دیزنی+ دارای یک فن بزرگ: مدیر عامل Netflix Reed Hastings

یک صحنه از “Mandalorian” یک اصلی جنگ ستارگان مجموعه تلویزیونی است که در جریان دیزنی+.

منبع: دیزنی

مدیر عامل Netflix Reed Hastings یکی از طرفداران بزرگ از دیزنی+.

“بیش از 20 سال از تماشای مختلف کسب و کار — امتیازهای مانند فیلم های پرفروش و خارج و همه این شرکت ها — من هرگز دیده می شود از جمله یک اجرای خوب از وقت یادگیری راه های جدید و تسلط بر آن” هیستینگز گفت: در طول Netflix سه ماهه اول سال جاری درآمد کنفرانس تماس بگیرید.

دیزنی اعلام کرد که گل سرسبد آن اشتراک ویدیو, سرویس دیزنی+ به دست آورده بیش از 50 میلیون مشترک در شش ماه از خدمات عرضه در ماه نوامبر. هیستینگز به نام سریع تجمع مشترکین “خیره کننده است.” دیزنی+ هزینه $6.99 در هر ماه و در خانه برای دیزنی آرشیو بزرگ از فیلم ها از جمله Marvel, Pixar و جنگ ستارگان سینما همراه با دیگر محتوای اصلی.

“برای دیدن هر دو اعدام و شماره خط تا کلاه من خاموش به آنها” هیستینگز گفت. “اجرای بزرگ و وضوح در اطراف برند و تمرکز واقعا باعث تفاوت.”

هیستینگز یکی از کارشناسان جهان در اختلال پس از موفقیت شکست فیلم های پرفروش و تصویری اجاره کسب و کار با یک رمان پست-دی وی دی خدمات قبل از پایان بخشیدن به سنتی پرداخت-TV اکوسیستم با قیمت پایین تر جریان ویدئو. Netflix اعلام کرد که امروز آن را به حال 183 میلیون مشتریان جهانی تا 15 میلیون مشترکان در سه ماهه اول.

در حالی که امتیازهای اغلب در تلاش برای تبدیل کسب و کار خود یک موضوع دقیق در کلیتون کریستنسن را “مبتکر معضل” هیستینگز را Netflix فارغ التحصیل از disrupter به بالا سگ به عنوان جریان تبدیل شده است همه جا بیشتر. او گفت: Netflix ادامه خواهد داد به تمرکز بر روی سرویس خود را به جای رقابت به دلیل “وجود دارد هیچ چیز ما می توانیم در مورد آنها انجام دهد.”

NBCUniversal را طاووس و AT&T را HBO حداکثر, دو, دیگر, اشتراک, تصویری, خدمات, اولین سراسر ایالات متحده در ماه های آینده.

تماشا کنید: Netflix اعلام کرد بزرگ مشترک ضرب و شتم

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>