Bill Nye توضیح می دهد که چرا او ستاره مهمان در یک تبلیغ Super Bowl برای SodaStream

Bill Nye در SodaStream را 2020 Super Bowl ad.

YouTube

Bill Nye می خواهم شما را به می دانم که چقدر او را دوست دارد او SodaStream ماشین آلات. تمام چهار نفر از آنها.

“من در نیویورک امروز. من یک SodaStream ماشین در اینجا من یک SodaStream ماشین در خانه من در لس آنجلس. و من حدس می زنم ما باید دو SodaStreams در سیارهای جامعه, اگر شما خواهد شد, دفتر,” او گفت: CNBC از طریق تلفن در هفته گذشته. نای با استفاده از ماشین آلات به آب گازدار.

مدیر عامل شرکت سیارهای جامعه و دانشمند شناخته شده به عنوان “علم” ظاهر خواهد شد (البته به طور خلاصه) در SodaStream اولین سوپر باول نقطه برای چندین سال. SodaStream فروش ماشین آلات به seltzer آب در خانه هر چند طعم اضافه می شود بیش از حد. این شرکت بازرگانی در ابتدا رد کرد در سال های 2013 و 2014 برای تماس از رقبای کوکا کولا و پپسی. سپس کاملا به نوبه خود از وقایع پپسی به پایان رسید تا خرید SodaStream در یک معامله به ارزش 3.2 میلیارد دلار.

این سال را نقطه را نشان می دهد فضانوردان کشف آب در مریخ باعث یک جشن است که به سرعت می میرد وقتی کسی به پایان می رسد نوشیدن آب پس از قرار دادن آن در یک SodaStream. نای و الهام کارسون 18 ساله astrobiology آموزش دانشجویی به عنوان بخشی از اولین crewed ماموریت به مریخ هستند ستاره مهمان در نقطه.

SodaStream کار با Goodby Silverstein & Partners بر روی آگهی. شرکت منتشر تمدید 60 نسخه دوم تجاری پنج شنبه. کوتاه تر از 30 ثانیه قطع خواهد شد در طول سوپر باول.

“من در زمان یک کلاس از این پسر مشهور کارل ساگان و ما صحبت در مورد آب در مریخ در طول disco era” نای با اشاره به معروف آمریکایی و ستاره شناس. “من پیوست سیارهای جامعه است. سیاره ای در جامعه شده است دفاع ماموریت به دنبال آب در مریخ برای 40 سال. بنابراین موضوع از نقطه فقط من thang … من بسیار خوشحال به انجام این کار است.”

نای نیز گفت: مزایای زیست محیطی مشخص است.

“شما رفتن به … هر جریان اصلی فروشگاه مواد غذایی و یا فروشگاه های راحتی و تاپیک کل راهرو بطری آب بسیاری از آن امروزه درخشان است یا گازدار,” او گفت:. “چه شما بچه ها انجام می دهند ؟ شما در حال رفتن به خرید آب بطری و مسافت آن خانه ؟ و بعلاوه آب به فروشگاه می رود در برخی از کامیون عظیم و آمد در برخی از عظیم کشتی. این آب شما بچه ها برای گریه کردن با صدای بلند.”

وقتی که می آید به کمپین Nye گفت SodaStream بود در حال حاضر با مریخ اما او و برخی از پیشنهادات. برخی از آنها درگیر بیشتر شامل زبان است که منعکس کننده این واقعیت است که هر دو مردان و زنان امروز در حال کار در فضا است.

“بسیار رایج مردم در مورد ‘سرنشین دار’ پرواز به فضا. اما در نقطه ای از یک زن و شوهر از فضانوردان هستند. بیان ما با استفاده از امروزه … است ‘crewed,’,” او گفت:. “بیان و ما نیز تاکید بر این است که” نوع بشر است.’ … این فقط صحت سیاسی. آن را مبتنی بر حقیقت.”

این نیست نای اولین سوپر باول تجاری. (او ستاره دار در یک Persil نقطه در سال 2017.) اما این نه ضعیف شور و شوق او

“من بسیار هیجان زده هستم. این یک freakin’ Super Bowl ad” نای گفت.

او گفت: او را جشن تماشای بازی در خانه اش در لس آنجلس با همسایگان خود بیش از اسفناج پیتزا و چیپس و خامه-پنیر و پیاز شیب مادر بزرگ خود را مورد استفاده برای ایجاد.

و او خواهید بود به ماندن در با نام تجاری.

“ما خواهد بود gulping SodaStream. بهتر است باور کنید,” او گفت:.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>