Coronavirus محدودیت های در حال ایجاد یک “بمب ساعتی” در حمل و نقل دریایی

یک کشتی حمل و نقل به عنوان دیده می شود از ساحل از تسالونیکی شهرستان لنگر در Thermaikos خلیج فارس, دریای اژه در یونان در تاریخ 7 آوریل سال 2020 است.

نیکولاس Economou | NurPhoto | گتی ایماژ

می تواند وجود داشته باشد “حوادث وحشتناک” در دریا اگر حمل و نقل خدمه تغییرات همچنان مسدود شده توسط coronavirus محدودیت های بین المللی اتاق های حمل و نقل (ICS) گفت: CNBC این هفته است.

از 1.2 میلیون نفر خدمه در دریا در هر زمان حدود 100,000 معمولا ترک کشتی های خود را هر ماه مطابق با مقررات بین المللی دریایی محافظت از سلامت ایمنی و رفاه با توجه به یک بیانیه مشترک توسط ICS و بین المللی حمل و نقل هوایی انجمن.

این خدمه تغییرات شده است مانع در میان coronavirus همه گیر است که به کشته شدن نزدیک به 145,000 مردم و بیمار بیش از 2.15 میلیون در سراسر جهان.

“این موضوع از دریانوردان و رفاه خود بسیار مهم است و اگر این مشکل این است که اجازه رفتن برای بیش از حد طولانی شما را پیدا خواهد کرد سطح استرس و مسائل مربوط به سلامت و در نهایت وجود خواهد داشت برخی از حوادث وحشتناک” گفت: Esben Poulsson رئیس ICS.

با توجه به دولت تحمیل محدودیت های مسافرتی, پرواز برای دریانوردان به سر خانه و یا برای سفر به بنادر در حال حاضر در دسترس نیست در حالی که مهاجرت و سلامت, پروتکل های غربالگری نیز مانع “و حیاتی لازم خدمه تغییرات” در بیانیه ای گفت:.

ما نیاز به دولت برای عمل می کنند و ما باید آنها را به عمل در حال حاضر.

Esben Poulsson

رئیس نهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل

لازم به توضیح است که برخی از کارکنان که از مرزهای بین المللی به وظیفه هستند که تحت تاثیر “ملی محدودیت های طراحی شده برای مسافران و غیر ضروری پرسنل” و است که می تواند “بی ارزش به خطر اندازد توانایی شرکت های هواپیمایی و شرکت های حمل و نقل برای حفظ عرضه جهانی زنجیر عامل.”

دو تشکل های صنفی هستند خواستار دولت به منظور تسهیل خدمه کشتی, تغییرات با یاتا ارائه کمک های هواپیمایی برای پرواز دریایی کارگران به و از فرودگاه تعیین شده به طوری که آنها می تواند بازگشت به خانه و یا بیش از دیگر اعضای خدمه.

“بدون که مایل به صدا بیش از حد دراماتیک ما فکر می کنیم که این برنامه به طور بالقوه یک بیت از یک بمب زمان” او گفت: CNBC “سرمایه اتصال” در روز جمعه.

“ما کار کرده ام یاتا … در راه های مختلف برای مقابله با این مشکل است اما ما نیاز به دولت برای عمل می کنند و ما باید آنها را به عمل در حال حاضر,” او اضافه شده است.

Poulsson گفت: ژاپن و هنگ کنگ و سنگاپور مجاز خدمه تغییرات در یک “مورد پایه و اساس” و در “شرایط خاص.”

“ما فقط نیاز به نه تنها به گسترش است اما ما باید در حوزه های قضایی دیگر به همان راه بروید.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>