون سنتی کاهش یافته است.

زندگی ورزشی است که “مهم ترین Jenga بلوک برگزاری کل میراث رسانه اکوسیستم” با توجه به LightShed رسانه های تحلیلگر غنی گرینفیلد. به عبارت دیگر بازیکنان سنتی نیاز را به نفع خود تجدید.

شرکت های فن آوری مانند آمازون ممکن است خرید دیجیتال-بسته پخش می خواهم آنها را برای چند سال گذشته — جریان بازی به مخاطبان جهانی به عنوان آنها به طور همزمان پخش شبکه های تلویزیونی در ایالات متحده — به عنوان به خوبی به عنوان جدید بسته های کوچکتر حک شده توسط NFL.

اگر لیگ چوب با وضعیت موجود — ViacomCBS و فاکس داشتن پنج شنبه بعد از ظهر Comcast داشتن پنج شنبه شب و دیزنی گرفتن دوشنبه شب — رسانه های سنتی را اعلام پیروزی. نگه داشتن NFL (و جلوگیری از دیگران از داشتن حقوق دیجیتال) اضافه خواهد شد ارزش بسیار زیادی به شبکه برای آینده retransmission و وابسته به هزینه مذاکرات در حالی که همچنین propping تا جدیدتر پخش آنلاين محصولات است که ممکن است شامل زندگی ورزشی حقوق. (ViacomCBS در حال حاضر شامل live NFL بازی ها در CBS همه دسترسی به جریان محصول است.)

اما همان کسانی که شرکت های رسانه ای نیز باید به شکل از چگونه به استطاعت NFL را با افزایش یک تا کنون-کاهش استخر pay-TV مشترکین که به معنی کمتر چشم برای تبلیغات و کمتر مشترکین از سنتی پرداخت-TV درآمد.

اگر یک شرکت مانند ViacomCBS پرداخت 2 میلیارد دلار در سال برای, NFL, آن به احتمال زیاد خواهد شد از دست دادن پول در سرمایه گذاری در سال های اولیه معامله خواهد شد و باید به تکیه بر شکوفایی جریان کسب و کار و آینده دیگر راههای کسب درآمد (شرط بندی های ورزشی و غیره.) به را تشکیل می دهند تفاوت. NFL می خواهد برای به حداکثر رساندن درآمد اما نمی خواهید به درایو خود را همکاران رسانه ای از کسب و کار به طور بالقوه ساخت شرکت با کوچکتر ترازنامه (مانند روباه و ViacomCBS) بیشتر در معرض خطر از دست دادن حقوق خود می پردازد.

زیر این است که شکست از آنچه که به احتمال زیاد برای آمدن به گفته افراد آشنا با شرکت های درگیر و NFL.

دیزنی

دیزنی است که عامل از موضع قدرت امروز اما بیشتر به از دست دادن به عنوان بینندگان شیفت به دیجیتال.

آن غول ترازنامه با ارزش سرمایه گذاری بیش از 300 میلیارد دلار باید اجازه می دهد این شرکت نه تنها re-تا دوشنبه شب فوتبال اما به طور بالقوه پیشنهاد دوم بسته چه که رقابت در برابر CBS برای پنج شنبه بعد از ظهر ها و یا خرید یکشنبه بلیط حقوق به خارج از بازار بعد از ظهر یکشنبه بازی برای ای اس پی ان+. دیزنی است که علاقه مند در به طور بالقوه به اشتراک گذاری و یا simulcasting فوتبال دوشنبه شب بین ESPN و ABC به گفته افراد آشنا با این موضوع. آن را نیز می خواهد ABC به پشت در حذفی و سوپر جام چرخش دو از مردم گفت.

مدیر عامل شرکت دیزنی Bob Iger گفت: در حال حاضر علنا او علاقه داشته باشند در یکشنبه بلیط اگر چه هنوز معلوم نیست اگر NFL مذاکره خواهد شد یکشنبه بلیط در همان زمان به عنوان دیگر آن بسته و یا صبر کنید تا بعد از این سال.

اگر دیزنی می کند nab یکشنبه بلیط دور از AT&T آن را با استفاده از بسته به فشار ESPN+ اشتراک با توجه به دو نفر آشنا با برنامه های شرکت — بینندگان را مجبور به ثبت نام برای ESPN+ برای دسترسی به این بازی ها قبل از پرداخت سالانه بسته شارژ در حال حاضر در حدود 300 دلار است. AT&T مشاهده شده است یکشنبه, بلیط که هزینه آن حدود 1.5 میلیارد دلار در سال به بیش از حد گران قیمت برای مقدار از مشتریان آن را به ارمغان می آورد برای DirecTV و به احتمال زیاد نخواهد بود علاقه مند به پیروزی در یک جنگ مناقصه به گفته افراد آشنا با این موضوع.

هنوز هم در حالی که دیزنی به لحاظ نظری می تواند استطاعت بسیاری از, فوتبال زنده, ESPN از دست دادن میلیون ها نفر از مشترکین در هر سال به عنوان مردم بیشتر برش سنتی کابل. قرار دادن چهار شنبه بلیط در ای اس پی ان+ ممکن است تضعیف سنتی کابل بسته نرم افزاری سریع تر به دلیل آن را ESPN+ جایگزینی بهتر محصول است. دیزنی کالا را به یک چلپ چلوپ بزرگ است بلکه مسلما بیشتر در معرض با پرداخت میلیاردها دلار برای حقوق که ESPN متکی هستند.

ViacomCBS و روباه

این ساده ترین — ViacomCBS و روباه است که هر یک از ارزش بازار حدود 20 میلیارد دلار (ViacomCBS حدود 18 میلیارد دلار فاکس حدود 22 میلیارد دلار) هر دو می خواهید برای تمدید بعد از ظهر یکشنبه بسته های آنها در حال حاضر. فاکس برگزار کرده است جمعه NFC بازی از سال 1994 و فردا متعلق به ملت حقوق از سال 1998 است. با این حال این امکان وجود دارد که NFL را از بین بردن AFC/NFC تقسیم توسط شبکه برای روز یکشنبه بازی برای این تجدید اجازه می دهد هر دو شبکه به پخش بازی ها بدون محدودیت توسط بخش.

فوتبال بسیار مهم است به این روایت از هر دو شرکت. روباه رو به طور چشمگیری کوچکتر پس از فروش اکثر دارایی های خود را به دیزنی در یک $71 میلیارد معامله در سال گذشته است. جدید روباه است که با تمرکز بر روی اخبار و ورزش خواهد بود و فلج و بدون NFL حقوق. ViacomCBS باید تمام محتوای ارزشمند می توانید آن را به عنوان آن به نظر می رسد برای رقابت با عمق به جیب رقبای.

فاکس همچنین دارای حقوق تا پنج شنبه شب فوتبال و به احتمال زیاد تلاش برای حفظ این بسته یکی از مردم گفت.

از دو شرکت ViacomCBS دیده می شود که بیشتر در معرض خطر از دست دادن آن یکشنبه NFL بسته است. LightShed را گرینفیلد پیش بینی شرکت را در واقع از دست دادن آن بسته به هر ABC و یا ان بی سی-دو نامزد به احتمال زیاد برای از بین بردن, به گفته افراد آشنا با این موضوع. هنوز هم افراد نزدیک به ViacomCBS مصمم فردا انجام خواهد داد هر چه طول می کشد به نگه داشتن بازی.

Comcast

NBCUniversal است که با تمرکز بر حفظ پنج شنبه شب فوتبال است که پربیننده ترین زمان نخست تلویزیون نمایش برای نه سال گذشته.

مانند دیزنی, Comcast نیز می تواند چالش CBS یا فاکس برای پنج شنبه بعد از ظهر ها.

آمازون

آمازون است که به احتمال زیاد به سادگی به تمدید آن پنج شنبه شب فوتبال بسته از دو سال گذشته است. آمازون شده است خوشحال و با بسته بندی به عنوان یک راه برای جلب مشتریان جهانی به آمازون نخست آن $119 سالانه آبونمان خدمات است که ارائه می دهد انواع مختلفی از قدرت پردازش از جمله محتوای تصویری و رایگان یک روزه برای حمل و نقل بسته به بسیاری از نقاط.

آمازون نیز در نظر یکشنبه, بلیط, با توجه به دو نفر آشنا با این موضوع به عنوان یک ابزار برای رسیدن مردم به مشترک نخست فقط به عنوان دیزنی است که به دنبال استفاده از این بسته به عنوان یک entryway به ESPN+. آمازون خواهد بود علاقه مند در یک بسته کوچک از بازی های منحصر به فرد مانند لندن و مکزیکو سیتی بازی اگر NFL شد, را که در دسترس یکی از افراد گفت.

کارت های وحشی

این امکان وجود دارد NFL می تواند تقسیم یکشنبه بلیط حقوق یا بین یک جریان خدمات و تلویزیون سنتی توزیع کننده (و یا توزیع کنندگان) و یا بین چند streamers. که می تواند به کاهش هزینه یکشنبه بلیط که AT&T دارای نشانه های هر دو صورت عمومی و خصوصی است که بیش از حد گران قیمت برای سودآوری تجدید در 1.5 میلیارد دلار در سال است. DAZN اشتراک ورزشی جریان خدمات اجرا شده توسط سابق ESPN رئیس جمهور جان کاپیتان خواهد بود علاقه مند در یکشنبه بلیط اگر این لیگ شد و به فروش غیر انحصاری پخش آنلاين حقوق به طور جداگانه به یکی از مردم گفت. تلویزیون اپل+ و یوتیوب تلویزیون می تواند یک نگاهی یکشنبه بلیط به عنوان به خوبی.

آن را نیز ممکن است NFL را بریدن از غیر انحصاری, جریان, حقوق تا یکشنبه بسته هر چند این به نظر می رسد کمتر به احتمال زیاد با توجه به افزایش عظیم رسانه های سنتی بازیکنان را به صرف قصد پخش در حقوق.

به طور کلی NFL می تواند دو برابر درآمد سالانه خود را از NFL رسانه حقوق از حدود 7.5 میلیارد دلار به 15 میلیارد دلار گفت: افراد آشنا با این موضوع. بیشتر از این است که به احتمال زیاد به رخ می دهد با این غول تکنولوژی تا حد زیادی نشسته در حاشیه. این بدان معناست که رسانه های سنتی می تواند نگه دارید به مواضع قدرت برای بقیه دهه است. اما آن را نیز بدان معنی NFL می داند این همه اهرم در این بحث و به احتمال زیاد زور هر قطره از پول آن را می توانید از جان گذشته شرکت های رسانه ای که به سادگی نمی توانیم به از دست دادن محبوب ترین چیزی که در تلویزیون.

افشا: Comcast صاحب NBCUniversal است که شرکت مادر CNBC.

تماشا کنید: NFL صاحبان تصویب توافق دسته جمعی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>