برگر کینگ است که با استفاده از یک mouldy هوپر در آن کمپین تبلیغاتی جدید خود را برای امضا برگر.
تلویزیون تبلیغات – در حال اجرا در اروپا و آمریکا – شروع با کسی ساخت یک همبرگر تازه به صدای Dinah Washington آهنگ چه تفاوت می کند یک روز و پس از آن با استفاده از گذشت زمان نشان دادن آن را فاسد بیش از 34 روز.
فست فود های زنجیره ای می گوید: کمپین تاکید بر تصمیم خود برای حذف نگهدارنده های مصنوعی از این محصول است.
در یک صدای جیر جیر برگر کینگ گفت: “زیبایی از مواد غذایی واقعی است که آن را زشت می شود.”
این اندازه بزرگتر است صدر با پیاز, کاهو, گوجه فرنگی, سس مایونز و خیارشور تمام خواهد شد که حاوی نگهدارنده های مصنوعی.
این شرکت مستقر در میامی فلوریدا گفت: آن را حذف کرده و آنها را از اندازه بزرگتر در چندین کشور اروپایی از جمله فرانسه و سوئد و اسپانیا و حدود 400 نفر از آن 7,346 ما رستوران ها.
این برنامه برای خلاص شدن از مواد نگهدارنده از برگر خدمت در تمامی رستوران های این سال است.
تا پایان سال 2020 آن گفت: تمام مواد غذایی از جمله ساندویچ طرف و دسر – رایگان خواهد بود از مصنوعی, رنگ, طعم دهنده و مواد نگهدارنده در آمریکا و انتخاب کشورهای اروپایی از جمله آلمان و انگلستان
آگهی دریافت کرده اند یک مقام مسئول در رسانه های اجتماعی.
یک کاربر توییتر گفت: “من به BK امروز برای ناهار من صادقانه نیست در حال حاضر به دلیل این نگاه نفرت انگیز است. من فقط دیدم گنده تجاری در تلویزیون در حال حاضر این undid که. مشاوره رایگان – حذف این صدای جیر جیر.”
اما یکی دیگر از مخالفت کرد و گفت: “چه یک راه شگفت انگیز به نمایش گذاشتن محصول جدید خود را! واقعا هوشمند و بی باک. همه چیز پوسیدگی به طور طبیعی است.”
مک دونالد اعلام کرد که در سال 2018 بود که آن را از بین بردن مصنوعی, رنگ, طعم دهنده و مواد نگهدارنده از هفت نفر از همبرگر خود را.
Leave a reply