ایلان ماسک تسلا می گوید نمی خواهد افزایش سرمایه خواهد شد تمرکز بر کاهش هزینه باتری

تسلا Inc Elon Musk مدیر عامل شرکت در یک مراسم افتتاحیه برای تسلا در چین ساخته شده مدل Y برنامه در شانگهای چین در ژانویه 7 سال 2020 است.

Aly آهنگ | ایسنا

تسلا سهام خود را گسترش داد, تجمع روز چهارشنبه, افزایش بیش از 11 درصد از بازار ساعت زیر بهتر از حد انتظار نتایج جستجو برای سه ماهه آخر سال 2019.

در یک درآمد تماس بگیرید به بحث در مورد Q4 گزارش خرده فروشی و سرمایه گذاران نهادی خواسته مدیر عامل Elon Musk اگر آن را ممکن است زمان مناسب برای جمع آوری بیشتر سرمایه است. آنها پیشنهاد تسلا می تواند به راحتی افزایش در نرخ مطلوب در حال حاضر یا به پرداخت بدهی های خود را, و یا برای سرعت بخشیدن به پیشرفت این شرکت در محصولات جدید و کارخانجات.

مشک که احساسات تکرار شد CFO Zachary Kirkhorn و تسلا, خودرو رئیس جمهور جروم Guillen در این تماس گفت: تسلا قصد ندارد برای جذب بیشتر سرمایه در این زمان یا احتمالا هرگز دوباره.

تسلا مدیر عامل شرکت گفت: “ما در حال صرف پول به عنوان به سرعت به عنوان ما می توانیم آن را صرف معقول.”

او تاکید کرد: “ما نمی مصنوعی محدود کردن پیشرفت ما است. با وجود تمام است که ما هنوز در تولید نقدی مثبت. در پرتو آن معنا ندارد به جمع آوری پول از آنجا که ما انتظار می رود برای تولید پول نقد با وجود این رشد ،

مشک بسیاری از هزینه های پیش رو است. تسلا وعده داده شده برای ساخت و شروع به تولید خودرو در کارخانه ای در نزدیکی برلین پایان 2021. آن است که هنوز ساختمان آن کارخانه در شانگهای و زنجیره تامین در چین است. و آن وعده داده شده به مشتریان و سرمایه گذاران “از ویژگی های-کامل” خود رانندگی و تکنولوژی جدید شطرنجی انتقال قدرت در این سال در حالی که mproved باتری با تکنولوژی های تمام برقی و نیمه کامیون های نسل بعدی اسب سواری و Cybertruck نیز در افق.

Loup سرمایه گذاری’ Gene Munster که صعودی است تسلا خواسته مشک به صحبت می کنند به چه مقدار از آن هزینه ممکن تسلا به تولید Cybertrucks و چگونه بسیاری از مدیر عامل شرکت فکر می کند که شرکت خود را می تواند.

مشک پاسخ داد: “ما نمی دیدگاهها برای کسانی که شماره دقیق. تقاضا به مراتب بیشتر از ما می تواند منطقی را در طول 3-4 سال.” او گفت: تسلا خواهد شد با تمرکز بر افزایش باتری ظرفیت تولید و کاهش هزینه های تولید باتری.

مشک و گفت: “اگر شما به بهبود نیست که شما را تا پایان تغییر واحد حجم از یک بخش به دیگری و شما نیست و در واقع تولید بیشتر وسایل نقلیه الکتریکی. که یکی از دلایل ما نه شتاب تولید تسلا نیمه. به دلیل آن را با استفاده از تعداد زیادی سلول. مگر اینکه ما در آن سلول های در دسترس, سپس شتاب تولید نیمه معنی ساخت کمتر مدل 3 یا اتومبیل های دیگر.”

تسلا قصد دارد برای برگزاری یک باتری بعد از ارائه برای سرمایه گذاران به احتمال زیاد در مارس مشک گفت.

مشک نیز کاهش یافته است به ارائه جزئیات در مورد برنامه ریزی هزینه های سرمایه ای برای سال 2020 و نحوه قیمت گذاری خودروهای تسلا ممکن است تغییر کند که این شرکت شروع به تولید و فروش بیشتر آنها در خارج از ایالات متحده

او گفت: “ما در تلاش هستیم تا این اتومبیل به عنوان مناسب که ممکن است به عنوان سریع که ممکن است در حالی که هنوز کمی سودآور و در حال رشد این شرکت مانند دیوانه و خوب داشتن جریان نقدی آزاد و جمع آوری پول نقد ،

در حالی که تسلا گزارش دو دوره متوالی از سود در سال 2019 از آن به حفظ سودآوری برای یک سال کامل. این شرکت از دست داد $862 میلیون دلار در سال 2019 (بر اساس GAAP), بهبود از دست دادن آن از $976 میلیون دلار در سال 2018 است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>