Boeing Co. 737 بدنه بخش نشستن در مجمع طبقه در Spirit AeroSystems در Wichita, Kansas.

دانیل Acker | بلومبرگ | گتی ایماژ

آینده کمترین سال از رشد در سه اقتصاد در سه ماهه اول سال 2020 انتظار می رود که به کم کردن سرعت و حتی بیشتر با توجه به تاثیر بوئینگ و در حال حاضر پتانسیل کارت های وحشی از coronavirus.

سه ماهه چهارم رشد تولید ناخالص داخلی 2.1% در خط با اقتصاددانان انتظارات. تولید ناخالص داخلی رشد 2.3 درصد در سال کمترین رشد از سال 2016.

تولید ناخالص داخلی گزارش منتشر شده در روز پنجشنبه نشان داد ادامه داد: ضعف در هزینه های کسب و کار و بیشتر کند هزینه های مصرف کننده با مصرف فقط 1.8% از 3.2 درصد در سه ماهه سوم. مسکونی صرف قوی بود حمایت از تولید ناخالص داخلی توسط 0.2%.

“کلید شماره واقعا نهایی فروش به خصوصی داخلی خریداران. این تعداد نشان می دهد که رشد 1.4%. که اساسا گفتن شما تقاضای داخلی کاهش پیدا کرده است و بسیاری از وسط سال” جاناتان Millar بارکلیز متحده آمریکا اقتصاد. “هزینه های مصرف کننده کاهش پیدا کرده است و بسیاری در چند محله است. هزینه های کسب و کار باقی می ماند و ضعیف … [کسب و کار سرمایه گذاری ثابت] منفی بود برای سومین سه ماهه متوالی. که کمی نگران کننده است.”

Millar انتظار دارد در سه ماهه اول رشد فقط 1.5% اما که شامل پیش بینی نیم درصد آمار از بوئینگ تولید کاهش است. که باید معکوس با سه ماهه سوم زمانی که او انتظار دارد که رشد 2.5% زیر 2 درصد در سه ماهه دوم او اضافه شده است.

“سرمایه گذاری یک نقطه روشن و به این ترتیب خالص صادرات اما این فقط به این دلیل شما را دیدم یک قطره بزرگ در واردات است. … خالص صادرات اضافه شده 1.5 درصد به تولید ناخالص داخلی بیشتر از سال 2009 گفت:” Marc Chandler رئیس استراتژیست بازار در بننککبورن جهانی فارکس. “موجودی بودند که دیگر چیزی است که من بکشید تا حدودی به دلیل از بخش خودرو.”

Coronavirus اثر

تا کنون اقتصاددانان دیدن یک تاثیر فوری بر روی سفر اما آنها نمی بینم یک تاثیر بزرگ و در عین حال بر رشد اقتصادی از کروناویروس که در حال حاضر آلوده بیش از 7,900 مردم عمدتا در چین است. اما ممکن است برخی از تاثیر و آن را دشوار است برای تعیین کمیت تاثیر به سرعت در حال گسترش ویروس.

“ما باید این آمار از بوئینگ آینده و عدم اطمینان است که چه مقدار از یک ضربه خواهد coronavirus را در تولید است. چقدر از تاثیر مستقیم آن را بر روی تقاضا در چین و سرريز اثر برای بقیه جهان است ؟ به نظر می رسد مانند ما به کمتر از 2 درصد رشد در سه ماهه اول.,” گفت: Diane Swonk اقتصاددان ارشد در گرانت تورنتون. “مشکل این است که چقدر زیر 2 درصد است و عمدتا ناشناخته بخش از معادله است.” او گفت: به وضوح این ویروس خواهد شد برخی از تاثیر بر بخش خدمات در ایالات متحده, پس از شرکت های هواپیمایی در حال حاضر قطع پروازها و مردم در حال محدود کردن سفر است.

ارشد کاخ سفید اقتصاددان لری Kudlow گفت: او نمی دیدن یک اثر مواد بر اقتصاد از ویروس. Kudlow مدیر شورای اقتصاد ملی گفت: NEC است که مطالعه آن در رابطه با سارس و دیگر گذشته ویروس ها.

سه ماهه چهارم تولید ناخالص داخلی اندکی بهتر از پیش بینی خود از 1.7 درصد. “در نگاه اول شماره نقاب اساسی تقاضای داخلی ضعف و مسکن است که پوشش نقره ای که در آن تغذیه کرده است تا به حال بزرگترین ضربه. خبر خوب این است که کاهش نرخ اما بد جدید است و آن را ناهموار. آن را به اندازه کافی به نوبه خود در اطراف کشتی برای کسب و کار سرمایه گذاری” Bg گفت.

با پایان اولین ماه از سه ماهه چهارم فدرال تحویل داده بود گذشته از سه کاهش نرخ که در تابستان آغاز شد. رئیس بانک فدرال جروم پاول روز چهارشنبه نشان داد بانک مرکزی باقی مانده در خود نگه دارد اما او اشاره کرد که بانک فدرال در حال تماشای تحولات جهانی از جمله coronavirus و تغذیه بیانیه با اشاره به این که مصرف کننده صرف بود تعدیل.

“این ویروس است که قطعا می خواهم برای ایجاد یک ضربه به رشد است. این مایع چگونه است که رفتن به” گفت Millar. چین را پایین نگه داشته در سفر از تعدادی از شهرهای تأثیر حدود 50 میلیون نفر از مردم و شرکت های هواپیمایی را لغو پروازها به این کشور است.

“این رفتن به یک ضربه در چین صرف” گفت: Millar اضافه کردن آن را بیش از حد به زودی و نامشخص برای دیدن تاثیر بر اقتصاد ایالات متحده. “ما ممکن است بیشتر از آن در ایالات متحده, اما ما فقط نمی دانم در این نقطه است. آن را بسیار نامشخص است.”

ایالات متحده شرکت های چند ملیتی است که انجام کسب و کار در چین احساس تاثیر در حال حاضر. استارباکس و مک دونالد را در هر دو مکان های بسته در چین و شرکت های فن آوری در مورد زنجیره تامین است.

Millar گفت: Boeing تاثیر نیز خطرات بزرگتر بودن نسبت به پیش بینی پس از آن نیز تاثیر می گذارد هواپیما ساز حمل و موج دار شدن از وجود دارد.

“ما در حال فرض کنید که بوئینگ تولید توقف برای 737MAX کاهش Q1 رشد تولید ناخالص داخلی با نرخ سالانه حدود 0.5 pp با برخی از خطرات ناشی از بزرگتر جلوه اگر وجود دارد سرریز از اخراج و غیره” او اشاره کرد در یک ایمیل. Millar گفت: توقف کاهش تولید ناخالص داخلی اسمی در سه ماهه با نرخ سالانه حدود 36 میلیارد دلار است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im