بریتیش ایرویز هواپیما نشستن در صحن در بورنموث فرودگاه در جنوب انگلستان در آوریل 6 سال 2020 است.

بن STANSALL

تعدادی از خطوط هوایی اروپا باید خود را کاهش راهنمایی های مالی برای سال جاری coronavirus همه گیر ایجاد گسترده قطعیت در مورد زمانی که کسب و کار خواهد شد به حالت عادی بازگشت.

IAG — شرکت مادر بریتیش ایرویز Vueling و ایبریا — و AirFrance-KLM روز پنجشنبه گفت که وجود سطح بالایی از عدم اطمینان در مورد مدت زمان بهداشت جهانی بحران و متعاقب بحران اقتصادی است. به عنوان یک نتیجه هر دو شرکت انصراف خود را از درآمد پیش بینی برای سال.

AirFrance-KLM گزارش از دست دادن خالص از 1.8 میلیون یورو ($1.95 میلیون) برای سه ماه اول سال روز پنج شنبه را از دست دادن از 324 میلیون یورو بیش از مدت مشابه گذشته سال است. IAG در ضمن گزارش از دست دادن خالص از 1.7 میلیون یورو برای سه ماهه از سود 70 میلیون یورو در سال 2019.

هر دو شرکت گزارش سه ماهه دوم عملکرد خواهد بود حتی بدتر از سه ماهه اول.

“ما در حال برنامه ریزی برای یک معنی بازگشت به سرویس در جولای سال 2020 در اولین بسته کاهش مستندات و محدودیت های مسافرتی در سراسر جهان” ویلی والش IAG ارشد اجرایی در بیانیه ای گفت: پنج شنبه.

“با این حال ما انتظار نداریم که تقاضای مسافر برای بازیابی به سطح 2019 قبل از 2023 در اولین,” او اضافه شده است.

AirFrance-KLM همچنین هشدار داد که آن را “چندین سال” برای بازگشت به قبل از ویروس تقاضای مسافر.

بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) گفت که تقاضا برای حامل اروپا کاهش یافته است 54.3% در ماه مارس از یک سال پیش. تقاضای مسافر می تواند حتی پایین تر برای ماه آوریل با توجه به این که سخت مستند اقدامات بودند معرفی اواسط ماه مارس.

تعدادی از دولت های اروپایی را آغاز کرده اند آزمایشی لغو برخی از محدودیت های این ماه است. با این حال اتحادیه اروپا توقیف موقت سفر از خارج از بلوک ماندگار حداقل تا آوریل 15.

یک سخنگوی کمیسیون اروپا گفت: CNBC که سفر محدودیت “را می توان توسعه یافته بر اساس اپیدمیولوژیک ملاحظات. ما ارتباط برقرار خواهد شد بر این پیش از 15 مارس مهلت است.”

کمیسیون اروپا قبلا هشدار داد که اروپا می تواند ضرر و زیان درآمد تا 90% در سال 2020 از سال قبل است.

سهام AirFrance-KLM کاهش یافته است تقریبا 60 ٪ از زمان آغاز سال, در حالی که IAG را کاهش یافته است تقریبا 70% در همان دوره است.

فرودگاه اپراتورهای نیز نگرانی در مورد کسب و کار خود را.

ACI اروپا یک انجمن از 500 فرودگاه های اروپا پیش بینی درآمد زیان 14 میلیارد یورو در این سال برای اپراتورها به تنهایی. این برآورد را شامل نمی شود و شخص ثالث کسب و کار مانند قهوه و مجله مغازه ها که وابسته به فرودگاه فعالیت است. این انجمن همچنین فرض شده است که محدودیت های مسافرتی آغاز خواهد شد به برداشته شود در پایان ماه آوریل است که اتفاق افتاده است نشان می دهد که از دست دادن درآمد به احتمال زیاد بالاتر از 14 میلیارد یورو پیش بینی شده است.

تاثیر بر گردشگری

مشکلات در بخش سفر منجر به مسائل مربوط به صنعت گردشگری را به عنوان به خوبی. دومی به منزله 11 ٪ از اتحادیه اروپا تولید ناخالص داخلی, اما, گردشگری کسب و کار و نمی دانم که آنها قادر خواهد بود برای از سرگیری فعالیت های خود را در کامل و اینکه آیا بازدید کنندگان بین المللی اجازه خواهد داشت به سفر.

صحبت کردن با CNBC پنج شنبه, Eduardo سانتاندر اجرایی به طور کلی در اروپا سفر کمیسیون اروپا گفت: کشورهای اروپایی نیاز به هماهنگی استراتژی های خود را برای جلوگیری از بیشتر عدم قطعیت در سراسر صنعت است.

پرسید: اگر بخش گردشگری می تواند کوچک پس از همه گیر او گفت: کسب و کار نیاز به استفاده از این لحظه به تبدیل شدن به بیشتر سازگار با محیط زیست.

“مردم شروع خواهد شد درخواست خود را قبل از آنها به کتاب تعطیلات خود را چه در حال رفتن به تاثیر نه فقط از نقطه نظر زیست محیطی بلکه آنچه که آنها انجام می دهند برای جوامع محلی” او گفت:.

اصلاح: این داستان به روز شده است تا منعکس کننده که IAG بیانیه که پنجشنبه منتشر شد.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de