سیل و coronavirus ایجاد عدم اطمینان بیشتر برای چین به عنوان قیمت مواد غذایی صعود

مردم با پوشیدن ماسک صورت حرکت بسته سبزیجات در یک بازار عمده فروشی برای محصولات کشاورزی به کشور است که آمار شیوع رمان coronavirus در پکن چین در فوریه 19 سال 2020 است.

Tingshu وانگ | ایسنا

افزایش قیمت مواد غذایی تنها یکی از بسیاری از چالش های جدید چین نیاز به چهره در پی شیوع کروناویروس.

قیمت مواد غذایی افزایش 11.1% در ماه ژوئن از یک سال پیش به گفته اداره ملی آمار. آمار هفتگی وزارت بازرگانی نشان داد قیمت محصولات کشاورزی محصولات غذایی 1.2 ٪ افزایش یافت در هفته منتهی به جولای 5 از یک هفته پیش. افزایش قیمت دیگری 0.8% در این هفته از طریق پنج شنبه با توجه به تجارت وزارت اطلاعات سه شنبه منتشر شد.

مقامات شده اند از نزدیک نظارت بر قیمت مواد غذایی به عنوان آنها از جنبه های مهم حفظ ثبات اجتماعی.

از منظر کسب و کار Covid-19 است به خصوص آمار صنعت مواد غذایی و آشامیدنی به عنوان تلاش برای محدود کردن ویروس’ گسترش دلسرد کردن مردم از رفتن به خوردن. بسیاری از مردم را نیز منتقل شده از سفارش غذای آنلاین به پخت و پز در خانه.

در نیمه اول سال 105,800 مواد غذایی و آشامیدنی-کسب و کار مرتبط با محلول یا معلق عملیات با بیش از 70 درصد از تعطیلی رخ داده در سه ماهه دوم با توجه به داده ها از Qichacha اجرا می شود که یک کسب و کار چینی اطلاعات پایگاه داده. بیش از 70 درصد از 990,500 ثبت نام کاربران جدید در صنعت نیز رخ داده است در سه ماهه دوم اما درصد افزایش در بسته کسب و کار به صورت سه ماهه دوم بیشتر از جدید ثبت نام با توجه به CNBC تجزیه و تحلیل داده ها.

افزایش قیمت مواد غذایی در چین کاهش به رستوران درآمد حدود 2 درصد با توجه به برآورد از گائو خوان یک مدیر ارشد با تمرکز بر خرده فروشی و تولید در شرکت مشاوره Alvarez & Marsal در پکن.

“این افزایش قیمت است که در واقع بسیار واقعی و آن را به طور عمده رانده کاهش از سمت عرضه و افزایش طرف تقاضا” او گفت: در یک مصاحبه تلفنی در روز دوشنبه. “در واقع این روند به احتمال زیاد همچنان به عنوان ما می بینیم بسیاری از سایر بلایای طبیعی مانند سیل در جنوب چین است که با داشتن مقدار زیادی از تاثیر به مواد خام است. این است برای رفتن به منعکس کننده (در) بازار خیلی زود است.”

جاری شدن سیل می افزاید: عدم قطعیت

سیل شدید که بعضی از آنها به عنوان بدترین حداقل از سال 1998 را ترک کرده اند حداقل 141 نفر کشته و یا مفقود شده, با توجه به رسانه های دولتی. مستقیم زیان های اقتصادی پیشی گرفته اند 86 میلیارد یوان ($12.3 میلیارد دلار) با حدود 29,000 خانه های تخریب شده و بیش از 2.24 میلیون اضطراری جابجایی این گزارش گفت:.

بیش از آخر هفته رئیس جمهور چین توصیف سیل وضعیت به عنوان “گریم” و پاسخ وارد “بحرانی” دوره با توجه به CNBC ترجمه از سخنان خود به گزارش رسانه های دولتی چین.

“ما انتظار داریم که شاخص بهای مصرف کننده و نرخ تورم به اینچ تا 2.7% y-o-y در جولای عرضه شوک های اخیر و جاری شدن سیل در جنوب چین ممکن است بیش از جبران پایه بالا در جولای 2019,” Nomura ارشد چین اقتصاددان تینگ دریاچه ارومیه گفت: در 9 ژوئیه گزارش. “با این حال ما معتقدیم این روند نزولی در سال بیش از سال شاخص تورم دست نخورده باقی خواهد ماند بیش H2 (به حدود 1 درصد در پایان سال) عمدتا به پایه بالاتر از صعودی گوشت خوک قیمت در H2 2019.”

تحلیلگران از Hangzhou مبتنی بر Nanhua آتی یک کارگزاری گفت: در یک توجه داشته باشید در هفته گذشته که تاثیر بر قیمت مواد غذایی تنها در کوتاه مدت در حالی که سیل خواهد شد که اثر بیشتری بر زنده تولید گوشت خوک.

بیشتر نگرانی ها در مورد گوشت خوک قیمت

قیمت گوشت خوک به بیش از دو برابر در طول 18 ماه گذشته به عنوان تب خوکی آفریقایی ناشی از کمبود چینی گوشت گیره. گوشت خوک قیمت باقی مانده بالا در ماه ژوئن تا 81.6% از یک سال پیش.

قیمت بالا باقی مانده است با وجود افزایش چینی خرید خارجی محصولات غذایی است. در اولین نیمی از سال در چین-واردات گوشت خوک افزایش 140% از یک سال پیش در حالی که از گوشت 42.9 درصد و سویا افزایش 17.9 درصد به گمرک داده ها سه شنبه منتشر شد.

ظهور مجدد coronavirus در تولید عمده بازار در پکن اضافی اضافه شده به سمت بالا فشار بر قیمت مواد غذایی. تازه های تولید افزایش قیمت 9 درصد در ماه ژوئن در پایتخت با توجه به دولت و شهرداری و.

افزایش گوشت خوک و قیمت مواد غذایی به طور کلی افزایش چین قیمت مصرف کننده, شاخص های کلیدی اندازه گیری تورم کمی بالاتر در ماه ژوئن به رقم 2.5% از 2.4% در ماه مه. با این حال که کمتر از 5% و 4% سطح دیده می شود در چند ماه اول از سال است.

کوتاه مدت تاثیر بر قیمت ها لزوما کسب و کار

زونگ لیانگ ارشد پژوهشگر در بانک مرکزی چین گفت: در یک مصاحبه تلفنی در روز دوشنبه که او انتظار 2.5 درصدی شاخص بهای مصرف کننده در سطح نشان دهنده این است که تورم برای کل سال خواهد بود کمتر از 3% است که نسبتا با ثبات است. زونگ به طور کلی خوش بین است که هر گونه افزایش قیمت مواد غذایی در کوتاه مدت خواهد بود.

اما برای اقتصاد به طور کلی تحولات از جمله موقت دوباره ظهور coronavirus خواهد شد به احتمال زیاد به معنای بیشتر بازگشت تدریجی رشد.

“بهبود این بازار خواهد بود نسبتا پایدار نیست و بسیار سریع” زونگ گفت: با توجه به CNBC ترجمه او ماندارین-زبان سخنان.

برای رستوران آن باقی مانده است یک سفر دشوار پیش رو به عنوان حرکت آنها تغییر در قیمت مواد غذایی و رفتار مصرف کننده.

“ما در حال حاضر مشاهده شده بسیاری از بازیکنان کوچک و متوسط هستند از این بازی…. این تقسیمات جدید این صنعت است که با رفتن به ادامه” گائو گفت. “تقاضای کلی از کسب و کار رستوران است نه به طور کامل بهبود مهم نیست که چگونه بسیاری از مردم می خواهم برای دیدن که. تنها 80%, 90% به حالت عادی بازگشت. بسیاری از بازیکنان محروم خواهد بود از بازی.”

به عنوان یک نتیجه گائو گفت: رستوران ها باید خلاقانه تر به منظور زنده ماندن پس از coronavirus اقتصاد با استفاده از استراتژی های مانند: ضربه زدن آنلاین کانال های فروش و مواد غذایی منجمد بهبود زنجیره تامین بهره وری و مصرف کنندگان به اندازه کافی اطمینان از کیفیت و ایمنی آنها را به ناهار خوردن.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>