Coronavirus می افزاید: به ‘خطرناک روز برای دیترویت خودروسازان در چین

شورلت Equinox SUV است که دیده می شود در خط تولید در SAIC-GM ووهان کارخانه در 7 آوریل 2017 در ووهان چین.

VCG | گتی ایماژ

Coronavirus گسترش کارخانه خاموش شدن ناگهانی در چین است که آخرین مشکل به طور فزاینده ای برای “روز خطرناک” برای خودروسازان دیترویت در بزرگترین بازار خودروی.

جنرال موتورز سال گذشته شاهد سود خود را تقریبا به نصف کاهش دهد در حالی که فورد موتور و فیات کرایسلر بودند در میان فروش قابل توجهی کاهش تضعیف اقتصاد و افزایش رقابت از خودروسازان اروپایی و همچنین تسلا که به تازگی موضعی تولید آن مدل 3 در چین است.

مدیران برای هر یک از خودروسازان این هفته گفت: این شرکت در ادامه به نظارت بر وضعیت و کار بر روی برنامه های احتمالی, اما, آنها کاهش یافته است به برآورد ضرر و زیان بالقوه از کارخانجات چین باقی مانده توقیف با توجه به این ویروس است. آنها در توصیف این وضعیت به عنوان “مایع” “بسیار مورد” و اضافه کردن عدم اطمینان به یک در حال حاضر “فرار” بازار چینی است.

“ما قطعا بسیار در مورد وضعیت کلی اساس” GM چین رئیس جمهور مت Tsien کرد و گفت: در طول یک سرمایه گذار بعد برای خودروساز است.

Coronavirus او گفت: “به احتمال زیاد برای قرار دادن فشار بیشتر بر چین اقتصاد” منجر به بزرگتر کوتاه مدت کاهش فروش کمتر از حد انتظار برای این سال است. جنرال موتورز پیش بینی کرده بود بازار چین به پایین در حدود 1 میلیون دستگاه خودرو به 24 میلیون دستگاه خودرو در سال 2020 خواهد بود که سومین سال متوالی از کاهش.

ملی چین کمیسیون بهداشت در روز جمعه تایید کرد 31,131 موارد پنومونی کشنده مانند ویروس در کشور با 636 مرگ و میر. کانون ویروس اعتقاد بر این است ووهان عمده خودکار hub و دانگ فنگ موتور یکی از بزرگترین و متنوع ترین سرمایه گذاری مشترک خودروسازان در چین است.

جنرال موتورز بیشتر در معرض خطر

جنرال موتورز بیشتر به از دست دادن زمانی که آن را می آید به coronavirus تأثیر عملیات. این عمل 15 مجمع گیاهان در شهرستان با شرکای چینی آن. که در مقایسه با فورد با شش مجمع گیاهان و فیات کرایسلر در دو. خودروسازان نیز عمل کوچکتر حمایت از امکانات.

این شرکت را عامل تاثیر coronavirus در سال 2020 پیش بینی همه که نسبتا مسطح و یا پایین از سال گذشته است.

“Coronavirus فقط به معرفی یکی دیگر از ابعاد پیچیدگی و خطر برای خودروسازان دیترویت گفت:” مایکل دان مدیر عامل شرکت ZoZoGo که توصیه خودروسازان انجام کسب و کار در چین است. Coronavirus او گفت: “blindsided” خودروسازان و آنها را “ضربه مکث” را به عنوان آنها در تلاش بودند به کوه پرتاب ریباند در چین است.

چین تمدید موقت کارخانه خاموش کردن از طریق بسیاری از استان ها برای کمک به مهار بیماری همه گیر. بسیاری از کارخانه ها در حال انتظار برای بازگشایی به عنوان به زودی به عنوان در هفته آینده, با این حال تاثیر به زنجیره تامین در حال حاضر به آرامی آغاز شده است.

فیات کرایسلر در روز پنج شنبه تایید کرد coronavirus ممکن است با زور آن را به طور موقت به حالت تعلیق تولید در یکی از آن بسیاری از گیاهان در اروپا است. هیوندای موتور در اوایل این هفته گفت: این امر بیکار همه هفت از گیاهان خود را در کره جنوبی به دلیل کمبود قطعات از تامین کنندگان در چین است.

هوندا موتور در روز جمعه تایید کرد آن را حفظ خواهد کرد عملیات با دانگ فنگ موتور در گیاهان در ووهان معلق از طریق Feb. 13 روز بعد از ابتدا برنامه ریزی شده است. با امکانات GAC موتور و شرکت های دیگر در گوانگژو واقع در حدود 600 مایلی جنوب ووهان در حال برنامه ریزی برای باز کردن چهار شنبه, با توجه به شرکت.

‘Dangerous days’

دان قبل از coronavirus هشدار داد و آن را “روز خطرناک” برای دیترویت خودروسازان در چین گفته فورد و فیات کرایسلر در حال از دست دادن fistfuls پول” و جنرال موتورز سودآوری است “غرق شدن مانند یک سنگ است.” فورد و فیات کرایسلر در حال نزدیک شدن به breakeven, اما نه گفته است که آنها انتظار دارند عملیات خود را در چین می تواند سودآور باشد.

جنرال موتورز ساخته شده و در حدود 1.1 میلیارد دلار در سال گذشته در چین به پایین از 2 میلیارد دلار یک سال پیش از آن; فیات کرایسلر از دست داده و حدود 40 میلیون نفر در منطقه آسیا و اقیانوسیه به رهبری نقلیه حمل و نقل کاهش 29 درصد در چین; و فورد از دست داد $771 میلیون تقریبا برش خود را تا سال 2018 از دست دادن در نیم.

فیات کرایسلر مدیر عامل مایک مانلی گفت: شرکت “راضی نیست” با از دست دادن پول در منطقه است. GM CFO Dhivya Suryadevara گفت: GM باقی می ماند “صعودی” در دراز مدت بازار چین توصیف آن به عنوان یک “بلوغ صنعت” با افزایش رقابت. فورد مدیران تبلیغ اقدامات کاهش هزینه در چین است.

کردیت سوئیس را دن لوی گفت: با وجود چالش های مداوم برای جنرال موتورز در چین این شرکت است “در آینده این از یک موقعیت بسیار قوی تر” از آن بزرگترین تالار گفتمان رقیب فورد.

“این یک مقدار بیشتر به چالش کشیدن وضعیت,” او گفت: CNBC اضافه کردن فورد نمی کند و در عین حال باید یک مسیر روشن به سودآوری در چین به عنوان آن را همچنان یک 11 میلیارد دلار از طریق تجدید ساختار اولیه-2020s.

فراگیر مسئله در سال گذشته برای جنرال موتورز با توجه به لوی است “دشوار صنعت در نهایت به آنها” را به عنوان به خوبی به عنوان برخی از محصول چالش های مربوط به سه سیلندر موتور.

فورد گفت: “این فراتر از صنعت فشار.” در علاوه بر این به بازار headwinds او گفت: این فورد “خود-کمک به اقدامات” از جمله “تمیز کردن” سبد محصولات خود را ایجاد یک محلی جدید تیم مدیریت و ایجاد روابط بهتر با آن شریک سرمایه گذاری مشترک.

“این همه این عوامل که سوار آنها را به از دست دادن قابل توجهی است که آنها در حال حاضر در تلاش برای بازیابی از” او گفت:. “آنها فقط در تلاش برای در نهایت رسیدن به نقطه سربه سر و یا بهتر است … در مقابل جنرال موتورز است که هنوز هم پول وجود دارد البته در سود کاهش می یابد.”

مدیر عامل شرکت فورد جیم هاکت در یکشنبه تبلیغ پیشرفت در چین به سرمایه گذاران از جمله ساخت یک مدیریت جدید و تیم شروع موضعی تولید لینکلن باشگاه مهندسان ایران یکی از پنج فیلم جدید به صورت محلی تولید محصولات برنامه ریزی شده برای کشور است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>