برزیل امبرائر می گوید بوئینگ ‘اشتباه فسخ معامله برای 4 میلیارد دلار tie-up

یک امبرائر E195 هواپیمای جت بر روی صفحه نمایش در 2019 Paris Air Show باز در Le Bourget فرودگاه.

مارینا lystseva را | TASS | گتی ایماژ

سازنده هواپیما برزیل امبرائر گفت: بوئینگ “اشتباه فسخ” یک معامله برای $4.2 میلیارد tie-up, زشت نوبه خود می آید که به عنوان هر دو شرکت در صورت بد بازار برای جت تجاری میان coronavirus بیماری همه گیر.

بوئینگ پیش از این در روز شنبه گفت: آن را به پایان رسید مذاکرات است که باید با توجه به شیکاگو بر اساس هوافضا غول پیکر 80 درصد از سهام خود در امبرائر تجاری جت واحد. بوئینگ گفت: Embraer نمی برآوردن شرایط تحت قرارداد که منقضی شده اواخر جمعه اما شیکاگو شرکت کاهش یافته است برای رفتن به جزئیات.

“این است که عمیقا ناامید کننده است. اما ما به یک نقطه که در آن ادامه مذاکره در چارچوب [ادغام معامله توافق] است و نه برای حل و فصل مسائل باقی مانده گفت:” مارک آلن رئیس امبرائر مشارکت و گروه عملیات در یک بوئینگ انتشار اخبار در اوایل روز شنبه.

اما امبرائر گفت: معامله شد “اشتباه فسخ” و قول داد که به دنبال تمام راه حل در برابر بوئینگ خسارت متحمل شده است.”

بوئینگ است ملزم به پرداخت 100 میلیون دلار اگر ضد تراست مصوبات برای معامله نیست و امن و با توجه به یک شرکت تشکیل پرونده اما یک سخنگوی بوئینگ گفت: این شرکت نمی بر این باورند که هزینه ختم امر در این مورد.

بوئینگ “تولید ادعای غلط به عنوان بهانه ای برای به دنبال جلوگیری از تعهدات خود برای بستن معامله و پرداخت امبرائر US$4.2 میلیارد قیمت خرید” امبرائر گفت. “ما اعتقاد داریم بوئینگ مشغول است در یک الگوی سیستماتیک از تاخیر و نقض مکرر از MTA به دلیل عدم تمایل به تکمیل معامله در نور خود را از وضعیت مالی و 737 MAX و دیگر کسب و کار و شهرت مشکلات است.”

این معامله که بوئینگ کنترل بیش از امبرائر تجاری جت بازوی بود به کمک بوئینگ رشد و حتی قوی تر در تجاری هوافضا برای رقابت بهتر با اروپا رقیب ایرباس. ایرباس برای آن در حال حاضر گرفته شده سهام در آنچه در حال حاضر به نام A220 مسافر هواپیما برنامه از کانادا بمب افکن.

سقوط بوئینگ-امبرائر مقابله می آید به عنوان صنعت هوافضا است که در بحران به دلیل coronavirus. هزاران نفر از جت در سراسر جهان به عنوان پایه مسافرت هوایی و تقاضا و خشک در گیر و پناهگاه در محل سفارشات که با هدف جلوگیری از گسترش آن. بحران قرار داده است شرکت های هواپیمایی در لرزان مالی جای پا که از بین بردن تقاضا برای جدید جت و شتاب بازنشستگی از هواپیما

“زمانی که هیچ کس در پرواز است و جت بر روی زمین هستند, آن را سخت به سخت نسبت دادن برندگان و بازندگان” در سقوط از معامله گفت: Richard Aboulafia معاون رئیس جمهور از تجزیه و تحلیل در دفتر گروه.

بوئینگ اعلام کرد که از نظر معامله در ماه جولای 2018 که داده اند بوئینگ کنترل امبرائر تجاری هوافضا بازو که باعث می شود هواپیماهای مسافربری هستند که کوچکتر از بوئینگ است.

بسیار تغییر کرده است برای بوئینگ پس از این مذاکرات برای اولین بار افشا می شود در اواخر سال 2017. دو تا از آن 737 Max هواپیما, بهترین فروشنده, سقوط, یک, در اندونزی در اکتبر 2018 و یکی دیگر در اتیوپی در سال 2019 کشتن تمام 346 نفر در هر دو پرواز.

کسانی که جت باید مبتنی شده از مارس 2019 و لغو ستون امیدوار دردناک سال برای شیکاگو بر اساس شرکت است.

بوئینگ است که انتظار می رود به ارائه جزئیات بیشتر در مورد مقابله و بیشتر قصد دارد برای کاهش هزینه های زمانی که آن را در گزارش سه ماهه اول نتایج قبل از بازگشایی بازار در روز چهارشنبه.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>