بوئینگ تسلیم اولیه طرح برای حل و فصل 737 Max سیم کشی نگرانی

یک بوئینگ 737 MAX 9 حالی که در خارج از کارخانه در رنتون واشنگتن.

استفان Brashear | گتی ایماژ

پس از هفته ها بررسی نگرانی در مورد قرار دادن سیم کشی بسته های نرم افزاری در 737 Max هواپیما بوئینگ ارائه شده اولیه آن توصیه به FAA برای چگونه به حل و فصل این مسئله است. منابع می گویند بوئینگ معتقد است نیازی به تغییر سیم کشی بسته های نرم افزاری و نه حرکت و موقعیت خود را در داخل هواپیما.

کادر فنی با FAA و اتحادیه اروپا در ایمنی حمل و نقل هوایی آژانس مطرح کرده اند سوال در مورد پتانسیل برای سیم کشی بسته نرم افزاری برای اتصال کوتاه. در بدترین سناریو مورد است که می تواند منجر به تصادف اگر خلبانان نیست رسیدگی به وضعیت صحیح می باشد.

بوئینگ و FAA کاهش یافته است به نظر دقیق توصیه شده برای حل و فصل موضوع.

FAA مدیر استیو Dickson و کارکنان خود را بررسی بوئینگ پیشنهاد و بحث در مورد آن با مهندسین قبل از صدور تصمیم گیری در مورد آنچه باید اتفاق می افتد بعدی. در اوایل این ماه در لندن, انگلستان Dickson به خبرنگاران گفت که او انتظار می رود را به یک تصمیم در مورد سیم کشی موضوع در چند هفته آینده.

بوئینگ می گوید هر گونه تغییرات که ممکن است مورد نیاز برای حداکثر سیم کشی بسته های نرم افزاری تغییر نخواهد کرد این شرکت برآورد هواپیما بودن ungrounded و بازگشت به خدمات وسط سال است.

در حالی که تنظیم کننده و بوئینگ کار بر روی حل و فصل مسائل باقی مانده با حداکثر که هنوز هم نیاز به ثابت United Airlines به عقب رانده تاریخ زمانی که آن را انتظار دارد برای قرار دادن هواپیما در خدمات.

ایران می گوید آن را کشیده است حداکثر از آن برنامه تا سپتامبر. 4. در پنج شنبه, Southwest Airlines, که در عمل بیشتر حداکثر هواپیما از هر هواپیمایی اعلام کرد, آن را نمی خواهد پرواز هواپیما تا اوت 10.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>