جنرال موتورز به نقاط قوت خود را با GMC هامر EV وانت

دیترویت جنرال موتورز در حال پخش است به نقاط قوت خود را از سود و محصول نظر توسط احیای هامر به عنوان یک وسیله نقلیه الکتریکی خود را تحت GMC کامیون ها و SUV با نام تجاری توجه کنند.

خودروساز در تلاش است تا به شهرت در حال حاضر تاسیس برند در حالی که از بین بردن هر گونه “منفی چمدان” از گاز guzzling محیط زیست-آسیب رساندن به Hummers از گذشته است. آن را نیز ارائه GMC اول با آن همه وسیله نقلیه الکتریکی برای نام تجاری در حال رشد مرفه پایه مشتری.

“هر بار که بحث ما به GMC مشتریان آنها به ما بگویید که ما می خواهیم بیشتر” فیل بروک, معاون رئیس جمهور از GMC, بازاریابی, CNBC گفت. “ما فقط فکر می کنم این پتانسیل واقعی است. من فکر می کنم زمانی که مردم GMC هامر EV آنها بسیار واضح و روشن در مورد آنچه در آن است. آن را فقط به نظر می رسید مانند یک بسیار خوب مناسب برای نام تجاری است.”

جنرال موتورز نشده اعلام کرد قیمت گذاری برای هامر EV, اما, این شرکت گفت: آن نسل بعدی EVs سودآور خواهد بود به این معنی که هامر جدید “کامیون فوق العاده” به احتمال زیاد خواهد شد کمک به تجاری قیمت گذاری و سود. این شرکت در گزارش متوسط قیمت پرداخت شده برای یک GMC خودرو در سال گذشته بود $44,382 و 32 درصد بیش از صنعت به طور متوسط. بود که رهبری با نام تجاری بالا پایان دنالی مدل در حدود $56,000 – بالاتر از بسیاری از مارک های لوکس.

“من فکر می کنم که GMC نام تجاری بزرگ است مناسب” گفت: پل Waatti صنعت تحلیلگر در خودرو شرکت تحقیقات Autopacific. “همانطور که ما دیده ایم به تازگی آنها انجام یک کار بزرگ از موقعیت وسایل نقلیه خود را به عنوان هر دو قادر به و حق بیمه همه در حالی که فرمانده بالا قیمت معامله. که متناسب با هامر EV-لایحه کاملا.”

این خودرو که شرکت تایید شنبه پیش از تبلیغ Super Bowl برای هامر EV با ستاره NBA LeBron James خواهد شد از ویژگی های 1,000 اسب بخار; 0 به 60 مایل در ساعت شتاب از سه ثانیه و 11,500-پوند فوت گشتاور.

جنرال موتورز با توجه به بروک تصمیم به قرار دادن هامر تحت برند GMC سال گذشته است. حرکت است انتظار می رود برای نجات خودروساز سرمایه قابل توجهی در مقایسه با راه اندازی دوباره آن را به عنوان یک مستقل تجاری از جمله استفاده از آن موجود شبکه نمایندگی.

بروک گفت: GM هیچ برنامه ای برای ساخت یک گاز هامر با یک موتور احتراق داخلی.

استفانی Brinley, اصلی, خودرو تحلیلگر IHS Markit گفت: احیای نام هامر تحت GMC است “طبیعی خانه برای آن” با این حال او معتقد است احیای nameplate نیست تنها راه برای جنرال موتورز با موفقیت به ارمغان می آورد از جمله خودرو به بازار است.

“من نمی دانم که آن را تا به حال به یک هامر به منظور فوق العاده الکتریکی وانت اما داشتن تصمیم به رفتن در این مسیر من فکر می کنم از آن خواهد شد فوق العاده محصول” Brinley گفت. “مزایای انجام این کار این است که هامر فوق العاده شناخته شده با نام تجاری.”

GM Brinley گفت: می تواند به ایجاد یک جدید nameplate تحت GMC نام تجاری. “هامر نام تجاری قطعا نبود که نگران است که بسیار در مورد بهره وری بنابراین شما قطعا دوباره ساخت نام تجاری,” او گفت:, و اضافه کردن آن را “قطعا ممکن است” با امروز روشنفکر پایه مشتری برای EVs.

هامر EV وانت است که انتظار می رود به تولید در پاییز سال 2021 در یک کارخانه در دیترویت پس از فروش شروع و به سمت پایان سال است. از آن خواهد شد بخشی از یک سیستم جدید تمام برقی و وانت و Suv ها برای جنرال موتورز است که گسترش در سراسر برندها و محدوده قیمت با توجه به شرکت.

نام هامر با توجه به Waatti ممکن است هنوز هم برخی از منفی مفاهیم preconceived با این حال او معتقد است: “در دراز مدت آن را به اثبات می شود یک حرکت هوشمند” و کمک به جنرال موتورز در ایستاده در برابر دیگر بسیار پیش بینی رقبا.

خودرو انتظار می رود که بخشی از یک موج جدید تمام برقی وانت برای ورود به بازار ایالات متحده در سال های آینده. فورد موتور تسلا و آمازون-حمایت EV اندازی Rivian انتظار می رود به انتشار پول از طریق سال آینده.

GM قبلی هامر خط شامل یک SUV و کوتاه مدت وانت نوع. طراحی شد و بر اساس وسیله نقلیه نظامی شناخته شده به عنوان High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle یا “Humvee.” در اوایل 2000s هامر یک خودرو محبوب بلکه یک منبع از انتقاد به دلیل اندازه آن فقیر و مسافت پیموده شده گاز در حدود 15 mpg.

هامر با نام تجاری قطع شد به عنوان بخشی از جنرال موتورز در سال 2009 ورشکستگی در میان تاخیر انداختن فروش قیمت گاز بالا و ترش شهرت آلاینده سیاره است. خودروساز متوقف شد تولید خودرو در سال 2010.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>