بوئینگ پست اول سالانه از دست دادن بیش از دو دهه به عنوان 737 Max بحران میکشد در

بوئینگ روز چهارشنبه گزارش اول خود را سالانه از دست دادن بیش از دو دهه به عنوان هزینه از 737 Max تصادفات به شدت افزایش می یابد و مشخص چالش از سراسر جهان پایه آن پرفروش است که در گذشته برای بیش از یک سال است.

بوئینگ گفت: آن را از دست داد $636 میلیون دلار در سال 2019 مارک این شرکت برای اولین بار از دست دادن سالانه از سال 1997. که در تضاد کامل با $10.46 میلیارد سود آن نوشته شده 2018 — ماه قبل از سقوط دوم پایه آن پرفروشترین هواپیما در سراسر جهان است.

سازنده این ماه به حالت تعلیق در تولید این هواپیما که تنظیم کننده ریشه در ماه مارس پس از دوم دو حداکثر سقوط کرد که به کشته شدن 346 نفر است. این شرکت شده است hobbled از بحران و آن را در تلاش به دست آوردن مجدد و تنظیم کننده’ اعتماد به نفس پس از تصادفات منجر به مرگ و احداث مخازن ایمیل نشان دادن کارکنان خود افتخار مورد قلدری رگولاتور در حالی که دیگران ابراز نگرانی بیش از آنچه آنها به عنوان سهل انگاری استانداردهای ایمنی.

“من معده تبدیل” از پیام جدید بوئینگ مدیر عامل دیو کالهون گفت: روز شنبه در یک مصاحبه با CNBC “Squawk Box.” “زبان وحشتناک است” در آن پیام است.

Calhoun که در زمان کمر در اوایل این ماه پس از شرکت, مدیر عامل سابق سرنگون شد و پس از بدتر شدن روابط با تنظیم کننده فدرال تصریح کرد که او انتظار دارد که ثبت نام کردن در هواپیما توسط midyear اما FAA گفته است که می تواند قبل از آن. 10 سال بوئینگ عضو هیئت مدیره و سابق استون و جنرال الکتریک اجرایی, Calhoun, خار پیشنهادات که از افراد خودی در این شرکت بود که آگاه از بوئینگ مشکلات فرهنگی.

این افتضاح را هزینه برای بوئینگ در حال افزایش به بیش از 18 میلیارد دلار در این شرکت گفت: تقریبا دو برابر آنچه در آن مطرح شده در سه ماهه قبلی است. که شامل مقدار اضافی $2.6 میلیارد pretax اتهام به جبران خطوط هوایی و دیگر 737 Max مشتریان به دلیل پایه. بوئینگ گرفته بود 5.6 میلیارد دلار pretax شارژ در سه ماهه دوم برای جبران مشتریان خود است.

این شرکت به تازگی گزارش خود را بدترین سالانه آمار فروش در چند دهه و آن دست تاج به بزرگترین تولید کننده هواپیما به رقیب خود در اروپا ایرباس.

در آن بیانیه درآمد بوئینگ گزارش از دست دادن $2.33 هر سهم برای سه ماهه چهارم در مقایسه با تنظیم هر سهم سود $5.48 یک سال پیش از آن. درآمد در سه ماه آخر سال کاهش یافته است 37 درصد به $17.91 میلیارد از $28.34 میلیارد دلار در سال-دوره قبل از آن.

با وجود اخبار بد بوئینگ سهام بسته تا 1.7% در چهارشنبه, نشانه سرمایه گذاران رها شدند اتهامات نیست و بالاتر است که این شرکت با ارائه وضوح بیش از آن هزینه های پیش بینی.

“ما فکر می کنم آن را عادلانه فرض کنیم به حدی که 4Q19 یک تا سه ماهه برای مدیر عامل جدید دیوید Calhoun” گفت: تحلیلگر UBS Myles والتون در ایمیل.

اما بوئینگ مشکلی نیست فقط محدود به 737 Max. این شرکت قصد دارد به منظور کاهش تولید گسترده آن-بدن 787 Dreamliner هواپیما به 10 ماه از 12 سال آینده خبر آمد که تنها چند ماه پس از بوئینگ اعلام این امر کاهش نرخ از 14 به 12.

نیز وجود دارد که در دراز مدت چالش است. این شرکت در حال ارزیابی مجدد بعدی آن هواپیما لقب NMA یا “میانه جدید-بازار هواپیما” یک jetliner که اندازه متناسب بین 737 باریک بدن و بزرگتر گسترده بدن 787 و 777 هواپیما که در خدمت مسافت های طولانی پروازهای بین المللی. به عنوان بوئینگ شده است صالح از بحران خود را رقیب ایرباس به دست آورده سفارشات برای صدها دوربرد هواپیمای A321.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>