Facebook, آمازون, گوگل و بیشتر ملاقات با کسانی که به شکل از چگونه برای جلوگیری از coronavirus اطلاعات غلط

در Facebook در روز پنج شنبه سازمان بهداشت جهانی (WHO) به میزبانی یک daylong دیدار با برخی از بزرگترین تکنولوژی رهبران از جمله آمازون و گوگل به بحث در مورد کنار گذاشتن اختلافات خود را به کار با هم در راه حل شیوع کروناویروس.

جلسه برگزار شد که سرويس رايگان فورشيرد در Facebook را منلو پارک پردیس یک Facebook سخنگوی تایید به CNBC.

در این نشست که اطلاعات به اشتراک گذاشته شده با گروه مورد آن پاسخ به کروناویروس و دقیق شرکت کنندگان ایده های خود را به آدرس شیوع. هر شرکت داده شد چند دقیقه به حال است. همه آنها توافق برای به اشتراک گذاشتن هر یک از دیگر داخلی تلاش علنا از آنجا که بسیاری از آنها رقبا.

شرکت های دیگر در این نشست با توجه به دو نفر آشنا با این موضوع شامل نمایندگانی از Facebook, آمازون, Twilio Dropbox, الفبای, گوگل, ورایزون, Salesforce, توییتر و یوتیوب. شرکت های خصوصی از جمله Airbnb Kinsa و Mapbox نیز حضور داشتند. اپل Lyft و بارگذاری دعوت شده بودند اما حضور مردم گفت.

عمده موضوع بحث این بود که چگونه این شرکت در حال کار کردن برای tamp پایین گسترش اطلاعات غلط. که اندی Pattison که پرواز را به دره سیلیکون برای این رویداد گفت: “تن در حال تغییر” به عنوان بزرگ فن آوری است در حال حاضر شروع به قدم برای مبارزه با اخبار جعلی در مورد کوروناویروس. Pattison گفت: ارائه شده در این نشست برای کمک به شرکت های واقع بررسی اطلاعات آنها و یا کاربران خود پست به جای تکیه بر اشخاص ثالث.

به عنوان مردم همچنان به دنبال اطلاعات در مورد coronavirus بد بازیگران گرفته اند استفاده از حس کنجکاوی و دیدن فرصت ساخت پول. کتاب ظهور کرده اند تا در آمازون که استوک ترس در مورد ویروس های جعلی و اخبار در ادامه به گسترش در Facebook و دیگر سیستم عامل رسانه های اجتماعی. ویتامین C نیز میآید تا از طریق جستجو در بزرگترین خرده فروشان از جمله آمازون به خاطر گزارش نادرست آن می تواند درمان coronavirus.

“توییتر و یوتیوب و دیگر سایت های رسانه های اجتماعی هنوز هم مماس با اطلاعات غلط” گفت: Pattison که اشاره به مشکل به عنوان یک “infodemic.”

در این جلسه همچنین شامل اتاق برای بحث و گفتگو در مورد حوادث و راه برای گسترش اطلاعات دقیق به مصرف کنندگان است. بیش از 64,000 مردم باید قرارداد coronavirus در هفته های اخیر به عنوان بیماری همچنان به تکامل است. هنوز پرسش های بی پاسخ در مورد چگونه به زودی این ویروس را به اوج, به عنوان پاتوژن است که هنوز هم هنوز به خوبی درک نشده است.

برخی از اولویت های است که شرکت های با تکنولوژی مشخص شده اند در هفته های اخیر شامل تلاش برای کار با شخص ثالث واقعیت چکرز و سازمان های بهداشت عمومی. Facebook شده است نیروی انسانی تا داخلی خود تلاش اخیرا آوردن در Praveen رجا به سر آن از سلامت و مشارکت از بهداشت جهانی غیر انتفاعی مسیر. رجا به سازماندهی این رویداد در پشت صحنه.

که Pattison گفت: برخی از این شرکتها بیشتر طول بیش از دیگران در کمک به اطلاعات در مورد کوروناویروس. برخی از شرکت ها اذعان کرد که آنها انجام داده اند بسیار و در عین حال به جز برای برقراری ارتباط به کارکنان خود را برای ایمن ماندن اما بسیاری از شرکت ها تا به حال پروژه های خوبی در جریان است.

“هدف بود که به دانه های گیاهی از ایده های آن را به خوبی کار می کرد, گفت:” Pattison. “من را تشویق همکاری و نوآوری است. در طول یک بحران آن را به یک زمان خوب است.”

این شرکت توافق کردند که در پایان روز از جلسات به کار بر روی ابزارهای مشارکتی بهتر محتوا و یک مرکز تماس که در آن مردم می توانند سوالات و یا دریافت مشاوره.

“یکی از دلایل که چرا بسیاری از اطلاعات جعلی است چرا که محتوای شکاف” گفت: Pattison.

چند تا از شرکت هایی مانند Facebook و آمازون ارائه شده برای به اشتراک گذاشتن فضای آگهی و یا ارائه داوطلبان برای کمک به سرکوب گسترش اطلاعات غلط گفت Pattison. تعداد کمی از ایده های اجرا گرديد زمان خود را فرود هواپیما در راه بازگشت از اروپا از جمله فضای آنلاین و مشترک پستی ، گروه شرکت های فن آوری تصمیم به ملاقات حضوری هر چند ماه تا coronavirus تحت کنترل است.

در حال حاضر شیوع این بیماری نهفته است بزرگترین شرکت فنی. Facebook جمعه گذشته هشدار داد که تولید آن Oculus مجازی هدست واقعیت خواهد بود نهفته coronavirus در حالی که اپل اذعان موقت بسته شدن آن در فروشگاه های خرده فروشی در چین به علت شیوع بیماری.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>