Gatorade یک سوپر باول آیکون اما در فروشگاه های نوشیدنی های ورزشی در حال مبارزه برای رشد

اولین لیگ ملی فوتبال تیم برای نوشیدن Gatorade بود کانزاس سیتی که با پیروزی یک کاسه فوق العاده که در آن سال.

برای اولین بار پس از کسب عنوان قهرمانی در سال 1970 میسوری تیم فوتبال بازگشته است در این بازی بزرگ در این سال است.

در 50 سال پس از اشراف’ پیروزی, Gatorade تبدیل به یک تثبیت بخشی از بازی از حاشیه لیوان و حوله به یاد Gatorade ،

اما پپسی با نام تجاری و رقیب اصلی خود را Powerade است که متعلق به شرکت کوکا کولا در حال حاضر دست و پنجه نرم با تغییر سلیقه مصرف کننده است که منجر به کاهش رشد فروش حتی به عنوان بزرگسالان ایالات متحده در حال ورزش بیشتر.

سال از واکنش از قانونگذاران و متخصصان اطفال در مورد نوشیدنی های ورزشی’ قند بالا و کالری شمارش نیست کمک کرده است. کوکاکولا و پپسی نیز حساب با کاهش در ایالات متحده نوشابه مصرف که باعث می شود آن را غیر نوشابه فروش همه مهم تر است.

در پاسخ این دو نوشیدنی غول در حال حاضر در حال گسترش خود را Powerade و Gatorade برندها و تقلید انواع دیگر نوشیدنی که فروش به مراتب بهتر است.

“هیدراتاسیون خود این است که جالب توجه دیگر” millward brown تحلیلگر آقا Jarzabek گفت.

Gatorade غالب ایالات متحده نوشیدنی ورزشی, دسته بندی برگزاری 72.1 درصد از سهم بازار خرده فروشی با توجه به millward brown. کک را Powerade می افتد در دور دوم با 16.1% به اشتراک بگذارید.

“کل کل بازار تعیین می شود عملکرد این دو مارک” Jarzabek گفت.

Gatorade صفر راه اندازی در سال 2018 کمک نوشیدنی ورزشی دسته ارتجاعی از منفی دوره رشد در سال 2017. (Powerade فروخته شده خود را صفر-شکر نسخه در ایالات متحده از سال 2008.)

“آن را کاملا برآورده طعم و انتظارات از Gatorade است که بسیار بالا نوار” Gatorade مدیر کل برت اوبراین در مصاحبه ای گفت:. “آن را آورده مشتریان بازگشت.”

بیش تابستان, Gatorade معرفی Bolt24 به عنوان یک راه برای تشویق مصرف کنندگان به مصرف Gatorade در طول روز نه فقط در طول و بعد از تمرین. آنتی اکسیدان ها در نوشیدنی به معنای تجدید نظر به سلامت آگاهانه مصرف کنندگان به دنبال بیشتر از نوشیدنی خود را.

با تشکر از Bolt24 و Gatorade صفر, Gatorade دیدم اواسط تک رقمی رشد درآمد در طول سه ماهه سوم. این شرکت گزارش خود را سه ماهه چهارم درآمد در فوریه.13.

Powerade راه اندازی دو خط تولید جدید در سال 2020: قدرت آب و فوق العاده. این آب بر اساس قدرت آب به اهداف مصرف کنندگان که راه رفتن و یا تنه زدن و ممکن است پوشیدن athleisure لباس در حالی که فوق العاده است برای ورزشکاران که بیشتر متمرکز بر استقامت. فوق العاده شامل 50 درصد بیشتر الکترولیت ها از کلاسیک Powerade و کراتین یک ترکیب موجود در مکمل برای افزایش انرژی در طول تمرینات شدید.

شین گرانت سر از “کوکاکولا” را در آمریکای شمالی هنوز هم نوشیدنی واحد گفت که او انتظار دارد که نوشیدنی ورزشی دسته به رشد در محدوده 3 درصد از 5 درصد است.

“آن دسته از ما که ما را به عنوان یک فرصت” اعطای گفت.

Powerade از طریق معرفی فوق العاده است زیر رهبری از عملکرد نوشابه های انرژی زا مانند انفجار یا هیولا آشامیدنی سلطنت و نوشابه های انرژی زا. بچه که به بازار عرضه شده است به عنوان یک preworkout یا بازیابی نوشیدنی سیاهی که آن را حاوی “سوپر کراتین” اما بدون شکر. آن را نیز بسیار کافئین دار. (هیولا ادعا کرده است در یک طرح دعوی در دادگاه در برابر انفجار که سوپر کراتین جعل است.)

عملکرد نوشابه های انرژی زا مانند گربه خود را شروع کردم در ویتامین فروشگاه ها و GNC garnering فرقه موارد زیر با توجه به Jarzabek. در حال حاضر آنها در فروشگاه های راحتی مانند 7-Eleven.

“دسته بندی ها واقعا شروع به متراکم با هم” Jarzabek گفت. “در حال حاضر آنها در حال تحقق است که انرژی مورد نظر بهره مند شوند در نوشابه پس از آن تنها حس می کند که نوشیدنی های ورزشی در حال تلاش برای اضافه کردن این قابلیت.”

Gatorade است و همچنین آماده سازی خود را به نوشیدنی های پر انرژی. در سال 2020 آنها در حال برنامه ریزی در معرفی Bolt24 نوشیدنی که شامل کافئین است.

بخش دیگری از “کوکاکولا” را در برنامه ریزی برای احیای آن نوشیدنی های ورزشی واحد که همچنین شامل شیر عضلانی آن سهم اقلیت در BodyArmor. کک سرمایه گذاری در کوبه برایانت-حمایت نوشیدنی ورزشی در سال 2018 به عنوان آن به دنبال به دست آوردن سهم بیشتری از بازار است.

در سال 2014 BodyArmor برگزار 0.2% سهم بازار از ورزش این نوشیدنی دسته با توجه به millward brown داده است. در پایان 2019 آن برگزار شد 10.3%.

“بیشتر از آنچه واقعا در آن مجموعه جدا از هم است که همه طبیعی — هنوز هم بالاتر در شکر معمولی از کاهش قند نوشیدنی — و بر اساس آب نارگیل” Jarzabek گفت.

هنوز هم در حالی که کوکاکولا و پپسی نگاه به ایده های جدید برای افزایش نوشیدنی های ورزشی فروش هر دو در حال دور ماندن از CBD (کوتاه برای cannabidiol). غذا و داروی آمریکا ممنوع اضافه کردن nonpsychoactive شاهدانه به ترکیب مواد غذایی و نوشیدنی است.

“همانطور که ما در نگاه ورزشکار روند و درک از رختکن و چه ورزشکاران در حال استفاده از CBD چیزی است که بالا میآید اما ما در حال آماده به ترکیب آن نشده است. هنوز هم وجود دارد بسیاری از تحقیقات است که باید انجام شود” اوبراین گفت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>