برزیل هواپیمای ساز امبرائر می بیند یک فرصت بزرگ در آسیا و اقیانوس آرام در بازار حمل و نقل هوایی

امبرائر سود شکارچی هواپیمای E195-E2 دیده می شود در طول نمایشگاه هوایی سنگاپور رسانه های پیش نمایش در فوریه 9 سال 2020 در سنگاپور است.

Suhaimi عبدالله | گتی ایماژ

امبرائر به احتمال زیاد یک “فرصت بزرگ” در آسیا و اقیانوس آرام در بازار حمل و نقل هوایی در سال های آینده با توجه به رئیس جمهور و مدیر عامل برزیل هواپیمای ساز در حمل و نقل هوایی تجاری را بدست آورد.

که تا حد زیادی به عنوان شرکت های هواپیمایی به دنبال خدمات فراتر از مسیرهای عمده جهان وطنی مناطق که قبلا سوخت “رشد انفجاری” در منطقه آسیا و اقیانوس آرام بیش از چند دهه گذشته امبرائر جان اسلاتری گفت CNBC “Squawk Box” در روز دوشنبه.

“برای شرکت های هواپیمایی برای شروع خدمت ثانویه سوم و چهارم ردیف بازارهای با فرکانس آنها نمی تواند انجام دهد که با (بوئینگ) 737s و (ایرباس) A320s به دلیل سفر هزینه بیش از حد بالا است” اسلاتری گفت: در اشاره به مدل محبوب خود آمریکا و اروپا همسالان. “آنها را به سمت راست-اندازه هواپیما خود را.”

او گفت: نیاز به یک مدل کسب و کار است که “اجرای موازی” به وقت استراتژی شرکت های هواپیمایی در سراسر طیف از کم هزینه به شبکه حمل.

“در طی 20 سال آینده تقریبا 3000 هواپیما در حال رفتن به تحویل داده می شود در این منطقه زیر 150 کرسی” اسلاتری گفت.

“ما خود را 35 درصد از سهم بازار امروز در امبرائر ما سهم بازار رهبر (هواپیما) زیر 150 کرسی” او گفت:. “ما می خواهیم ما سهم عادلانه از آن کیف پول سایز فرصت رفتن به جلو است.”

Coronavirus تاثیر بر APAC را ترافیک هوایی رشد

این امبرائر اجرایی شور و شوق می آید با وجود چالش های صنعت حمل و نقل هوایی به عنوان آن را چنگ زدن با شیوع کروناویروس که در حال حاضر گرفته شده تلفات در این بخش است.

کشورهای مختلف را محدود کرده اند سفر از چین که در آن اولین بیماری گزارش شده است در شهر ووهان.

اسلاتری اذعان کرد که این ویروس را “بسیار تاثیر معنی دار” در ترافیک هوایی نرخ رشد در آسیا و اقیانوس آرام برای سال 2020 با چین امروز حسابداری برای 16 درصد از ظرفیت جهانی.

“پس از ویروس شکست ما در حال دیدن یک pulldown در برنامه ریزی عملیات به چین می آیند ، 25 ٪” اسلاتری گفت. “در واقع, که با نگه داشتن عملیات واقعی است که شرکت های هواپیمایی در حال انجام است که کاهش 50 درصد است.”

“این (بین المللی حمل و نقل هوایی) به اصلی ارزیابی برای آسیا و اقیانوس آرام رشد 4.7 درصد در سال 2020” اسلاتری گفت. “صاحب نظران نشان می دهد به عنوان یک نتیجه مستقیم از ویروس است که در حال حاضر می تواند تحقق جایی در منفی 2 درصد به منفی 6 درصد و یا حتی منفی 8 درصد است که فوق العاده است.”

او همچنان مثبت اما با وجود این موانع این بخش مواجه است.

“هنگامی که ما در موقعیت های قبلی سارس بهترین مثال اقتصاد تمایل به گزاف گویی نسبتا به سرعت پس از شما را دیده ام اوج در نفوذ در منطقه” اسلاتری گفت.

در 737 Max ایمنی گلایه

اظهار نظر در بوئینگ مستند مشکلات خود را با 737 Max اند که دارند برای ماه بعد دو تصادفات منجر به مرگ اسلاتری ابراز اطمینان کرد که jetliner خواهد بود “به عقب در هوا.”

در ژانویه بوئینگ به حالت تعلیق تولید 737 Max. این شرکت شده است اختلال در بحران است و در تلاش به دست آوردن مجدد و تنظیم کننده’ اعتماد به نفس پس از تصادفات منجر به مرگ و احداث مخازن ایمیل نشان دادن کارکنان خود افتخار مورد قلدری رگولاتور در حالی که دیگران ابراز نگرانی بیش از آنچه آنها به عنوان سهل انگاری استانداردهای ایمنی.

پرسید: اگر بوئینگ مشکلات بیش از 737 Max در خدمت به عنوان هر گونه تسلی برای امبرائر اسلاتری گفت: “هر OEM مدیر عامل شرکت خواهد بود که اینجا نشسته با شما به اشتراک گذاشتن زیر است: ما در اینجا به رقابت در مسائل ایمنی.”

“من فکر می کنم ایرباس خواهد به من بپیوندید و در واقع همه دیگر oem ها Comac در چین و سوخو و دیگران در روسیه در آرزوی بوئینگ بهترین برای به دست آوردن حداکثر recertified,” او گفت:. “این مهم است که در صنعت ما وجود دارد که اعتماد به نفس در میان پرواز است.”

—CNBC لسلی Josephs کمک به این گزارش.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>