جهانی تبلیغ صرف خواهد شد و به احتمال زیاد سقوط اگر گسترش coronavirus ادامه

تبلیغات بیلبوردها دیده در میدان تایمز شهر نیویورک

بریگیته Blättler | لحظه | گتی ایماژ

به عنوان coronavirus موارد همچنان به رفت و برگشت جهان صنعت تبلیغات است که نگه داشتن یک چشم نزدیک بر روی چه اثرات گسترش خواهد شد که در هزینه تبلیغات در میان فرار اقتصادهای در حال تغییر عادات مصرف و تحت تاثیر زنجیره تامین.

کارشناسان CNBC گفت که اگر گسترش coronavirus همچنان قابل توجهی است که می تواند در نتیجه افزایش هزینه تبلیغات در زمینه هایی مانند بازی های موبایل و یا خدمات جریان اگر مصرف کنندگان در نهایت صرف زمان بیشتری را در خانه و در میان شیوع در حالی که تبلیغ صرف می تواند کاهش در مناطق خارج از خانه تبلیغات. لغو رویدادهای مهم مانند المپیک می تواند یکی دیگر از عوامل عمده مؤثر در تبلیغ صرف.

در اینجا آنچه که مردم می گویند.

سطح مهار تغییر خواهد کرد تاثیر

جهان تبلیغات مرکز تحقیقات گفت: در جهانی آگهی روند گزارش آگهی صرف در هفته گذشته است که اگر بحران موجود صرف تبلیغات خواهد بود به تاخیر افتاد تا بعد از آن در سال. گروه هوا در هفته گذشته که تبلیغات صرف خواهد رسیدن به $660 میلیارد دلار در این سال اما این رقم را شامل نمی شود تاثیر بالقوه از coronavirus پس اگر آن موجود است که آواره صرف خواهد بود مجددا اخذ و برای بعد از آن در سال.

“تبلیغات در ارتباط با تولید ناخالص داخلی قوی است اما رکود اقتصادی در خروجی به عنوان یک نتیجه از این ویروس نه لزوما ترجمه به کاهش تبلیغات سرمایه گذاری” در این گزارش است. اگر حوادث مانند توکیو المپیک یا UEFA Euro مسابقات در حال به تعویق افتاده و یا لغو این گروه گفت: این امر انتظار “قابل توجه تاثیر است.”

جیمز مک دونالد WARC داده سردبیر گفت: CNBC در روز سه شنبه یک اختلال عمده ای از coronavirus می تواند منجر به طولانی مدت محدودیت در حرکت و اجتماعات بزرگ. که تاثیر هزینه های از جمله در زمینه سینما خارج-از-خانه تبلیغات بازار و حتی رادیو پس خیلی از رادیو مصرف در طول رفت و آمد, او گفت:.

اگر مردم صرف زمان بیشتری را در خانه آنها به جای خواهد به صرف زمان بیشتری را در جریان خدمات رسانه های اجتماعی و بازی های موبایل است که می تواند همه دیدن افزایش آگهی های, سرمایه گذاری, مک دونالد توضیح داد.

Collin Colburn, یک تحلیلگر ارشد Forrester با تمرکز بر بازاریابی B2C گفت: جریان ارائه دهندگان خدمات و تحویل خدمات مانند Grubhub یا بارگذاری می خورد ممکن است آمپر تا تبلیغات اگر مردم تا پایان صرف زمان بیشتری را در داخل خانه.

اما او گفت که مصرف کننده-بسته بندی کالا و یا تولید مربوط به شرکت ها ممکن است کاهش هزینه تبلیغات اگر وجود دارد موجودی مسائل با توجه به محدودیت در زنجیره تامین است.

“شما ممکن است می خواهم به تبلیغات محصولات اگر هیچ موجودی,” او گفت:.

پس از آن وجود دارد گسترده تر تاثیر تبلیغات اگر وجود دارد گسترده تر از مسائل اقتصادی که می تواند باعث تبلیغ برای تعدیل بودجه خود را.

“تبلیغات آسان [منطقه] به طور بالقوه برش در یک زمان که در آن وجود دارد عدم قطعیت و یا نوسانات.”

یک چشم به چین

“چین در حال رفتن به واقعا مفید به عنوان خوانده شده در مورد چگونگی این می تواند بازی” برایان وایزر جهانی رئیس جمهور از هوش کسب و کار برای GroupM, WPP رسانه های آژانس بازوی گفت CNBC.

روز دوشنبه وایزر گفت: در یک پست که زندگی روزمره در چین شده بود به شدت تحت تاثیر محدودیت های مسافرتی و تعطیلی کسب و کار با توجه به شیوع کروناویروس و مردم به صرف زمان بیشتری را صرف رسانه ها و زمان کمتر بیرون رفتن خرید. اما به سرعت از عفونت های جدید در چین شروع به کاستن سرعت, وایزر گفت: در فروشگاه ها و کارخانه ها شروع به بازگشایی شده است.

“در کوتاه مدت وجود دارد به نظر می رسد به عنوان یک اساس برای خوشبینی در اطراف یک سرگیری عادی — یا حداقل یک جدید طبیعی “— در ماه های آینده” وایزر گفت. “متاسفانه خیلی از بقیه جهان است در حال حاضر تنها رفتن را از طریق آنچه به چین رفته از طریق بیش از قبل از دو ماه. این به این معنی است که ما به احتمال زیاد هنوز به بدترین بازی کردن.”

وایزر گفت: احتمال رکود اقتصادی واقع بینانه خواهد بود برای بسیاری از کشورها حداقل در کوتاه مدت بر اساس. چقدر این رکود ممکن است تحت تاثیر تبلیغ صرف دشوار است برای پیش بینی.

“در حالی که خیلی زود به پیش بینی نتایج با هر دقت ضمنی دو رقمی کاهش هزینه تبلیغات در چین برای سه ماهه اول می تواند بازی کردن در جای دیگر با کاهش کاهش پس از آن چهارم و نهایی بازگشت به رشد به عنوان ما را دیده اند پس دیگر رکود,” او نوشت.

“البته بازاریابان قادر به جلوگیری از کاهش به طور کلی کرایه بهتر می شود که به احتمال زیاد خواهد بود نسبتا مطلوب قیمت گذاری و کاهش رقابت برای مصرف کننده توجه است. دراز مدت تجاری سازی بهره مند از پایدار حضور رسانه های البته با مناسب اصلاح پیام.”

انتظار برای دیدن

شرکت تحقیقات بازار eMarketer گفت: آن را با توجه به اقتصادی تاثیر این ویروس بر روی آن تبلیغ هزینه های پیش بینی. در ضمن Publicis Groupe را Zenith, که, منتشر, تبلیغات, پیش بینی, گفت:, آن را به آن هدایت داده coronavirus اما تاثیر ندارد, جزئیات بیشتر به سهم نشده است.

برای رسانه های مستقل آژانس Crossmedia مدیر عامل شرکت کامران اصغر, آن را خیلی زود به بگویید تاثیر بر مشتری صرف.

“آن را به معنای واقعی کلمه یک ساعت به ساعت معامله او گفت:” در ایمیل. “توصیه ما این است که به سادگی فراموش چه چیزی بهترین را برای ما مشتری کسب و کار و مشتریان خود را. سفر ما مشتریان قطعا فرح بخش, برای, تاثیر, اما متعهد به ماندن این دوره و کمک به مشتریان خود را به حرکت گزینه های سفر. همه مشتریان ما در حال ارزیابی روش های است که می تواند بر تبلیغ صرف, اما ما را دیده اند و نه هر رشته ای جلو و عقب به تاریخ.”

در حال حاضر برخی از مناطق شده اند که سخت ضربه در بازار سهام هنوز هم هزینه های تبلیغات. که شامل کارناوال شرکت و آن کشتی علامت های تجاری.

“کشتی ما همراه قایقرانی به بیش از 700 پورت در سراسر جهان است بنابراین ما قادر به سرعت حرکت ما کشتی های کروز به عنوان مورد نیاز برای جایگزین مقصد” سخنگوی گفت. “ما هزاران نفر از مهمانان قایقرانی با ما هر و هر روز. ما همچنان به تبلیغ و ترویج کروز از طریق تمام کانال های ما با همه علامت های تجاری ما.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>