‘لباس طراحی شده برای تبدیل شدن به زباله’ — صنعت مد هایش با آلودگی زباله مسائل

معترضان نمایش آگهی ها در طول یک نمایش مد در یک رودخانه آلوده حوضه کاشته عمدتا با برنج در Rancaekek منطقه در نزدیکی Citarum رودخانه واقع در غرب جزیره جاوا به عنوان بخشی از یک کمپین توسط سازمان محیط زیست صلح سبز برای بالا بین المللی مارک های مد برای حذف مواد شیمیایی سمی از زنجیره تامین خود را در اندونزی و آدرس آلودگی آب.

رومئو Gacad | گتی ایماژ

هانا جورج رشد خرید در مراکز در ایتاکا نیویورک جایی که او نگردند تا در آخرین مقرون به صرفه روند در خرده فروشان مانند H&M و برای همیشه لطفا برای 21.

25 ساله به طور ناگهانی متوقف شد زمانی که او به کالج رفت و در مورد صنعت مد آلودگی یک راننده عمده تغییر آب و هوا. او منتقل شده نسبت به خرید و استفاده از لباس در محلی صرفه جویی مغازه ها به طور جدی اجتناب مصنوعی نفت بر اساس پارچه و شروع سرمایه گذاری در لباس ساخته شده است به آخرین.

“من متوجه شدم که من در حمایت از صنعت با دلار” جورج گفت. “این یک تغییر بزرگ برای من است. من در آنچه که من فلسفه برای لباس باید مدت طولانی بخشی از زندگی من نه تنها چیزی برای شب.”

خواستار رشد پایدار لباس که کمتر مضر به محیط زیست می تواند به عنوان یک کاتالیزور برای تغییر در صنعت مد است. شصت و دو درصد از Gen Z مصرف کنندگان کسانی که متولد شد و پس از سال 1995 ترجیح می دهند به خرید از برندهای پایدار با توجه به یک بررسی اخیر.

مصرف کننده فشار بیش از صنعت آلودگی باعث شده است تا شرکت هایی مانند نایک و H&M برای اعلام قصد دارد به منظور کاهش انتشار کربن و یا استفاده از مواد بازیافتی در لباس. در ضمن بزرگتر خرده فروشان در حال وارد شدن به لباس های مورد استفاده به عنوان دست دوم در بازار رونق. Nordstrom هفته گذشته راه اندازی مجدد فروشگاه با استناد به تقاضای مصرف کنندگان برای بیشتر گزینه های پایدار.

اما با وجود صحبت از تغییر به سمت توسعه پایدار در تولید جهانی در صنعت مد را انتشار گازهای گلخانه ای در مسیر افزایش بیش از 50% تا سال 2030 به عنوان تقاضای جهانی برای پوشاک افزایش می یابد.

“مد در رقابت برای تبدیل شدن به یک چهارم از ردپای کلی کربن. که حیرت انگیز” گفت: Michael استنلی جونز, co-دبیر کل سازمان ملل متحد و اتحاد پایدار مد. “صنعت نیست رهبری در مسیر درست است.”

“اصرار به فروش بیشتر و تولید بیشتر و مصرف کنندگان به خرید بیشتر است که هنوز DNA میباشد. لباس کوتاه عمر و در نهایت در یک زباله,” او اضافه شده است. “است که به تغییر.”

به 2.5 تریلیون دلار صنعت مد شامل حدود 10 درصد از جهانی انتشار گازهای گلخانه ای — بیش از همه پروازهای بین المللی و حمل و نقل در کل با توجه به سازمان ملل متحد برنامه محیط زیست. آن را نیز دوم-بزرگترین مصرف کننده آب در سطح جهانی به اندازه کافی برای پاسخگویی به نیازهای از 5 میلیون نفر در هر سال است.

مد سریع است و عمده مقصر است. بزرگ و کم هزینه جهانی مارک های لباس به طور مداوم ramping تا تولید و موجودی و گردش مالی را به مصرف کنندگان ارائه طرح های جدید و مجموعه های هر چند هفته به جای هر فصل.

انقراض شورش فعالان نشان می دهد در خارج از وزارت امور خارجه پیش از ویکتوریا بکهام در هفته مد لندن در 15 سپتامبر سال 2019 در لندن, انگلستان.

ویکتور Szymanowicz | گتی ایماژ

به عنوان یک نتیجه مصرف کنندگان به طور منظم فروشگاه جدید به نظر می رسد و درمان ارزان پوشاک اساسا به عنوان یک بار مصرف پرتاب آنها را پس از بیش از 10 می پوشد.

بين 2000 تا 2015, صنعت مد دو برابر تولید. متوسط خریداران خریداری 60 درصد بیشتر لباس, بیش از حد, اما نگه داشته و هر محصول حدود نصف زمانی با توجه به تحقیقات شرکت مشاوره مک کینزی.

عمده مسئله این است که بسیاری از این الیاف در این ارزان لباس سنتتیک و پلی استرها که مشتق شده از نفت و تولید.

بر خلاف پشم یا پنبه مصنوعی ذرات نمی تجزیه های زیستی. هنگامی که لباس های ریخته شده به محل های دفن زباله های سمی الیاف مصنوعی موجب آلودگی منابع آب.

هنگامی که لباس های شسته microplastic الیاف ریخته خواهد شد و سیل زده تامین آب و مواد غذایی و زنجیره ای.

مواد شیمیایی مورد استفاده در تولید و مرگ این پارچه آسیب به محیط زیست ، در واقع مشکل این است که بسیار فراگیر است که آژانس حفاظت از محیط زیست در نظر بسیاری از نساجی امکانات تولید به زباله های خطرناک امکانات.

“مصرف کنندگان ممکن است فکر می کنم آنها در حال گرفتن چیزی است که برای تقریبا هیچ چیز — لباس طراحی شده برای تبدیل شدن به زباله — اما آنها باید بپرسید چه هزینه های واقعی از محصول ؟” گفت: استنلی جونز. “هزینه واقعی تولید این محصولات شامل آلودگی هوا که سلامت شما تاثیر می گذارد و هزینه های نظام سلامت باشد.”

تولید مصنوعی منسوجات شتاب به عنوان تقاضا برای ارزان لباس همچنان به افزایش است. و به نوبه خود مقدار پارچه که در حال پر کردن محل های دفن زباله بالا رفتن سرسام آور است.

در آمریکا مردم در میانگین تولید حدود 75 پوند از ضایعات نساجی هر سال با توجه به سازمان حفاظت محیط زیست داده است.

پوشاک زباله نه تنها پایداری مسئله اما یک مشکل اقتصادی ، الن مک آرتور بنیاد تخمین می زند که حدود 500 میلیارد دلار از دست داده است هر سال به عنوان یک نتیجه از لباس در حال پرتاب به جای اینکه مورد استفاده مجدد و یا بازیافت.

فشار برای لباس پایدار

“2019 شد یک سال از بیدار شدن از خواب به ضرورت پایداری مسئله و 2020 است محوری سال برای کسانی که می توانید نشان می دهد و تاثیر و کسانی خواهد شد که در سمت چپ پشت” گفت: جان Thorbeck رئیس مشاوره Chainge سرمایه و سابق صنعت اجرایی است.

اما آن را پیچیده تغییر, با توجه به اینکه بسیاری از مشتریان نیز انتظار یک سطح از سرعت و قیمت برای لباس در خط با سرعت مد شرکت هایی که در ساخت محصولات برای تاثیر نه طول عمر.

در این میان واکنش شدید عمومی در برابر ارزان, throwaway, محصولات بسیاری از خرده فروشان می گویند که آنها در حال پرداختن به پایداری. برخی از شرکت ها شروع به پرداختن به ضایعات نساجی و پارچه های مصنوعی که اصلا تجزیه های زیستی و به دنبال راه های پایدار منابع پارچه و دوره نقاهت و یا بازیافت لباس.

برای مثال سریع-مد مارک H&M و زارا که فروش کم قیمت اقلام در مقادیر زیاد باید هر دو مسابقه را به یک پایداری پرداخت.

H&M دارای مجموعه پوشاک ابتکار عمل است که اجازه می دهد تا مشتریان به رها کردن لباس های مورد استفاده در فروشگاه های خود را برای استفاده مجدد و بازیافت. حدود 57 درصد از مواد آن در حال حاضر یا بازیافت و یا منابع در یک راه بیشتر پایدار افزایش از 35 درصد در یک سال یک سخنگوی شرکت گفت CNBC. هدف این شرکت این است که تمام مواد بازیافت شده و یا منابع پایدار تا سال 2030.

Inditex این غول خرده فروشی که صاحب زارا اعلام کرد که تمام لباس های خود را خواهد آلی پایدار یا بازیافت تا سال 2025 و منابع تجدید پذیر خواهد قدرت 80 درصد از انرژی مورد استفاده توسط این شرکت در مراکز توزیع فروشگاه ها و دفاتر.

این پایداری طرح شده اند ملاقات با برخی از شک و تردید با منتقدان اشاره به این که این مدل کسب و کار مد سریع و پایداری هستند به سادگی ناسازگار است.

استدلال این است که هنگامی که یک کسب و کار ساخته شده است در یک گردش سریع و سبک و تولید آن لباس بسیار انرژی بر و صرف نظر از اینکه شرکت های سازگار با محیط زیست فروشگاه ها و یا مواد.

به سهم خود مصرف کنندگان می تواند کمک به پایین لباس خود رد پا با خواندن برچسب لباس و تحقیق چگونه محصولات ساخته شده بودند قبل از خرید آنها را به عنوان به خوبی به عنوان خرید لباس های مورد استفاده در خرید برنامه و یا در فروشگاه های صرفه جویی.

“مصرف کننده است و نه فقط به دنبال کامل بلوز اما یک شرکت است که در واقع کمک به یک دنیای بهتر. آن را بخشی از هویت نام تجاری و یک داستان آنها خواهد بگویید” Thorbeck گفت.

— نمودار توسط CNBC Nate Rattner

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>